Dat wordt een armoedige JanuariIk begin alvast met geld opzij leggen voor een broodje beenham
Misschien dan ook maar een magnetron meenemen, voor geval het broodje nog half bevroren isIk begin alvast met geld opzij leggen voor een broodje beenham
Generated with Atomic power?Als ik zou gaan was dat om 1 motor te zien,maar die is er niet.
Was reeds bij intermot daar stond de rest,grotendeels..
nopeGenerated with Atomic power?
Bekijk bijlage 2084162
Zelfde hier, morgen zijn avbGa ook weer gezellig dit jaar, samen met zoonlief, gezellig dagje uit
Yep, incl te duur eten ter plaatse,…. >>>> dagje uit mag wat kosten
Planning is samen op de motor te gaan (moet zelf zorgen dat hij rijdt, hij nog ff zijn rijbewijs halen)
Succes voor hemZelfde hier, morgen zijn avb
Alleen daarvoor zou ik niet gaan. Dan zoek ik de dealers die ik wel zien wel op.Ik twijfel nog. Ik ben vorig jaar voor de eerste keer geweest. Ik ben alleen geïnteresseerd in nieuwe motoren. Die vullen 1 hall.
Volgens mij is het al jaren hetzelfde aantal hallen. 2024 vond ik hem weer "als vanouds" 2023 was idd nogal gericht op hal kwantiteit itt kwaliteit.Twijfel nog een beetje , afgelopen jaar was het wel weer wat beter omdat alle importeurs er zo een beetje waren en daar was het toen wij er op vrijdag waren mega druk maar al bij al vond ik het toch tegen vallen de gehele beurs.
Was minder te zien in het totaal vond ik , volgens mij ook een hal minder had ik het idee en er waren wel meer eet en drink gelegen heden en daar ga ik niet speciaal voor naar Utrecht.
Nog nooit gehoord.Zou er tentje staan waar je met een losse ecu langs kan voor een andere mapping dat iemand weet?
Vind dat opvallend. Ik vond juist 2023 zwáár onder de maat en 2024 weer redelijk richting het oude.Hier precies het zelfde , al jaren het dagje uit voor ons op de vrijdag van begin tot eind maar in 2024 liepen we toch iets na 6 naar buiten terwijl we de voorgaande jaren tot sluitings tijd rond liepen.
Ook al waren de importeurs weer aanwezig maar het was toch minder vonden we alles bij elkaar en meer eet tentjes om het op te vullen in verschillende hallen.
En ik snap het aan de ene kant ook wel dat er mensen afhaken om daar een plek te huren want de kosten die ze hebben zullen ook niet weinig zijn denk ik voor 4 dagen.
Dag was wel gezellig en daar gaat het natuurlijk om maar voor dit jaar twijfelen we.
Als ze een dynobank hebben staan dan kun je de nieuwe mapping ook checken, anders weet je nog niks of het goed is.Zou er tentje staan waar je met een losse ecu langs kan voor een andere mapping dat iemand weet?
Ik zie wel of ik tijd en zin heb…..vooralsnog heb ik niets nodig, tis meer een dagje uit.denk dat ik dit jaar maar eens een keer ga. Ben er nog nooit geweest ben toch wel benieuwd naar dat te dure broodje half bevroren beenham
Je zal niet teleurgesteld wordendenk dat ik dit jaar maar eens een keer ga. Ben er nog nooit geweest ben toch wel benieuwd naar dat te dure broodje half bevroren beenham
Absoluut beter dan 2023 maar toch , tja weet het niet .Vind dat opvallend. Ik vond juist 2023 zwáár onder de maat en 2024 weer redelijk richting het oude.
Niet optimaal, dat is het zelden maar stukken beter dan eerst.
Ga bvb eens op een motor proefzitten die je normaal gesproken niet zou kopen.We gaan altijd met zijn 4-tjes al jaren en we lopen eigenlijk ook altijd ongeveer het zelfde door de hallen , autistischzou je bijna denken.
Ohhh maar zitten(mist het mag) en babbelen doen we wel hoor bij de div stand houders.Ga bvb eens op een motor proefzitten die je normaal gesproken niet zou kopen.