2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd!

'lief doen'!!

dit lijkt wel een vermorzel-knuff _O-

full

Laatst bewerkt:
Huh?? naaaaah, ik snap er niks meer van _O-
:+
Hij staat naast me op deze foto ;)

ja, ligt grotendeels ook aan mij nu....concentratie is ruk....en dan ja...gaat het dus niet helemaal goed :X

maar goed dat ik niet de enige was met een cam, ik wacht ook met spanning af wat Clown/Duivellin ervan heeft gebakken *O*
-O- Maar dat wordt weer beter én je was er wel gisteren *D

Laatst bewerkt:
Morguh!

Het was gezellig :}

Heb aardig wat foto's maar ook flink wat vern**kt B|

De goede foto's volgen ;)

Ik zeg gisteren nog tegen mn moeder; "zo gek, ik kan in ene niet meer inloggen..... ? "

Maar nu snap ik waarom :+ ;)

Mensen; we hebben het onwijs gezellig gehad. Volgend jaar maar weer ?? *O* Bedankt voor de leuke avond !

@ Spider; wij hebben er zin in *O* weer een feestje. Weten jullie al wanneer ? O-)

Ik laat mn pak stomen, dan kun je het laten uitleggen en lenen :+. Geen probleem hoor.

Ik zeg gisteren nog tegen mn moeder; "zo gek, ik kan in ene niet meer inloggen..... ? "

Maar nu snap ik waarom :+ ;)

Mensen; we hebben het onwijs gezellig gehad. Volgend jaar maar weer ?? *O* Bedankt voor de leuke avond !

Mevrouw Motorgek en meneer natuurlijk ;) allebei nog
van HARTE GEFELICITEERD met jullie huwelijk ...... *O* *O* *O*

@ Spider; wij hebben er zin in *O* weer een feestje. Weten jullie al wanneer ? O-)

Ik laat mn pak stomen, dan kun je het laten uitleggen en lenen :+. Geen probleem hoor.
*proest!* Het was een mooi aanbod gisteravond maar ik denk dat ik het toch maar niet doe... :+

Iedereen ook heel erg gedankt voor de felicitaties !!

ook hier zijn niet alle foto's even mooi geworden als ged8 B| zou het aan het eeehmm... bier weer gelegen hebben O-) :+

vanaaf worden ze verkleind en gepost.. nu ff geen tijd.

@ Ster en Motorgek: ook gister was geweldig :Y, we kwamen niks tekort... vooral de watermeloen was jammmiiiieee :9~

Laatst bewerkt:
Ik dacht al....ik zag Lady J aanrijden...en ik verbeelde me dat jij daar bij hoorde....dan ben jij dit dus :P

[afbeelding]

maar aangezien ik het niet zeker wist -O-
gezien je eigen omschrijving ergens in een topic O-) :+ _O-
:+ Dat is kaasszje.
Ik sta hierboven al ergens op de foto O-) .
Mooi he, misschien hebben we staan praten met elkaar zonder dat we wisten wie we waren :+

Terug
Bovenaan Onderaan