10e Zijspantreffen Genemuiden

EHE

3StateS
1 feb 2010
5.745
178
43
Twente
Het was weer absoluut de moeite waard!

Kwam de zondag wel een beetje moeilijk op gang, maar dat is uiteindelijk allemaal toch nog goed gekomen

TruusopdeSuus

Die hard MF'er
26 jul 2008
593
0
36
Genemuiden
Heb net een aantal foto's geplaats op FB voor de liefhebbers. JW heeft ze net gedeeld op de pagina van basicsidecars!

Hellracer, die paar foto's die je dan hebt gemaakt, zijn wel erg leuk! (opgeslagen ;))

VeryMeanMachine

MF veteraan
11 feb 2005
22.230
50
Ede (Gelderland)
Ben alleen op de zaterdag geweest,vond het er lekker relaxed aan toe gaan,heb de toerrit niet meegereden en ben weer vertrokken toen de band begon te spelen,was samen met Fred en hij had nog een verjaardag en moest weer bijtijds gaan en samen uit,samen thuis.

DAF400

MF veteraan
14 mrt 2007
7.009
103
34
Neerkant
Weer een gezellig weekend gemist zie ik. Maar dat wist ik vantevoren natuurlijk al....
Volgend jaar maar weer inplannen *D

• Like
Waarderingen: JFJ

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
15.843
9
42
Bezoek site
Ben alleen op de zaterdag geweest,vond het er lekker relaxed aan toe gaan,heb de toerrit niet meegereden en ben weer vertrokken toen de band begon te spelen,was samen met Fred en hij had nog een verjaardag en moest weer bijtijds gaan en samen uit,samen thuis.
En nog steeds geen handjes geschud voor zover ik weet ☺

Jupiler

Die hard MF'er
3 nov 2013
658
51
50
Bilzen
Ook ik vond het weer super. Moest zondag wel vroeg weg waardoor ik een aantal mensen niet meer gezien heb. Hoe zou dat toch maar komen?.:+
Hopelijk wordt BOT Frankrijk even gezellig ;)

• Like
  • Love
Waarderingen: EHE en roestendoenze

leluk2000

Die hard MF'er
wederom bedankt voor de goede zorgen, was weer gezellig.
vooruitgang van de vinger is gestaag, ware het niet met de snelheid die ik gehoopt had.
maar misschien ben ik te ongeduldig.
laat het wel weten of het gaat lukken.