11e Fazer Meeting: 10 juni

Helaas kan ik je niks geven. Ik heb met natte vinger werk de route in mapsource gemaakt. En deze naar google earth gezet. En de route kan ik niet in google earth veranderen zodat deze klopt. Tenzij iemand een oplossing weet ?

Ikke niet. Maar als de datum gunstig valt ben ik erbij. En zal speciaal voor silver een waterpomptang meenemen. Handig voor dbkillers en zo... O-)
 
Heeeee leuk *D ik wil ook graag mee ovb datum!!

Even een vraagje; mag ik mn vriend Motorgek ook meeslepen? Alleen hij rijdt een VFR ipv een Fazer ?
 

full
 
15 april of 20 mei zo ook nog kunnen, maar wanneer is de datum vast gelegd? Zodat ik eventueel vrij kan nemen?
 
Hmm. We gaan ook een stukkie over de autobahn?

Als ons maar niet overkomt wat deze jongen overkomt..



Da's balen


:+
 
Ik zag in de beginpost dat Motorgek ook meemag *D

Thanx *O* (ik plak het wel Yamaha over het Honda van de VFR heen :+ )

Ik hou de datum in de gaten !!!
 
Ik heb geprobeerd de route in mapsource te maken maar de helft van de wegen staan er niet in. Dus ik heb hem maar zo goed en kwaad het kon in google earth gemaakt. De detail kaarten heb ik zaterdag naar je gemaild voor opinie peiling *D
Kan jij de route met jouw TomTom maken door mee te rijden als voorrijd dag?
Das gek, normaal staan alle bestaande wegen in mapsource zolang je maar de hoogste detailweergave instelt en je uiteraard je kaart-data hebt geladen.
Helaas kan ik je niks geven. Ik heb met natte vinger werk de route in mapsource gemaakt. En deze naar google earth gezet. En de route kan ik niet in google earth veranderen zodat deze klopt. Tenzij iemand een oplossing weet ?
Routes kan je (voor zover ik weet) in Google Earth alleen weergeven. Dus niet meer veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de info over de route wat aangevuld.
Ik zie dat de gewenste datum nog al uit een loopt.
Dus ik houd het weer in de gaten en dan prik ik maar een datum.
1 voor het voorrijden. En 1 voor de rit zelf.
En dan zien we wel wie wel en niet komt.
Ik kan helaas niet iedereen te vreden stellen.
 
Yes , ik wil ook graag een keer mee , maar ook graag met een OVB-tje wat betreft de datum :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de info over de route wat aangevuld.
Ik zie dat de gewenste datum nog al uit een loopt.
Dus ik houd het weer in de gaten en dan prik ik maar een datum.
1 voor het voorrijden. En 1 voor de rit zelf.
En dan zien we wel wie wel en niet komt.
Ik kan helaas niet iedereen te vreden stellen.

Denk dat iedereen al lang tevreden is met het feit dat je een rit organiseert, ik iig wel!
 
Denk dat iedereen al lang tevreden is met het feit dat je een rit organiseert, ik iig wel!


:^ precies !! We houden de datum gewoon in de gaten; kunnen we wel --> *D en zo niet........dan komt er vast wel weer een rit !!
 
Ik zie dat de gewenste datum nog al uit een loopt.
Dus ik houd het weer in de gaten en dan prik ik maar een datum.
En dan zien we wel wie wel en niet komt.
Ik kan helaas niet iedereen te vreden stellen.
Jep, zo is het maar net.

Maar wacht niet te lang met die datum prikken want we willen graag de mogelijkheid hebben om onze agenda's er op af te stemmen.
 
Hoewel zondag 8 april populair is, is het voor veel anderen misschien onmogelijk, omdat dat 1e Paasdag is (vakantie, familiebzoek, uitjes etc.).
Verder :^
 
Ik zie net dat ik 25 maart heb gestemd terwijl ik al een half jaar geleden wist dat ik dan een LAN party heb. :+
Ik denk dat het toch 8 april gaat worden.
En de voorrijd dag 1 april. (het is niet echt voorrijden want de route is bij mij helemaal bekend).
Maar de datums zijn onder voorbehoud van het weer. ;)

Maar zo kan ik de meesten van jullie de kans geven om een mooie tour te maken.
En natuurlijk ruimte geven voor iemand die de 12e gaat regelen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan