11e Zijspantreffen Genemuiden (Cancelled!)

vanaf mei heb ik mijn eigen weiland...
maar dat is nog iets te kort dag voor ons om dan ook al tijd te maken voor een treffentje, maar wat later in het jaar lijkt me dat wel leuk.

had in de gedachten om het BOT naar me toe te trekken, maar die komt dan wel heel dicht in de buurt van Genemuiden qua timing, of BOT moet maar weer een keer niet begin oktober plaats vinden?
Gaan we dat mooi in wei den 🍺👊🏻
 
We kunnen in mei ook nog ergen een weiland huren. Misschien zijn er dan ook weer campings open in NL of BE.
Ik ben al een tijdje voorzichtig mijn ogen aan het opendoen voor een geschikte locatie bij mij in de buurt.
Voorlopig nog niets gevonden maar dat komt nog wel .
Mei is ook wel een beetje kort op de bal.
kunnen we niet kijken om ergens naar een motorcamping te gaan ?
Zo steunen we de uitbaatsters ook een beetje na dit rampjaar
Grtz Fox
 
1. supersneu voor Genemuiden, maar onontkoombaar. Komt later wel goed
2. Guzzi Fox: strak plan! ik lees mee met rooie oortjes....
 
In Jalhay zat altijd een vage camping die we voor de Wintertreffens veel gebruikt hebben van de UDCN. Vlak bij het stuwmeer, Lac de La Gileppe, kroeg ernaast en redelijk sanitair.


Weet niet hoe het er nu aan toe is (minstens 5 jaar geleden voor het laatst geweest) maar was toen een plezante lokatie met redelijk eten en goed bier. Goed aan te rijden en een mooie omgeving

Benno
 
Ik ging eigenlijk uit van een plek in Vlaanderen, ergens in de buurt van Guzzi Fox.
Ze kennen in Belgie het fenomeen Paalkamperen. Het zegt mij niets maar als ik de website zo zie hebben ze gewoon ons Bot concept overgenomen: Bivakzone - Vragen / Q & A

Ik heb het toch niet helemaal begrepen:

Ik zou op zo'n bivakzone wel eens een party in openlucht willen organiseren met vrienden. Weg van huizen kunnen we daar toch zeker ongestoord wat stevig fuifen en zuipen?

Wrong place. Een bivakzone is er net om van rust en stilte te genieten in de natuur met slechts een paar
geendrinkwater.jpg
mensen. Je bent in overtreding met het bivakreglement en kunt gerechtelijk worden vervolgd of een gasboete krijgen voor overlast. Tref je als respectvol bivakkeerder dit soort volk aan, bel dan rechtstreeks naar de politie
 
Laatst bewerkt:
Hoi iedereen,

Ik heb zopas contact gehad met Pieter
( die lange solorijdende zwiebel die met mij mee was op BOT )
Sinds BOT is hij lichtjes besmet met het zijspanvirus en vollop op zoek naar een betaalbare trekker om dan een zelbouwspan aan te bouwen. komt wel goed hem kennende
Nu heb ik precies de indruk dat hij hier stiekem zit mee te kijken op het forum😀 ,
Want zopas stuurde hij een bericht dat hij misschien wel een geschikte kampeerplaats weet voor ons .
Ondertussen gebeld ermee en het zou gaan over een kampplaats voor jeugdbewegingen , dus precies wat we zoeken 😉
Zelf heb ik ook nog een paar geschikte locaties op het oog , ik ga nog niets beloven ( eerst eigenaars contacteren ) maar denk wel dat het goed komt

Wordt vervolgd

Grtz Fox
 
Hoi iedereen,

Ik heb zopas contact gehad met Pieter
( die lange solorijdende zwiebel die met mij mee was op BOT )
Sinds BOT is hij lichtjes besmet met het zijspanvirus en vollop op zoek naar een betaalbare trekker om dan een zelbouwspan aan te bouwen. komt wel goed hem kennende
Nu heb ik precies de indruk dat hij hier stiekem zit mee te kijken op het forum😀 ,
Want zopas stuurde hij een bericht dat hij misschien wel een geschikte kampeerplaats weet voor ons .
Ondertussen gebeld ermee en het zou gaan over een kampplaats voor jeugdbewegingen , dus precies wat we zoeken 😉
Zelf heb ik ook nog een paar geschikte locaties op het oog , ik ga nog niets beloven ( eerst eigenaars contacteren ) maar denk wel dat het goed komt

Wordt vervolgd

Grtz Fox
Fox, je raakt al aardig ingeburgert op MF :t
 
Hoi iedereen,

Ik heb zopas contact gehad met Pieter
( die lange solorijdende zwiebel die met mij mee was op BOT )
Sinds BOT is hij lichtjes besmet met het zijspanvirus en vollop op zoek naar een betaalbare trekker om dan een zelbouwspan aan te bouwen. komt wel goed hem kennende
Nu heb ik precies de indruk dat hij hier stiekem zit mee te kijken op het forum😀 ,
Want zopas stuurde hij een bericht dat hij misschien wel een geschikte kampeerplaats weet voor ons .
Ondertussen gebeld ermee en het zou gaan over een kampplaats voor jeugdbewegingen , dus precies wat we zoeken 😉
Zelf heb ik ook nog een paar geschikte locaties op het oog , ik ga nog niets beloven ( eerst eigenaars contacteren ) maar denk wel dat het goed komt

Wordt vervolgd

Grtz Fox

Ik kan me nog heel jeugdig bewegen als ik wil. :Y
 
Nee das geen bluf. Ik heb er drie ondertussen dus vind ik het logisch dat ik er ook op leer spelen. Dat is nog best lastig. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat ik tijdens een BOT hier iets mee ga doen. Mondharmonica is leuker denk ik. Lukt me ook beter.
 
Nee das geen bluf. Ik heb er drie ondertussen dus vind ik het logisch dat ik er ook op leer spelen. Dat is nog best lastig. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat ik tijdens een BOT hier iets mee ga doen. Mondharmonica is leuker denk ik. Lukt me ook beter.
Schuiftrombone? Of zo'n nep-ding; een ventieltrombone? (ventieltrombone is net als een schwenker, het is het net-niet :X :P )
 
Twee schuiven en een ventiel omdat mijn jongste dochter daar direct op kan spelen (die speelt euphonium).
Ik probeer schuif te spelen.
En dat doe ik op een Tsjechisch instrument uit 1905 dat ik in de afgelopen maanden gerestaureerd heb. Veel poetsen, solderen en uitdeuken.
 
Twee schuiven en een ventiel omdat mijn jongste dochter daar direct op kan spelen (die speelt euphonium).
Ik probeer schuif te spelen.
En dat doe ik op een Tsjechisch instrument uit 1905 dat ik in de afgelopen maanden gerestaureerd heb. Veel poetsen, solderen en uitdeuken.
Mooi man!
 
Nee das geen bluf. Ik heb er drie ondertussen dus vind ik het logisch dat ik er ook op leer spelen. Dat is nog best lastig. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat ik tijdens een BOT hier iets mee ga doen. Mondharmonica is leuker denk ik. Lukt me ook beter.

zo'n mondharmonica past ook beter in je binnenzak he.....:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan