Ik houdt 2 augustus vrij, heb nog niets staan, dus zet mij er ook maar bij
POINT OF CONTACT "DE LUCHT" A-2 Westbaan, tussen afslagen Zaltbommel (17) en Hedel (18)
(tijdstip nader te bepalen)
1. Gears;
2. -Solex-;
3. DrsRob;
4. 48th;
5.
Weet dat het nog 3 weken weg is, maar omdat ik de komende week weg ben, zit dan veel op de weg (nog wel te volgen he.....)
bovenstaand ff in herinnering roepen (en is leuk om jezelf te quoten)
Geachte heer 48th,
U gaat de komende uren vernemen van mijner zijde of ik dezer deelname kan accepteren en mijzelve kan voegen tot de groep rijders die de gelukkige topicstarters zal gaan uitzwaaien en hen het geluk zal toewensen in de toekomst en alles erna.
Zo goed?(geen zin om hier een lang verhaal van te maken )
Hoogachtend,
Jorizzz
Goeie genade zeg.... dat hebbie goed onthouden.... dat verhaal heb ik volgens mij ergens in 2006 aan je verteld...in Limburg volgens mij ??
tenminste als je dat van onze toekomstige King bedoeld.... ( nee @King... niet jij)
hoi ben nog niet zo bekend met het motorforum maar dit is in de buurt en een dit zijn toch wel leuke dingen om aan mee te doen als het s'middags is doe ik mee anders kan ik niet
Ze geven elkaar het jawoord om 15.00 uur in het gemeentehuis in Waalwijk.
en we vertrekken om ongeveer 14.15uur van uit Den Bosch.
duimerdeduimduim
nog 2 1/2 week !!!
Iedereen graag duimen voor mooi weer
nog 2 1/2 week !!!
Iedereen graag duimen voor mooi weer
Weet je dat zeker?
Wij zijn op de 14e Aug. getrouwd en we hadden het zo'n 25-30 graden
Zullen het er totaal 40 worden ???? 25 x zekers te weten + 50 % van de OVB's...
Thats a whole lot of coffee................................
[...http/www.motor-forum.nl/forum/update_message/7592326/4/
Motor-Forum - Algemene motorpraat - 2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd! - Reactie wijzigen]
Ik ga er tenminste van uit dat degene die meegaan naar het gemeentehuis ook weer mee terugrijden voor koffie en taart ?
Om iedereen voor het donker wordt van koffie te voorzien, na afloop van de bruiloft, zijn er maatregelen genomen die de koffie verstrekking aanzienlijk versnellen
Ik ga er tenminste van uit dat degene die meegaan naar het gemeentehuis ook weer mee terugrijden voor koffie en taart ?
@Ster, hoop niet dat je dit nu doet vanwege mijn opmerking, want daar was het niet om te doen c.q. voor bedoeld.
Maar wel lekker hoor.....
was dus zeker niet van wege jouw opmerking
TuurlijkOm iedereen voor het donker wordt van koffie te voorzien, na afloop van de bruiloft, zijn er maatregelen genomen die de koffie verstrekking aanzienlijk versnellen