Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

2025 - Motorbeurs 20 feb t/m 23 feb in Utrecht

Heeft KTM nog geld in kas om een stand af te huren?
Of zijn die te bewonderen op een dealerstand?
Ik denk dat voor een beurs,....
alle afspraken al lang gemaakt zijn, als dat nu nog moet, ben je rijkelijk laat
Zou me dus idd niet verbazen als ze er wel staan

Of het nou in 2024 of 2023 was, maar KTM stond toen bij dealer(s) over de beurs verspreid.

Ik probeer donderdag te gaan. Even wat gezichten weer zien bij de importeurs en kijken wat er dit jaar te rijden/testen valt.
Hopelijk heeft Suzuki de DR-Z4(SM) op de stand staan. Daar ben ik wel benieuwd naar. Al vind ik het oude model (wat ze nog nieuw voeren in de USA) veel mooier.

Wij hebben ook al jaren dezelfde tactiek qua lopen. Never change a winning team!

Nee die ervaring heb ik niet. Wat ik zeg 2023 was echt ruk met meer horeca en diversen dan motor zooi. Maar vond 2024 wel echt gewoon goed. Niet pre 2020 goed, dat ben ik wel eens maar echt onderdelen en accessoires (die ik graag wil zien) waren er weer wat meer te vinden.

We gaan weer dit jaar. Kaarten al gekocht.
Samen met @ErTachtig start van het seizoen. Motoren bekijken, slap lullen, wat drinken. Dagje uit.

Yep, visiteren is niet bepaald het juiste woord... een ander woord voor visiteren is theekransje en daar zit niemand op te wachten.
In het ziekenhuis is het een inwendig onderzoek.
Bij de kerk een controle van een parochie door een hogere geestelijke.
En zo zijn er nog wel meer.
De meesten zullen aan het eerste gedacht hebben.

Gewoon weer op de zaterdag dit jaar, druk is het toch wel. Na de blamage die 2023 was hebben ze vorig jaar wat mij betreft een stijgende lijn gevonden, eens kijken of ze die vast hebben weten te houden.

Heeft KTM nog geld in kas om een stand af te huren?
Of zijn die te bewonderen op een dealerstand?

KTM heeft al jaren geen importeur stand meer. Als ik nieuwe motorfietsen wil kijken rij ik liever naar Bodegraven, die hebben ook alles staan en vragen geen entree geld.

Wij (pa en ik) gaan weer op zondag. Vorig jaar voor het eerst geweest, paar uurtjes rondgelopen, was een leuk dagje uit!
Vooral het motoren kijken en kledingrekken afspeuren naar leuke dingen, vinden we leuk. Het "assortiment" ben ik niet makkelijk teleurgesteld in, want als ik echt iets specifieks moet hebben dan kijk ik wel online. Heb ook niet het idee dat het op zo'n beurs nou echt significant goedkoper is (hoewel ik vorig jaar wel mooie zomerhandschoenen heb gescoord voor €35).
Hoop alleen dat die stand met uitlaten niet weer zo'n rotherrie produceert als vorig jaar, want de hele directe omgeving daarvan was niet leuk meer Deze keer wil ik ook kijken naar georganiseerde motorreizen naar Amerika, want dat lijkt me toch ook wel gaaf om een keer te doen. En ik heb ook interesse in Japan (dankzij een paar Japanse motovloggers op youtube), maar geen idee of daar überhaupt reisorganisaties voor zijn, laat staan of die op de motorbeurs staan...

Die Dominator stand mag inderdaad wel op een ander plekje komen te staan. Midden in de Sahara of zoiets

Die Dominator stand mag inderdaad wel op een ander plekje komen te staan. Midden in de Sahara of zoiets
Weg er mee.
Heb er drie gehad.
Twee volledige systemen.
Zelfs de langste met dB killer nog te luid.

Vorig jaar is mijn zoon voor het eerst geweest en z'n pak daar gekocht.
Nadat we beide ons rijbewijs hebben gehaald afgelopen zomer gaan we dit jaar samen eens even neuzen, ben toch wel nieuwsgierig.
Dank voor de tips om wat broodjes mee te nemen, gaan we ergens onderweg wel ergens een lekker happie eten

Mijn ervaring is dat de beurs niet goedkoper is qua kleding, even een snelle google op merk plus type pak kom je al snel uit op sites die goedkoper zijn. Ook is het advies van de verkopers op zo'n beurs maar matig ivm de drukte en heb ik het idee dat ze liever van hun spullen af moeten (is immers spul van afgelopen jaar) dan dat ze iemand een goed zittend pak willen verkopen.

Mijn ervaring is dat de beurs niet goedkoper is qua kleding, ook is het advies van de verkopers op zo'n beurs maar matig ivm de drukte en heb ik het idee dat ze liever van hun spullen af moeten dan dat ze iemand een goed zittend pak willen verkopen.
Klopt helemaal, maar het kan wel lonen als veel (motor)kledingzaken in je eigen omgeving al gestopt zijn.
ik ga denk ik wel kijken, aangezien er vast meerdere partijen zijn die motorkleding aanbieden in die paar hallen.
En als je een beetje ervaring heb met je huidige kleding, hoef je imo ook de verkooppraatjes van die lui niet eens aan te horen, of persé het allernieuwste te hebben: lekker rondneuzen tot je vind wat je goed zit, maak een dealtje over de prijs en klaar is kees

Lui die me slechts chinese fast fashion en houthakkers blousejes willen verkopen (zoals ze vorig jaar probeerden) zijn wat mij betreft zoieso niet welkom...

Laatst bewerkt:
Weet iemand welke dag het minst druk is?
Wij gaan op donderdag en nemen dan avondkaarten. Het is de eerste dag en meestal lekker rustig.
Gewoon de ruimte om motoren te bekijken en lekker rond te lopen. (uit ervaring)