2006-2011 Stoner vs Rossi

Wat je mischien vergeet, is dat je zelf de verkeerde sfeer creeërt door van mening te zijn dat Stoner een betere GP rijder is dan Rossi, als je dan zelf niet begrijpt dat je fans van Rossi zich tegen je in het harnas jaagt. tja wie wind zaait zal storm oogsten.

dat was toch de bedoeling van dit topic :?

De gemiddelde Rossi fan kan hiermee omgaan. Het was slechts een kleine prikkel, maar mensen met een kort lontje reageren hierop zoals jij. Terwijl ik niets over jou heb gezegd en zelfs geen lelijke dingen over Rossi. De sfeer wordt verziekt als mensen gaan schelden, zoals jij deed. Anderen valt het ook op. Overigens ook een handvol anderen reageerde met een kort lontje, zelfs mensen die veel ouder zijn dan ik.
Dat gebeurde ook in het Simoncelli topic, waar ik iets zei over een helm. Het leek wel of ik een aardbeving bij sommigen veroorzaakte, terwijl ik niets bijzonders zei en al helemaal niet over een persoon. Gelukkig heb ik een dikke huid, maar zulke extreme reacties op een opmerking verzieken de sfeer. Als je in het dagelijks leven altijd zo reageert heb ik medelijden met je omgeving.
Dus ik hoop dat jij (en sommige anderen) een beetje cooler wordt.
 
ik denk dat de tekst van de op beter past bij een topic dat heet.....
"stoner is beter als rossi" want dat vind ie en dat wil die eigenlijk verkondigen.
mag best imo, maar ga dan niet heilig doen met een topic "stoner vs rossi"

Als ik een topic begin bepaal ík de topictitel en die kan eventueel door een moderator worden aangepast. Daar heb jij niets mee te maken. En verder raad ik je aan om wat cooler te worden en goed te lezen.
 
Dus als je een topic aamaakt die niet pro Rossi is verziek je de sfeer?hoeft niet nodig te zijn gaat erom hoe je ermee omgaat nl inhoudelijk of verrot schelden(dit laatste is het enige wat ik jou constant zie doen)
Ik weet niet uit welke hoek je als new user bent aan komen waaien maar jouw houding van "als je niet voor Rossi bent scheld ik je verrot" hoort hier niet thuis.
Denk er eens over na en doe er je voordeel mee.

Amen

ps Lorenzo is de beste want hij is de new king of motogp(smiley plakken lukt niet dus please don't shoot me)


Ik kan ook normaal reageren, maar als iemand om die reacties vraagt, moet je niet raar op kijken als je dan word afgeblaft, want laten we wel wezen dit hele topic raakt vanaf het begin kant nog wal. En ik ben helemaal niet niet Pro Rossi hoe kom je daarbij :?
 
Laatst bewerkt:
De gemiddelde Rossi fan kan hiermee omgaan. Het was slechts een kleine prikkel, maar mensen met een kort lontje reageren hierop zoals jij. Terwijl ik niets over jou heb gezegd en zelfs geen lelijke dingen over Rossi. De sfeer wordt verziekt als mensen gaan schelden, zoals jij deed. Anderen valt het ook op. Overigens ook een handvol anderen reageerde met een kort lontje, zelfs mensen die veel ouder zijn dan ik.
Dat gebeurde ook in het Simoncelli topic, waar ik iets zei over een helm. Het leek wel of ik een aardbeving bij sommigen veroorzaakte, terwijl ik niets bijzonders zei en al helemaal niet over een persoon. Gelukkig heb ik een dikke huid, maar zulke extreme reacties op een opmerking verzieken de sfeer. Als je in het dagelijks leven altijd zo reageert heb ik medelijden met je omgeving.
Dus ik hoop dat jij (en sommige anderen) een beetje cooler wordt.

man hou nou toch op, je zij echt iets heel doms in t sic topic.
dan heb je echt niet veel in je bovenkamer volgens mij.
hier doe je niet veel anders imo.
maar he, t is niet verboden om je als een eikel te gedragen, by all means...ga er mee door. :')
 
man hou nou toch op, je zij echt iets heel doms in t sic topic.
dan heb je echt niet veel in je bovenkamer volgens mij.
hier doe je niet veel anders imo.
maar he, t is niet verboden om je als een eikel te gedragen, by all means...ga er mee door. :')

Moeilijk, he, normaal reageren?
 
Haha weet je nu ga ik me er niet meer druk over maken, je hebt wel een aparte hobby moet ik zeggen.
 
Als je nu gewoon niet meer reageert in dit achterlijke topic valt er niks meer te lullen...............
 
Ik heb een nieuwe bladblazer.
Wel handig nu, met de herfst.

Ach Lecram, heb je nu niet door dat je zelf veel krediet verspild hebt door die opmerking te maken over de betrouwbaarheid van AGV helmen n.a.v. Simoncelli's ongeluk? Om over het feit dat je andere forumgebruikers ''ziek in hun hoofd'' noemt nog maar te zwijgen...

Echt, het is ongetwijfeld een interessante discussie, ware het niet dat de opzet van dit topic en de daaraan gelieerde conclusies mijn inziens hoogst discutabel zijn.
 
Laatst bewerkt:
Lecram, doe's niet zo uit de hoogte... Je plaatst zelf onzinnige opmerkingen, vreemde topics en kortzichtige conclusies, je houdt rekening met logica noch emotie, en je krijgt het totaal niet voor elkaar een discussie in goede banen te leiden. Misschien helpt het als je anderen niet zo beoordeelt, of behandelt alsof je beter / slimmer / rustiger / cooler bent?

Als je terugkijkt op je openingspost en de reacties daarop, zou jij dan verbeterpunten aan kunnen wijzen?
 
Dit willen we zien!!!



Cijfers of niet Lecram, 9!x wereldkampioen zegt genoeg :Y En nee ik ben geen Rossi fan, ik ben altijd al een Biaggi fan geweest. Net zo'n eikel als Stoner ja ;)
 
Vette shit ouwe.

Maar ik denk dat die bladblazer beter is.

ik word een beetje simpel van al die gasten die maar domweg beweren dat een bladblazer beter is dan een coolkast.
Misschien in deze tijd van het jaar wel maar in de zomer piepen jullie wel anders.
 
ik word een beetje simpel van al die gasten die maar domweg beweren dat een bladblazer beter is dan een coolkast.
Misschien in deze tijd van het jaar wel maar in de zomer piepen jullie wel anders.
je moet gewoon je kop houden klootzak.
beetje bladblazer afzeiken :(
we zullen de cijfers eens vergelijken, als ze aan het einde van hun carriere zijn.
beetje staan coolen is niet zo'n grote prestatie hoor. :?
kijk die bladeren maar eens in de goot bijv, die blaast die bladblazer er allemaal uit. :)
 
Echt waar hoor mensen, zit dit topic weer eens door te nemen, maar dit is echt heel erg zielig gedrag. Typisch mensen.

"Ik vind Ajax beter dan Feyenoord"
"Dat pik ik niet, jij moet je kop houden en sterven in een hoekje"

of

"Mohammed is beterder dan Jezus"
"Oke, jij je zin, ik maak je dood"

Oh ja, ik ben voor Lecram. Hij probeert gewoon een discussie te starten, maar dat kan blijkbaar niet normaal. Daarom hou ik ook zo van alle Rossi fans....
 
Terug
Bovenaan Onderaan