125/250 topic deel 28:De zon begint te schijnen

iemand een 250 2takt te koop? bij voorkeur een rm250, yz250 of cr250 vanaf 2004 ongeveer voor rond de 2000.-

bvd
Stond een nette RM 250 bij Boneberg , weet niet of hij al verkocht is.
Weet wel zeker een hele mooie rmz 250 2008 staan , 1 eigenaar en helemaal origineel nog.
 
Laatst bewerkt:
Stond een nette RM 250 bij Boneberg , weet niet of hij al verkocht is.
Weet wel zeker een hele mooie rmz 250 2008 staan , 1 eigenaar en helemaal origineel nog.

Ja een 04 of 05 lijkt me, voor 2190.- ofniet?
Ga deze week eerst kijken naar een 08 rm250, kijken of dat wat is.
Rmz is wel leuk maar ik schrik me dood wat die nu kosten. 2 jaar geleden was 1750- 1900 normale prijzen en nu begint het vanaf 2000......... :X
 
Ja een 04 of 05 lijkt me, voor 2190.- ofniet?
Ga deze week eerst kijken naar een 08 rm250, kijken of dat wat is.
Rmz is wel leuk maar ik schrik me dood wat die nu kosten. 2 jaar geleden was 1750- 1900 normale prijzen en nu begint het vanaf 2000......... :X
Deze is 2000 , maar kan nog besproken worden volgens mij...pb maar als je meer wil weten.
 
Vragen mag altijd.... krijgen is een ander verhaal. een 4 takt van 2009 brengt gemiddeld nog steeds niet meer dan 2000 op hoor.
 
En, hoe hebben de deelnemers hier op mf gereden? Ik wacht op persoonlijke verslagen. :)

Was super vet 8-)
Alleen ging het zwaar kloten in de pits, 6 minuten stil gestaan (tov snelste ronde). De benzine stond namelijk in het verkeerde vak en de helper was pleite. Dus was helaas niet door. Scheelde niet veel, 180e plek ofzo.

Vond het eigenlijk helemaal niet zo zwaar, maar zondag was het wel loodzwaar heb ik begrepen. Had dus ook wel meer kunnen geven zaterdag. Hopelijk volgend jaar een nieuwe poging op een 450 :9
 
En, hoe hebben de deelnemers hier op mf gereden? Ik wacht op persoonlijke verslagen. :)

Zaterdag was een eitje in vergelijking met zondag.

Zeker ik omdat ik in heat 1 zat, echt helemaal vlak. Zonde eigenlijk.

Zondag werd het pas echt mooi en met name de finale, toen was er echt geen vlak stuk meer te vinden. Zelfs op het rechte stuk lagen vieze stuitertjes.

Op zondag begon het in de finale op de helft ineens ziek te waaien, kwam op het stuk terug (wind tegen) echt nauwelijks meer vooruit, kon vaak niet eens doorschakelen naar 3e versnelling! :X
Al met al toch een hele mooie ervaring, maar niet te verglijken met een normale wedstrijd. Gewoon blijven rijden en vooral niet vallen was hier het belangrijkste, heb voor mijn gevoel niet echt gas gegeven.

ZEKER voor herhaling vatbaar. :]
 
Zaterdag was een eitje in vergelijking met zondag.

Zeker ik omdat ik in heat 1 zat, echt helemaal vlak. Zonde eigenlijk.

Zondag werd het pas echt mooi en met name de finale, toen was er echt geen vlak stuk meer te vinden. Zelfs op het rechte stuk lagen vieze stuitertjes.

Op zondag begon het in de finale op de helft ineens ziek te waaien, kwam op het stuk terug (wind tegen) echt nauwelijks meer vooruit, kon vaak niet eens doorschakelen naar 3e versnelling! :X
Al met al toch een hele mooie ervaring, maar niet te verglijken met een normale wedstrijd. Gewoon blijven rijden en vooral niet vallen was hier het belangrijkste, heb voor mijn gevoel niet echt gas gegeven.

