Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zal niet gaan lukken op mijn huidige motor is namelijk een stukje hoger
We leggen wel een paar stenen onder je laarzen!!
Verlagen die bak!!!!
Hmmm hoge hakken dan?
Ik vond die rolling burnout dan toch de beste optie. Hoef je nog niet eens met de voetjes bij de vloer te komen.
[afbeelding]
Kortom super terras weer... jammer geen warme sjoko dit jaar maar een amstel maltje denk ik....
Is er een meetingpoint omgeving Tilburg (A59, A58, N261)?
Morgen ff poetsen dat mijn 15 jarige schoonheid er weer netjes uit ziet... beetje poetsen is nodig he in de pubertijd
Wij moesten vanmorgen toevallig nog even in Hilvarenbeek zijn. Maar d'r ligt ter hoogte van het centrum een lastige opbreking van de weg. Je wordt aardig omgeleid om op de juiste plaats te komen. Dus hou daar morgen even rekening mee.
Ik schat dat het bij elkaar ca. 50 motoren gaan worden. Groepjes van 6 zijn met een wat sportievere rijstijl eigenlijk al het maximum. Dus het zou kunnen dat er voor degenen die wat rustiger willen rijden geen voorrijder van MotorVision beschikbaar is. Maar er is vast wel iemand (Dutch Steph misschien?) die een dergelijke groep voor wil rijden. En er wordt onderweg regelmatig gestopt dus dan zien we elkaar toch wel.