Mario2T
MF veteraan
Ik doe wel een tight aan onder mijn crossbroek en een thermo shirt.
Heb ik die hele ronde plezier van!
Heb ik die hele ronde plezier van!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Motip spuit vaseline bijvoorbeeld.
wat voor spuitvet is dat dan precies? gelukkig maar een paar stekkertjes op een crosser
Andere tandwiel verhouding?Nu de RBKO toch wel dichterbij komt.
Wat doet iedereen om zijn motor voor te bereiden?? (ik ga toch op mijn ktm)
Lijstje wat ik al heb:
-oud plastic erop
-3 flessen siliconenspray op de motor leegspuiten
-netje over het luchtfilter
-twin air gaas voor de radiateurs
-hoge druk dop op de radiateur
-verse schoepenband
-nieuwe bril
-nieuwe koppeling
nog meer??
mAndere tandwiel verhouding?
Je moet eerst zelf een strandrace gereden hebben wil je een goed oordeel kunnen geven...
alle drie de keren mee gedaan...... (xt550, cr500 en crf450)
als een dolle het rechte stuk over jagen kan bijna iedereen, goed en ongeschonden het 2e stuk overleven heb ik er een hoop toch niet zien doen.
ik rij nu zelf veel off road ritten met een 125 en daar kom ik toch steeds dezelfde mensen weer voorbij die me eerder op een maisplak volgas voorbij gejaagd zijn, maar in de technische stukken langzaam zijn, vastgereden zitten of er af gegaan zijn.
ik denk dat je meer tijd kan winnen in het stuk terug met 13-50 dan in die paar km topsnelheid op het rechte stuk langs het water?
tijdens alle 3 de eerdere edities heel veel kokende motoren en kapotte koppelingen gezien.
Je moet eerst zelf een strandrace gereden hebben wil je een goed oordeel kunnen geven...
alle drie de keren mee gedaan...... (xt550, cr500 en crf450)
als een dolle het rechte stuk over jagen kan bijna iedereen, goed en ongeschonden het 2e stuk overleven heb ik er een hoop toch niet zien doen.
ik rij nu zelf veel off road ritten met een 125 en daar kom ik toch steeds dezelfde mensen weer voorbij die me eerder op een maisplak volgas voorbij gejaagd zijn, maar in de technische stukken langzaam zijn, vastgereden zitten of er af gegaan zijn.
voor vlissingen heb ik ook 3 grote spuitbussen vaseline op me motor gespoten. werkt goed, alleen kut om eraf te spuiten.
miss nog handkappen op je motor voor koude klauwen tegen te gaan van opspattend water bijv.
heb altijd snel last van koude klauwen.
iemand weleens een twinwall gebroken gehad?
zou hier nog iets van garantie van te krijgen zijn, aangezien het na een half jaar al kapot is?
iemand weleens een twinwall gebroken gehad?
zou hier nog iets van garantie van te krijgen zijn, aangezien het na een half jaar al kapot is?
Een goed stuur buigt niet maar breekt. De impact van de val word opgevangen door het afknappen van het stuur. Garantie... tja je kunt het altijd proberen
Dat bedoel/zeg ik dus. Dan heb je ze ingehaald en komen ze je op het rechte stuk weer voorbij.
Vertanding aanpassen is dus een must, maar hou er wel rekening mee dat je motor het blijft trekken. Mijn ervaring is dat dat ook wel weer lang aan kan. Je versnellingen worden langer dus kun je langer in een lagere versnelling rijden. Vooraf ff testen met verschillende tandwielen op een zandbaan (Nunspeet/Arnhem oid)
Wie rijden er allemaal mee met de RBKO dit jaar?
Las net op internet een bericht dat via Track and trace diverse gestolen motoren zijn gevonden op 1 adres.
Goed nieuws!
Toevallig Bergen op Zoom?