2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd!

Tot vanmiddag.

[me="Bikermouse"]moet nog ff uitzoeken hoe hij het best kan rijden.[/me]

De snelste route van Uden naar Wieringerwerf (Wieringermeer) over 174,0 km in ongeveer 1 uur en 46 minuten.

:( En dat is allemaal snelweg :(

De snelste route van Mill naar Wieringerwerf (Wieringermeer) over 183,0 km in ongeveer 1 uur en 53 minuten.

Jullie zitten vlakbij ons :+

M'n foto's op cd zetten gaat ff niet lukken, m'n cd brander heeft het begeven B|

Geheugenkaart meenemen en hopen dat er een cardreader in huize mevr. Motorgek te vinden is ?
Ik kan maandag op m'n werk wel even branden, alleen dan een gelegenheid zoeken om het af te geven :)

Ik kan maandag op m'n werk wel even branden, alleen dan een gelegenheid zoeken om het af te geven :)
als zij een pc hebben hebben wij nog wel cartreader die best ff mee kan? maar dat moet je ff met ster of gekkie overleggen, anders doet de post t vast ook wel ;) geef maar gil alsie mee moet ;)

Hallo allemaal,

Ik wil iedereen bedanken die donderdag zijn geweest en er voor Motorgek en Ster er een onvergetelijke dag van hebben gemaakt.
Het was een gok en het is gelukt want Motorgek verklaarde mij voor gek, weet je wel wat je nu overhoop gehaald hebt.

BEDANKT !!! :Y :Y :Y

Diddle en ik zijn weer thuis, kleine heeft de laatste voeding gehad en gaan zo lekker slapen :z
Bedankt Ster en Motorgek, was weer erg gezellig :}
Ben benieuwd naar de foto's :Y

:W

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik wil iedereen bedanken die donderdag zijn geweest en er voor Motorgek en Ster er een onvergetelijke dag van hebben gemaakt.

BEDANKT !!! :Y :Y :Y

Graag gedaan... vond het zelf ook erg gaaf..... en.. bij de weg..... de koffie was ook goed

Ook weer tuus *D

houten kont zeg, van dat achteropzitten _O-

Was rete-gezellig *O*

en....voor als zo de foto's online gaan wil ik nog wel even kwijt dat ik echt de hele avond heb geprobeerd een ''normale'' foto te maken van ene Spider.....maar dat is me een opgave zeg _O-

en....voor als zo de foto's online gaan wil ik nog wel even kwijt dat ik echt de hele avond heb geprobeerd een ''normale'' foto te maken van ene Spider.....maar dat is me een opgave zeg _O-

Ja, die krengen zijn snel he.... als je ze een (piep) wilt verkopen.... vooral die grote zwarte.

O-)

Hey people, sorry voor het wat 'stille' vertrek maar als ik iedereen gedag had moeten zeggen was ik te laat op m'n werk gekomen..ik had natuurlijk eerder kunnen beginnen met gedag zeggen! :+ :j :W

Vond het weer erg gezellig en het is altijd jammer om dan (te) vroeg te moeten afhaken.. -O-

Maar ze zeggen toch "voor alles is een volgende keer" :? }) 8-)

Meneer en mevrouw eh, motorgek/ster O-) nog heel veel gelukkige jaren! :j

Jullie ''bloemendansje'' is wel opgemerkt hoor :+

nu maar hopen dat ze scherp zijn :X

zag zo snel dat koffer ook nog een paar leuke plaatjes had geschoten *D

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan