11 maart Warme Sjoko Toer 2007

Yuk Foo

MF veteraan
Lid geworden
10 mrt 2004
Waarderingsscore
0
Zondag 11 maart 2007 is het weer tijd voor onze Warme Sjoko Toer. De route van ca 130 km start ca. 12.00u op het Vrijthof in Hilvarenbeek en gaat door het Brabantse landschap onder Tilburg en Eindhoven.
Informatie en routebeschrijving zijn te vinden op de website (http://www.motorvision.nl/activiteiten/warmesjokotoer2007)

IMG_5618.jpg

O ja. Heel belangrijk. Deelname is gratis. Je gaat dan wel automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden, die vooral zeggen dat je ons niet aansprakelijk kunt stellen als je onderweg of tijdens het parker op je muil gaat of je motor om laat vallen.

Vorig weekend de route nog voorgereden met PDvD. Al voor de route begint is er net voor het Vrijthof een wegopbreking. Omleiding volgen en je komt evengoed op het Vrijthof.
Tussen Gemert-Bakel en Erp wordt aan de N604. Wegomleiding met de nummers 2 volgen en je komt via een net zo leuk weggetje ook in Erp.

Tussen Diessen en Haghorts en tussen Haghorst en Moergestel opletten voor verkeersdrempels. Die liggen soms net na de bocht.

Deelname lijst so far:

- PDvD (voorrijder)
- Yuk Foo (voorrijder)
- Motorfreakje
- Haga-San (voorrijder)
- Zwijntjuhh (voorrijder)
- Dallie
- Miss Nitro
- Alwin
- Kato
- blackbearded
- Rat&Mouse
- Alwin
- Dutch Steph
- Sander SV (voorrijder)
- Reeseend
- Dark Angel
- ZXRkawa
- wat lui van het Breda Oosterhout topic
En nog zo wat MotorVisionleden die niet zo veel op internet zitten.

Ik schat dat het bij elkaar ca. 50 motoren gaan worden. Groepjes van 6 zijn met een wat sportievere rijstijl eigenlijk al het maximum. Dus het zou kunnen dat er voor degenen die wat rustiger willen rijden geen voorrijder van MotorVision beschikbaar is. Maar er is vast wel iemand (Dutch Step misschien?) die een dergelijke groep voor wil rijden. En er wordt onderweg regelmatig gestopt dus dan zien we elkaar toch wel.

Laatst bewerkt:
Leuk idee... maar wel met slagroom!! :W

ik ga wel weer mee. Dat ardennenritje was toen ook leuk met jullie:)!!!!!!!!!

Die gaan we dit jaar ook weer doen. Staat ovb 20 mei voor gepland. Zal daar tegen die tijd nog wat voor posten. Ook daar zullen we de toch al erg leuke route weer wat extra leuk zien te maken.

ben er uiteraard ook weer bij.

en er zijn er maar enkele die weten hoe m'n fiets er dan weer uitziet maar dat ik bekijks zat krijg weet ik nu al:)

Zwijntjuhh

ben er uiteraard ook weer bij.

en er zijn er maar enkele die weten hoe m'n fiets er dan weer uitziet maar dat ik bekijks zat krijg weet ik nu al:)

Zwijntjuhh

Ohjeehh wat wordt je nu weer... The Pimp from hell was niet genoeg titel voor je?

van het weekeind sta ik weer op het autotron (airbrushshow)kun je komen kijken wat er nu weer is veranderd

Dan heb ik helaaaaaas andere dingen gepland.... Sommige dingen gaan voor.... Maar zorg er maar voor dat je er met de Warme Sjoko Tour bij bent dan zie je misschien ook wat er bij mij voor gaat (lees dan dus achterop gaat).

O ja. Heel belangrijk. Deelname is gratis. Je gaat dan wel automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden, die vooral zeggen dat je ons niet aansprakelijk kunt stellen als je onderweg of tijdens het parker op je muil gaat of je motor om laat vallen.
Misschien topicvervuiling, maar ik zie dit vaak staan, dat de organisator niet verantwoordelijk is...blablabla.
Dus stel ik rijd mee, ik maak een valpartij door....???? weet ik het wat, motor wordt gestolen, ik val om :P, kan je de organisatie daarvoor aansprakelijk stellen :?
Je bent toch in het openbaar, en verantwoordelijk over je eigen gedrag :?
Als je nu bijvoorbeeld in een hal staat, en er valt iets op je motor, kan je de eigenaar van de hal aansprakelijk stellen, maar met bijvoorbeeld dit :?
Of wordt het te technisch uitgebreid om het uit te leggen :?

