125/250 topic deel 27 'nog even overwinteren'

Status
Niet open voor verdere reacties.
overloon jonguh :P hahaha daar is MON wedstrijd. Veldhoven miss ?? of eersel die banen kunnen wel wat hebben. (Weet niet of ze ook zondags open zijn)
berghem dicht is idd wel raar,Die kan anders ook wel wat hebben.
veldhoven was gisteren al 1 grote kutzooi tijdens de kawa testdag. Iedereen ging als een goon rond, was niet meer normaal die sporen. Ik ben maar lekker verhuisd naar het jeugdbaantje, die was wel te rijden.
 
vorige week zondag gebeld, "ja we zijn open en baan is vlak" na 2 rondjes al de 125 aan de kook....

wel de 500 van sjossa kunnen bekijken, in een woord vakmanschap!

Haha ja als je opbelt is het overal goed, of je moet de beheerder "goed" kennen.
Ze vertellen niet graag dat het slecht is. Want dat gaat zo snel rond dat er niemand meer komt rijden.
Overloon was vandaag ook aardig vet :P
 
Haha ja als je opbelt is het overal goed, of je moet de beheerder "goed" kennen.
Ze vertellen niet graag dat het slecht is. Want dat gaat zo snel rond dat er niemand meer komt rijden.
Overloon was vandaag ook aardig vet :P

Maar wel alles door gegaan, (onze thuis club al meer als 20 jaar) En die doen er toch altijd alles aan om het door te laten gaan (Kwa wedstrijden dan he ;) ) Maar voor trainingen gooien ze de baan ook vaak vlak als er regen voorspeld is, En dan mooi schuin zodat t water de geulen in kan lopen.

Maar een beetje modder moet je ook tegen kunnen het is MOTORCROSS he niet wegracen ;)
(bij cross willen ze nog wel eens wat aflassen, Bij OTR/enduro kan t niet modderig genoeg zijn :P Das nu net wat ik t mooiste vind hahaaha in die drap baggeren :P )

Hoe zat dat nu eigenlijk bij jullie ronald. Mocht er nu wel getraind worden in boekel of alleen voor leden.? Boekel is wel een van de dan wel niet dé mooiste baan van de omgeving vind ik. Daar zit van alles wat in :D
 
Heb zelf ook gereden in overloon, heb was te rijden maar veel meer was het ook niet. Maar toch respect voor die club. Met trainen hebben ze het er vaak toch niet zo best bij liggen vind ik, maar is ook een lastige ondergrond.
Boekel mag door iedereen getraind worden (tegen betaling:P) Alleen is nu 2maanden dicht geweest ivm aanliggend vakantiepark. Zou nu weer open moeten gaan, maar binnenkort weer een weekend wedstrijden daar. Gewoon site in de gaten houden of even bellen. www.mcboekel.nl Idd een leuke baan.
 
Vledderveen was goed te doen afgelopen weekend, Mario had de baan er netjes bijgeschoven. *D Waren zelfs nog blij dat er een goede bui overheen kwam halverwege de dag.

En mooie battle gehad tegen de 500, reng deng deng
IMG_219796436239512.jpeg
 
weet iemand aan de hand van het framenummer het bouwjaar van een crosser?
heb gezocht maar kan het nergens vinden,gaat om een suzuki rmz 450.
JS1RL42A000505971

tiende getal is een 0 dus is het dan een 2010? vond ergens een adv van een rmz van 2011 met framenummer erbij maar deze had ook een 0 als tiende getal.
Waar kan ik dit vinden?
 
Vledderveen was goed te doen afgelopen weekend, Mario had de baan er netjes bijgeschoven. *D Waren zelfs nog blij dat er een goede bui overheen kwam halverwege de dag.

En mooie battle gehad tegen de 500, reng deng deng
[afbeelding]

Gewoon blockpass op die pasta lul uit Grunn hoor 8-) :W
 
weet iemand aan de hand van het framenummer het bouwjaar van een crosser?
heb gezocht maar kan het nergens vinden,gaat om een suzuki rmz 450.
JS1RL42A000505971

tiende getal is een 0 dus is het dan een 2010? vond ergens een adv van een rmz van 2011 met framenummer erbij maar deze had ook een 0 als tiende getal.
Waar kan ik dit vinden?
Weet ook niet of dit een vin nr is..
Is wel 17 digits maar het nr lijkt me europees suzuki nr.. anders nimag of suzuki dealer raadplegen?
 
Zo gisteren het eerst op de 125 gereden wedstrijd Baarle-Nassau.

Echt heel leuk zo'n apparaat! Veel leuker rijden dan mijn 4takt. Nog wel een paar keer te lage versnelling in de bocht, maar dat is even wennen. Ook springen was even wennen nog moeilijk in te schatten hoeveel snelheid ik moet hebben om de bult te halen.

Laatste paar rondjes strort ik ook behoorlijk in na 2,5mnd rust :P

Gopro 1e manche:
 
Zo gisteren het eerst op de 125 gereden wedstrijd Baarle-Nassau.

Echt heel leuk zo'n apparaat! Veel leuker rijden dan mijn 4takt. Nog wel een paar keer te lage versnelling in de bocht, maar dat is even wennen. Ook springen was even wennen nog moeilijk in te schatten hoeveel snelheid ik moet hebben om de bult te halen.

Laatste paar rondjes strort ik ook behoorlijk in na 2,5mnd rust :P

Gopro 1e manche:

Geinig baantje. Net Vledderveen.
 
"De beslissing over de deelname van motorcrosser Jeffrey Herlings aan de laatste Grand Prix van het seizoen is uitgesteld. De inwoner van Elsendorp moet aanvullende testen ondergaan om te bepalen of hij van start kan gaan."

Ben benieuwd. Als hij niet van start gaat is het vrijwel zeker dat hij geen wereldkampioen gaat worden aangezien Tixier 57 punten achter staat met nog 2 wedstrijden te gaan...
 
dat is idd een mooie baan joh.
Zit van alles wat in en een mooie type zand, Wel mooie lijnen maar geen diepe geulen/sporen ideaal :D
En leuke springbulten.

Je gaat ook wel lekker rond die eerste paar rondes :D snelheid zit er toch mooi in
 
dat is idd een mooie baan joh.
Zit van alles wat in en een mooie type zand, Wel mooie lijnen maar geen diepe geulen/sporen ideaal :D
En leuke springbulten.

Je gaat ook wel lekker rond die eerste paar rondes :D snelheid zit er toch mooi in

Ja dat wel, maar het storte snel in :P
In 2,5 maand gewoon conditie bijna helemaal weg :P :P (ik was wel redelijk topfit)

Ach nu weer lekker opbouwen *O* :]
 
"De beslissing over de deelname van motorcrosser Jeffrey Herlings aan de laatste Grand Prix van het seizoen is uitgesteld. De inwoner van Elsendorp moet aanvullende testen ondergaan om te bepalen of hij van start kan gaan."

Ben benieuwd. Als hij niet van start gaat is het vrijwel zeker dat hij geen wereldkampioen gaat worden aangezien Tixier 57 punten achter staat met nog 2 wedstrijden te gaan...

Het is nog niet 100% zeker, maar de kans dat hij niet rijdt, is groter als de kans dat hij wel rijdt.
Gisteren diverse onderzoeken gedaan, hier krijgt hij maandag de uitslag van.
Van hele betrouwbare bron gehoord, dus maandag meer nieuws.
 
Zo gisteren het eerst op de 125 gereden wedstrijd Baarle-Nassau.

Echt heel leuk zo'n apparaat! Veel leuker rijden dan mijn 4takt. Nog wel een paar keer te lage versnelling in de bocht, maar dat is even wennen. Ook springen was even wennen nog moeilijk in te schatten hoeveel snelheid ik moet hebben om de bult te halen.

Laatste paar rondjes strort ik ook behoorlijk in na 2,5mnd rust :P

Gopro 1e manche:
Waarmee converteer jij de video's van de gopro voordat je ze kunt uploaden?
De standaard .avi bestanden kan youtube niet verwerken, maar conversion + export op GoPro Studio duurt al ruim een uur, terwijl uploaden met glasvezel zo gedaan is..

Rij je trouwens al weer met die verrote benen van je?? Wanneer ga je onder het mes dan. Vriend.
 
Laatst bewerkt:
Het is nog niet 100% zeker, maar de kans dat hij niet rijdt, is groter als de kans dat hij wel rijdt.
Gisteren diverse onderzoeken gedaan, hier krijgt hij maandag de uitslag van.
Van hele betrouwbare bron gehoord, dus maandag meer nieuws.
Eerst zien dan geloven :+ Rijden gaat ie :Y
 
Waarmee converteer jij de video's van de gopro voordat je ze kunt uploaden?
De standaard .avi bestanden kan youtube niet verwerken, maar conversion + export op GoPro Studio duurt al ruim een uur, terwijl uploaden met glasvezel zo gedaan is..

Rij je trouwens al weer met die verrote benen van je?? Wanneer ga je onder het mes dan. Vriend.
Converteren duurt altijd wel vrij lang hoor ..
Ook met een programma.. hangt ook natuurlijk van je hardware af..
 
Toch beschrijft YouTube dat je .AVI bestanden kunt uploaden... Maar hij kan ze nooit verwerken. Dat zou echt een hoop tijd schelen..
 
Ik kan ze met HD2 gewoon direct vanaf de gopro erin schieten naar YT.

Zaterdag op Lommel geweest met de 125, Raymon was er ook met zijn 125.
super middagje gehad met de brommers!! Vermaak me echt 10x beter dan op mijn 4takt

Beelden vanaf zijn helm (vanaf 3:03 kom ik in beeld).
 
zo te zien is de baan wat veranderd hier en daar, vond m eerst wel mooier; met die waves erin enzo en iets minder 180 graden bochten

Klopt, wave gebeurde extreem veel ongelukken op helaas...
extra bochten zijn erin gelegd om de snelheid er iets uit te halen.

Blijft een mooie baan vind ik :)
 
Waarmee converteer jij de video's van de gopro voordat je ze kunt uploaden?
De standaard .avi bestanden kan youtube niet verwerken, maar conversion + export op GoPro Studio duurt al ruim een uur, terwijl uploaden met glasvezel zo gedaan is..

Rij je trouwens al weer met die verrote benen van je?? Wanneer ga je onder het mes dan. Vriend.

Knieen zijn goed gekeurd door de dokter.
Geen operatie meer nodig *O* *O* *O*

Dus nu door zonder kruisband, bovenbenen trainen. En morgen of woensdag krijg ik 2 CTI braces.
Dan dus weer lekker de winter doorknallen, en klaar voor seizoen 2015 :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan