Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd!

Ik houdt 2 augustus vrij, heb nog niets staan, dus zet mij er ook maar bij

Is je 25 kw kit iig niet voor niks (eindelijk ........................) gemonteerd.

Maar leuk als je er ook bij bent

POINT OF CONTACT "DE LUCHT" A-2 Westbaan, tussen afslagen Zaltbommel (17) en Hedel (18)

(tijdstip nader te bepalen)

1. Gears;
2. -Solex-;
3. DrsRob;
4. 48th;
5.

Weet dat het nog 3 weken weg is, maar omdat ik de komende week weg ben, zit dan veel op de weg (nog wel te volgen he.....)
bovenstaand ff in herinnering roepen (en is leuk om jezelf te quoten)

Weet dat het nog 3 weken weg is, maar omdat ik de komende week weg ben, zit dan veel op de weg (nog wel te volgen he.....)
bovenstaand ff in herinnering roepen (en is leuk om jezelf te quoten)

Voor ons is het nogmaar 3 weken

hoi ben nog niet zo bekend met het motorforum maar dit is in de buurt en een dit zijn toch wel leuke dingen om aan mee te doen als het s'middags is doe ik mee anders kan ik niet

Topicstarters..... dat zijn mensen die een topic starten toch? Dus we hebben het over Karel12 en Kofferrek? Gaan die ook trouwen? Leuk, als ik kan kom ik dan óók

Goeie genade zeg.... dat hebbie goed onthouden.... dat verhaal heb ik volgens mij ergens in 2006 aan je verteld...in Limburg volgens mij ??

tenminste als je dat van onze toekomstige King bedoeld.... ( nee @King... niet jij)

riep u?

Update en nog 23 dagen te gaan

Zeker weten!!

1. Liessy
  2. ChaserBoZ
  3. Gears
  4. -Solex-
  5. Opperstruikrover
  6. KingCoder
  7. Spider
  8. Drey
  9. fast lady
  10. SL1000
  11. Bizzje
  12. Fuck Het Milieu
  13. JMG
  14. DrsRob
  15. PeerkeMikuni
  16. fietsertje
  17. 48th
  18. Hans_V
  19. Bikermouse en Lief Draakje
  20. YZF-Rider
  21. Ulco
  22. Theatherbeest
  23. Jorizzz
  24. duivelinnetje
  25. BerryTak

OVB

RolandN
Oneeye
the_bladerunner
Zx6r-Meanduck
Lemmy
Jessica33
@nne
Miertje
Ketelbinkie
IKBENGEK
whaaa
Bikermouse
Evelknievel
Chopperbal
Tha_Biker
gsx-zwolle
Boos B
Oetelmik
Suzuracer
Suduki
Cobra
Yes
FOL!!!
Niels
logan.jh
Cadcatz
ZX4
Motorsmurf
Wolve
Kofferrek
Faithy
Fireblade_Arjan
2tall

Laatst bewerkt:
hoi ben nog niet zo bekend met het motorforum maar dit is in de buurt en een dit zijn toch wel leuke dingen om aan mee te doen als het s'middags is doe ik mee anders kan ik niet

Heb je erbij gezet. Het is namelijk in de middag..

Ze geven elkaar het jawoord om 15.00 uur in het gemeentehuis in Waalwijk.
en we vertrekken om ongeveer 14.15uur van uit Den Bosch.

Laatst bewerkt:

nog 2 1/2 week !!!

Iedereen graag duimen voor mooi weer

ik denk dat ik gewoon vrij ga nemen maar nog even ovb

Zullen het er totaal 40 worden ???? 25 x zekers te weten + 50 % van de OVB's...

Thats a whole lot of coffee................................

Zullen het er totaal 40 worden ???? 25 x zekers te weten + 50 % van de OVB's...

Thats a whole lot of coffee................................

Om iedereen voor het donker wordt van koffie te voorzien, na afloop van de bruiloft, zijn er maatregelen genomen die de koffie verstrekking aanzienlijk versnellen

Ik ga er tenminste van uit dat degene die meegaan naar het gemeentehuis ook weer mee terugrijden voor koffie en taart ?

Toch wel slagroom of mokkataart he?

Laatst bewerkt:

@Ster, hoop niet dat je dit nu doet vanwege mijn opmerking, want daar was het niet om te doen c.q. voor bedoeld.

Maar wel lekker hoor.....

@Ster, hoop niet dat je dit nu doet vanwege mijn opmerking, want daar was het niet om te doen c.q. voor bedoeld.

Maar wel lekker hoor.....

wij zouden het ontzettend leuk vinden als iedereen die mee is geweest naar het stadshuis, ook even mee gaat om nog een bakkie koffie te drinken met een stuk taart erbij
wij hebben al koffie en taart geregeld, dus dat zit wel goed

was dus zeker niet van wege jouw opmerking

Tuurlijk

Zojuist mn manager eens gevraagd hoe het ermee staat, al enige tijd geleden aangevraagd . . .