ZEKER voor herhaling vatbaar. :]


Die ervaring heb ik ook met de vorige edities. Zolang je wielen maar blijven draaien en je niet extreem langzaam rijdt kun je zo in de finale komen.
 
En, hoe hebben de deelnemers hier op mf gereden? Ik wacht op persoonlijke verslagen. :)

Eerste heat 153 gevallen in wasbord, handkap omhoog gedraaid tegen koppelingshendel aan waardoor die ingedrukt bleef staan, veel tijd mee verloren. Toch naar de halve finale.

Halve finale,
2de startrij goed weg, op het was bord stond er een stil bovenop een bult reed ik vast. Motor naar beneden gegooid met moeite gestart gekregen had ondersteboven gelegen.
Toen als 600ste eerste ronde doorgekomen toch nog als 455ste gefinisht.

Vond het trouwens jammer dat ong de helft het wasbord de eerste ronde, en de rondes erna oversloegen.
 
Eerste heat 153 gevallen in wasbord, handkap omhoog gedraaid tegen koppelingshendel aan waardoor die ingedrukt bleef staan, veel tijd mee verloren. Toch naar de halve finale.

Halve finale,
2de startrij goed weg, op het was bord stond er een stil bovenop een bult reed ik vast. Motor naar beneden gegooid met moeite gestart gekregen had ondersteboven gelegen.
Toen als 600ste eerste ronde doorgekomen toch nog als 455ste gefinisht.

Vond het trouwens jammer dat ong de helft het wasbord de eerste ronde, en de rondes erna oversloegen.

Ik kon niet anders dan omrijden bij het wasbord de eerste ronde in de halve finale, het stond gewoon echt compleet VOL (kwam vrij laat aan met 125cc)
Heb stukje om gereden maar zo snel mogelijk er weer terug in. Zag later inderdaad dat er mensen iedere ronde complete lussen afstaken, snap niet waarom je dan mee doet???
 
Ik reed best ver voorin met de start en er was geen opstopping en toen reden ze er al langs,
Klein stukje wegens opstopping hoor je mij niet over, ik hoopte eig dat er een transponderlus lag en degene die hem 2x gemist hebben gediskwalificeerd worden.
 
Het was zelfs nog erger. Gegeven moment reden ze niet alleen langs het wasbord maar staken rechts af naar een ander deel van het parcours om zo een halve kilometer af te snijden. :r
 
Het was zelfs nog erger. Gegeven moment reden ze niet alleen langs het wasbord maar staken rechts af naar een ander deel van het parcours om zo een halve kilometer af te snijden. :r

Ja, ik zeg volgend jaar extra lussen langs de baan op die punten waar afsnijden mogelijk is.
Iedereen die daar voorbij komt gelijk DQ :)
 
Was mooi evenement! Ik heb mooi relaxt gedaan. 2e ronde ongeveer 10 minuten vastgezeten en dan zit zo'n 500 best diep ingegraven. Relaxt gereden daarna en inderdaad tractie houden en doorrijden is het beste. Door dat rondje van 28 minuten ben ik niet door gegaan naar de halve finale, maar dat was vooraf het doel ook niet. Volgend jaar zeker weer van de partij!!
 
Van "onze Club" zijn er best wel wat door gegaan naar de finale, ik geloof de
hoogst geclasseerde was 45e, eigenlijk 16e, maar die jongen rijd amper meer
bij de club.
Als ik zo de verhalen van die jongens allemaal hoor, dan was het 1 mega pret
festijn die zeker voor herhaling vatbaar was... *O*
 
Het was super gaaf!

2r4q0dg.jpg


1zogrc2.jpg


1581jkz.jpg
 
Je foto doet het niet bij mij, maar zag het al op facebook. Net ding!
Heb eventueel nog een factory carbon tank voor je liggen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan