11 maart Warme Sjoko Toer 2007

Ik vond die rolling burnout dan toch de beste optie. Hoef je nog niet eens met de voetjes bij de vloer te komen.

heb ik al eens gebrobeerd maar dat was toen niet helemaal goed gegaan
had een ongelofelijke tankslapper |(

die gelukkig goed afliep

Het ziet er inderdaad heeeeeeeel mooi uit!!

mdmidden.gif

weerzondag.jpg

Kortom super terras weer... jammer geen warme sjoko dit jaar maar een amstel maltje denk ik....

Laatst bewerkt:
Morgen ff poetsen dat mijn 15 jarige schoonheid er weer netjes uit ziet... beetje poetsen is nodig he in de pubertijd ;)

Verzamelt er nog iemand rond 10:45 langs de A27 bij Nieuwegein bij de BP pomp?

Misschien dat ik Zondag ook mee rij.

Ligt eraan of ik zaterdag alles rondkrijg. Ga morgen mijn TLR ophalen *O*.. naar ice speedway.. mijn oldskool moet naar de stalling en de TL moet nog gepoetst worden :)

druk druk druk :P

Dus als ik het allemaal red ben ik er zeker bij :Y... heb er zin in!!

/edit: Posted by Redline Rider

Laatst bewerkt:
Is er een meetingpoint omgeving Tilburg (A59, A58, N261)?

Volgens mij ben je dan al wel erg dichtbij het startpunt van de route. Is het dan wel handig om daar eerst op elkaar te wachten?

Er staan suggesties voor verzamelpunten op de website vermeld:

BP Tankstation de Kroon
A27 / E33 bij Nieuwegein
vertrek: 10.45u

Mac Donalds Oosterhout NB
A 27 / E311 van Gorinchem naar Breda
Afslag Oosterhout Zuid
vertrek: 11.15u

Van der Valk Motel Eindhoven
A67 / E34 van Venlo naar Tilburg
Afslag 33 Waalre / Valkenswaard

BP De Geffense Barriere
Aan de A59 tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch bij Geffen

Morgen ff poetsen dat mijn 15 jarige schoonheid er weer netjes uit ziet... beetje poetsen is nodig he in de pubertijd ;)

...laat je niet liever een 18 jarige je helm poetsen? 8-)

Mijn DUITSE helm.... (kan ik er wat aan doen dat ik een Schubert heb)

Heel mooi tot morgen bij de MAC dan aan de a27 (karpoolstrookje).

Wij moesten vanmorgen toevallig nog even in Hilvarenbeek zijn. Maar d'r ligt ter hoogte van het centrum een lastige opbreking van de weg. Je wordt aardig omgeleid om op de juiste plaats te komen. Dus hou daar morgen even rekening mee.

Wij moesten vanmorgen toevallig nog even in Hilvarenbeek zijn. Maar d'r ligt ter hoogte van het centrum een lastige opbreking van de weg. Je wordt aardig omgeleid om op de juiste plaats te komen. Dus hou daar morgen even rekening mee.

Hadden we vorige week met het voorrijden ook al gezien. Maar toch bedankt. Heb het in de openingspost opgenomen. Hierin ook de andere kleine wegomleiding die we tegen zijn gekomen vermeld:
Tussen Gemert-Bakel en Erp wordt aan de N604. Wegomleiding met de nummers 2 volgen en je komt via een net zo leuk weggetje ook in Erp.

Ik schat dat het bij elkaar ca. 50 motoren gaan worden. Groepjes van 6 zijn met een wat sportievere rijstijl eigenlijk al het maximum. Dus het zou kunnen dat er voor degenen die wat rustiger willen rijden geen voorrijder van MotorVision beschikbaar is. Maar er is vast wel iemand (Dutch Steph misschien?) die een dergelijke groep voor wil rijden. En er wordt onderweg regelmatig gestopt dus dan zien we elkaar toch wel.

Wij (mijn duo en ik) zijn morgen zeker van de partij. Maar van voorrijden zal het niet komen vrees ik, want we moeten halverwege afhaken omdat we ook nog even richting België moeten. Tenzij de rest ook richting onze zuiderburen moeten. ;) Bovendien vind ik het wel lekker om eindelijk eens achteraan te mogen rijden. Ik rij al drie jaar lang voorop met tourtochten.

Maar er zullen inderdaad veel motoren aanwezig zijn morgen. Wij hopen toch aan te mogen sluiten bij een rustig groepje. Want onze achtervering is aan het eind van z'n latijn, dus we moeten de gaten en drempels kalmpjes aan nemen. Ik heb al een nieuwe schokbreker liggen, maar ik moet 'm nog monteren.

Ik ben benieuwd hoeveel MF-ers we zullen spotten. Zelf hebben we geen blauwe MF-sticker, maar wel een lange MF tekst-sticker onderaan op de kentekenplaathouder.

Afijn, tot morgen!

Kortetermijnverwachting

Tot uiterlijk 10 uur vanochtend kan de zon plaatselijk schuil gaan achter de laaghangende bewolking. Voor de rest wordt het een prachtige, zonovergoten voorjaarsdag. Bij een zwakke tot matige zuidzuidwestenwind wordt het aan zee maximaal 10 graden en in het binnenland rond de 13 graden.

(bron www.weer.nl)

Terug
Bovenaan Onderaan