11 maart Warme Sjoko Toer 2007

Kortetermijnverwachting

Tot uiterlijk 10 uur vanochtend kan de zon plaatselijk schuil gaan achter de laaghangende bewolking. Voor de rest wordt het een prachtige, zonovergoten voorjaarsdag. Bij een zwakke tot matige zuidzuidwestenwind wordt het aan zee maximaal 10 graden en in het binnenland rond de 13 graden.

(bron www.weer.nl)

Allen veel plezier vandaag :W

Laatst bewerkt:
Het zal wel druk worden. Dus s.v.p. routebechrijving meenemen. Anders staat iedereen weer met het slappe excuus "ik heb geen route" om niet voor te hoeven rijden.
Versleten vering en met een duo rijden vinnik dan wel een goede reden. Mogelijk dat er een groepje duo rijders kan worden geformeerd.

Zo hé, dat was een gezellig dagje. We zijn flink wat keren door onze achtervering geklapt. Ai... is toch niet goed voor de cardan-aandrijving. Dus we zijn blij dat we niet voorop hoefden te rijden. Gelukkig hadden we Ton, 'n lid van Motorvision, die met z'n PDA voorop reed. Hij heeft ons feilloos de weg geleid. ...nogmaals bedankt Ton. Allereerst gedacht om halverwege wegens een andere afspraak af te haken, maar het was zo leuk, dat we de hele rit uit hebben gereden. Dus afspraak onderweg afgezegd. Jan, alias "jhsproducts" op het MF, reed ook in ons clubje. Dus Motovision bedankt! ...shit, alweer vergeten foto's te maken.

hoi met jan
geen paniek kijk maar op de link voor de foto's
ik vond het een mooie dag en ,,,bedankt,,, ton voor het voorop rijden
voor de foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=G3OJL7TT

groeten jan

jhsproducts
full

Het zal wel druk worden. Dus s.v.p. routebechrijving meenemen. Anders staat iedereen weer met het slappe excuus "ik heb geen route" om niet voor te hoeven rijden.
Versleten vering en met een duo rijden vinnik dan wel een goede reden. Mogelijk dat er een groepje duo rijders kan worden geformeerd.

Dat was dus helaas toch weer het geval, ik had wel 25 man achter me aan rijden... (en bij aankomst in Tilburg nog 3....)
Niet dat het hard ging, maar iedereen haakte wel ergens af, naar huis, hierheen, daarheen, enz.

Aan het weer lag het niet.. *D

Ziet er goed uit! komen de beelden van jou bullitcam nog in `n appart filmpje? daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, heb een flink stuk achter je, en dus in de spotlight, gereden... die beelden wil ik wel hebben :9 8-)

(weet niet of `t veel/groot is, anders kun je `t rauwe beeldmateriaal misschien wel ergens uploaden (rapishare?) dan kan ik er zelf een filmpje van klussen, ben wel handig met premiere e.d.)

iig tanx! Mzzl JMG

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! komen de beelden van jou bullitcam nog in `n appart filmpje? daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, heb een flink stuk achter je, en dus in de spotlight, gereden... die beelden wil ik wel hebben :9 8-)

(weet niet of `t veel/groot is, anders kun je `t rauwe beeldmateriaal misschien wel ergens uploaden (rapishare?) dan kan ik er zelf een filmpje van klussen, ben wel handig met premiere e.d.)

iig tanx! Mzzl JMG

Helaas is het beeldmateriaal van de bullitcam agv condens op het lensglaasje amper bruikbaar. Was dus wel blij met het beeldmateriaal van Kevin. Mail me even, dan kan ik kijken of ik je via de mail de paar fragmentjes waar je enigszins fatsoenlijk on beeld ben kan sturen of kan aangeven waar je ze kunt downloaden.

oke, jammer van die condens joh... altijd jammer van die kleine dingen die roet in `t eten gooien

ik zou je graag mailen maar ik kan zo geen adres ontdekken... mijn adres is iig gerardpelders@home.nl

Mzzl JMG!

oke, jammer van die condens joh... altijd jammer van die kleine dingen die roet in `t eten gooien

ik zou je graag mailen maar ik kan zo geen adres ontdekken... mijn adres is iig gerardpelders@home.nl

Mzzl JMG!

Mijn mailadres vinden is niet zo heel moeilijk. Op de webpseit van ons cluppie kijken www.motorvision.nl/vereniging en je komt mijn kop met mailadres tegen op de bestuurspagina.

Maar net zo handig als ik jouw mailadres heb. Zodra ik wat fragmentjes op een locatie heb gezet waarvandaan je ze kunt downloaden, stuur ik je een mailtje.

Mzzl JMG!

Ik heb je zojuist wat fragmeneten gemaild. FTP deed het om een of andere reden niet, dus dan maar beetje bij beetje over de mail.

Gtz

Terug
Bovenaan Onderaan