Ik denk dat voor een beurs,....Heeft KTM nog geld in kas om een stand af te huren?
Of zijn die te bewonderen op een dealerstand?
Wij hebben ook al jaren dezelfde tactiek qua lopen. Never change a winning team!Absoluut beter dan 2023 maar toch , tja weet het niet .
We gaan altijd met zijn 4-tjes al jaren en we lopen eigenlijk ook altijd ongeveer het zelfde door de hallen , autistischzou je bijna denken.
Maar nu liepen we eigenlijk al heel vroeg terug naar buiten wat normaal om 22 uur is volgens mij op vrijdag en we dachten toch allen het zelfde , is weer beter maar net of we een hal misten en dat er minder stond en dat dit met food stands waren op gevuld.
Yep, visiteren is niet bepaald het juiste woord... een ander woord voor visiteren is theekransje en daar zit niemand op te wachten.Visiteren gaat me wat ver.
In het ziekenhuis is het een inwendig onderzoek.Yep, visiteren is niet bepaald het juiste woord... een ander woord voor visiteren is theekransje en daar zit niemand op te wachten.
Traditioneel de eerste dag.Weet iemand welke dag het mist druk is?
SSSSSST!!!!!!!! niet verklappen!Traditioneel de eerste dag.
In het ziekenhuis is het een inwendig onderzoek.
Bij de kerk een controle van een parochie door een hogere geestelijke.
En zo zijn er nog wel meer.
De meesten zullen aan het eerste gedacht hebben.
Zo voelt het daar welIk dacht bij 'visiteren' eigenlijk aan de gevangenis.
Heeft KTM nog geld in kas om een stand af te huren?
Of zijn die te bewonderen op een dealerstand?
Heeft iemand ervaring met het “avondticket”? En de drukte op de beurs na 17u?Traditioneel de eerste dag.
Die Dominator stand mag inderdaad wel op een ander plekje komen te staan. Midden in de Sahara of zoietsWij (pa en ik) gaan weer op zondag. Vorig jaar voor het eerst geweest, paar uurtjes rondgelopen, was een leuk dagje uit!
Vooral het motoren kijken en kledingrekken afspeuren naar leuke dingen, vinden we leuk. Het "assortiment" ben ik niet makkelijk teleurgesteld in, want als ik echt iets specifieks moet hebben dan kijk ik wel online. Heb ook niet het idee dat het op zo'n beurs nou echt significant goedkoper is (hoewel ik vorig jaar wel mooie zomerhandschoenen heb gescoord voor €35).
Hoop alleen dat die stand met uitlaten niet weer zo'n rotherrie produceert als vorig jaar, want de hele directe omgeving daarvan was niet leuk meer Deze keer wil ik ook kijken naar georganiseerde motorreizen naar Amerika, want dat lijkt me toch ook wel gaaf om een keer te doen. En ik heb ook interesse in Japan (dankzij een paar Japanse motovloggers op youtube), maar geen idee of daar überhaupt reisorganisaties voor zijn, laat staan of die op de motorbeurs staan...
Weg er mee.Die Dominator stand mag inderdaad wel op een ander plekje komen te staan. Midden in de Sahara of zoiets
Ik weet niet waarom maar ik zie nu een motor voor me waar 3 uitlaten achter elkaar zijn geplakt.Weg er mee.
Heb er drie gehad.
Twee volledige systemen.
Zelfs de langste met dB killer nog te luid.
Met die rommel is het ook niet duur om te maken.Ik weet niet waarom maar ik zie nu een motor voor me waar 3 uitlaten achter elkaar zijn geplakt.
Vorig jaar is mijn zoon voor het eerst geweest en z'n pak daar gekocht.
Nadat we beide ons rijbewijs hebben gehaald afgelopen zomer gaan we dit jaar samen eens even neuzen, ben toch wel nieuwsgierig.
Dank voor de tips om wat broodjes mee te nemen, gaan we ergens onderweg wel ergens een lekker happie eten
Klopt helemaal, maar het kan wel lonen als veel (motor)kledingzaken in je eigen omgeving al gestopt zijn.Mijn ervaring is dat de beurs niet goedkoper is qua kleding, ook is het advies van de verkopers op zo'n beurs maar matig ivm de drukte en heb ik het idee dat ze liever van hun spullen af moeten dan dat ze iemand een goed zittend pak willen verkopen.
Wij gaan op donderdag en nemen dan avondkaarten. Het is de eerste dag en meestal lekker rustig.Weet iemand welke dag het minst druk is?