Oja, mooie rit zo te zien :} :]

Misschien topicvervuiling, maar ik zie dit vaak staan, dat de organisator niet verantwoordelijk is...blablabla.
Dus stel ik rijd mee, ik maak een valpartij door....???? weet ik het wat, motor wordt gestolen, ik val om :P, kan je de organisatie daarvoor aansprakelijk stellen :?
Je bent toch in het openbaar, en verantwoordelijk over je eigen gedrag :?
Als je nu bijvoorbeeld in een hal staat, en er valt iets op je motor, kan je de eigenaar van de hal aansprakelijk stellen, maar met bijvoorbeeld dit :?
Of wordt het te technisch uitgebreid om het uit te leggen :?

Oja, mooie rit zo te zien :} :]

Als we er geld voor zouden vragen en zeggen dat we de boel georganiseerd hebben (we leveren dan een betaalde dienst) en er gebeurt iets wat wij mogelijkerwijs hadden kunnen voorzen, dan kun je de organisatie in gebreke stellen. Bijv. het gras waar de motoren geparkeerd worden is zompig en je motor valt om. Dat had je natuurlijk zelf moeten zien en een plankje oid onder je standaard moeten leggen. Maar wettelijk gezien zijn er dan mogelijkheden om de organisatie aansprakelijk te stellen. Die hadden je er op moeten wijzen. We hebben dit gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik weet het dus niet uit de praktijk en vind het ook grote BS. Maar voorkomen is beter dan genezen. Dus sluiten we het uit en vragen we geen geld voor deelname aan toerritten.

Is een mooie rit idd :]

Als we er geld voor zouden vragen en zeggen dat we de boel georganiseerd hebben (we leveren dan een betaalde dienst) en er gebeurt iets wat wij mogelijkerwijs hadden kunnen voorzen, dan kun je de organisatie in gebreke stellen. Bijv. het gras waar de motoren geparkeerd worden is zompig en je motor valt om. Dat had je natuurlijk zelf moeten zien en een plankje oid onder je standaard moeten leggen. Maar wettelijk gezien zijn er dan mogelijkheden om de organisatie aansprakelijk te stellen. Die hadden je er op moeten wijzen. We hebben dit gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik weet het dus niet uit de praktijk en vind het ook grote BS. Maar voorkomen is beter dan genezen. Dus sluiten we het uit en vragen we geen geld voor deelname aan toerritten.

Is een mooie rit idd :]
Okee dan. Bedankt voor de uitleg. :Y

Pim en ik hebben de route zojuist voorgereden. Veel zondagsrijders op de weg (dat heb je op zondag), maar evenhoed was het leuk rijden. Mooie route met veel leuke bochten. Vooral het stukje weg na het kruisen van de A50 tussen Best en Son en Breugel is echt jummie.

Op een paar plaatsen zijn er wegwerkzaamheden, waarbij je gewoon de wegomleidingsborden kunt volgen.
Het kan zijn dat ze daar volgende week zomdag al klaar zijn, maar de kans is groot van niet.

- Al voor het begin van de route zelf wordt aan de weg gewerkt in Hilvarenbeek, net voor het Vrijthof. Er staat een wegomleiding aangegeven.

- Tussen Gemert-Bakel en Erp wordt aan de N604. Wegomleiding met de nummers 2 volgen en je komt via een net zo leuk weggetje ook in Erp.

Tussen Diessen en Haghorts en tussen Haghorst en Moergestel opletten voor verkeersdrempels. Die liggen soms net na de bocht.

Hopelijk tot zondag. De weersverwachtingen zien er nu iig zeker niet verkeerd uit. Zelfde als vandaag en dat was top.

Vermoedelijk zijn wij ook van de partij. Ik zie dit topic nu pas. Halverwege februari had ik zelf ook al een topic over deze tocht geopend. Zie: Sjoko Toer 2007 (maar daar vraag ik dus een slotje voor aan, dan kunnen we gezellig in dit topic verder).

Heeft iemand nog meer foto's van de vorige sjoko-tochten?

Vermoedelijk zijn wij ook van de partij. Ik zie dit topic nu pas. Halverwege februari had ik zelf ook al een topic over deze tocht geopend. Zie: Sjoko Toer 2007 (maar daar vraag ik dus een slotje voor aan, dan kunnen we gezellig in dit topic verder).

Heeft iemand nog meer foto's van de vorige sjoko-tochten?

Zou leuk zijn als je er bij kunt zijn. Foto's van vorige Shokotoeren zijn te vinden in het fotoalbum van onze vereniging.

> Fotoalbum 2005
> Fotoalbum 2006

2005 had een goede opkomst. 2006 had een wat magere opkomst, maar dat dat kwam vanwege de temperaturen rond het vriespunt en de kans op sneeuw. De sjoko was toen wel extra lekker :9

Terug
Bovenaan Onderaan