11e Fazer Meeting: 10 juni

Ja, de 2e route die ik aan het uitwerken ben gaat inderdaad over de posbank.
En het eindpunt wordt de waalkade in Nijmegen. Maar ik wil de A348 vermijden.
Ga morgen wel eens kijken rond westervoort enzo.
Denk dat er wel een weggetje van de steeg naar giesbeek loopt en zo binnendoor
naar de pond. En natuurlijk de leuke weg van Bemmel naar Lent naar nijmegen.
Laat die Posbank nou maar zitten.... desnoods laat je iedereen ff zien waar 'ie zit met het advies om op een doordeweekse dag overdag het nog eens te proberen.

In het weekend over de Posbank :N
 
Hog, misschien kun je even je 06 posten of mailen, voor het geval er iets tussen komt of ik de McCuijk niet kan vinden
 
Voor degene die er niet bij waren is het erg jammer, want het was een route om U tegen te zeggen.

Voordeeltje voor ons was wel dat we met een klein groepje het tempo lekker sportief hebben kunnen houden :] 8-)

Ik ben graag de volgende rit er weer bij.

Rene, bedankt voor deze geweldige rit.

Ik heb overigens nog een paar foto's gemaakt:

Foto=NCY8ZIWE


Foto=CAVNBDTS


Foto=S3JM6TKR


Foto=G83FTGIS


Foto=YRUC7TJI


Foto=EAR4KQKW


Foto=37WRFLSF


Foto=4XWR4CCM


Foto=YU3WDZSS


Foto=KO3YOJF7


Foto=BJTTCX6F


Foto=SCVHO6CV


Foto=PR46HQAM
 
WEL $%%&%)%(%*@#@%% :( %^$+?!@:& :( :( :( :( :( !!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben gewoon vergeten de rit in mijn agenda te schrijven en ik wou nog wel zo graag mee !!!!!


Bah ............nu baal ik B| :( B|


Hopelijk hebben jullie een leuke rit gehad.
 
Leuk om te lezen dat jullie een leuke rit hebben gehad. Volgende keer ben ik weer aanwezig. Was vandaag bezig met de terug tocht uit de eifel
 
Zo te zien was het een leuke dag heren !

Volgende keer hoop ik van de partij te zijn (mits we niet wéér met de oude dames samenkomen op dezelfde datum !!)
 
Geweldige rit :} , al raak je wel een beetje verwend als je in die buurt woont ipv de polder. Was mijn eerste Fazerrit, maar de lat ligt wel meteen erg hoog. We zijn ook nog gespot: Mister TXE in "[Centraal] MF-er gespot! Deel 19"

Voor de liefhebbers zal ik eens kijken of ik de route ook voor de GPS kan maken, maar dan moet ik wel weer ff pielen met de zumo en mapsource.
 
Geweldige rit :} , al raak je wel een beetje verwend als je in die buurt woont ipv de polder. Was mijn eerste Fazerrit, maar de lat ligt wel meteen erg hoog. We zijn ook nog gespot: Mister TXE in "[Centraal] MF-er gespot! Deel 19"

Voor de liefhebbers zal ik eens kijken of ik de route ook voor de GPS kan maken, maar dan moet ik wel weer ff pielen met de zumo en mapsource.
Wat is het mooi hier hè :+.

Je mag mij ook gewoon de track sturen *D.
 
Laatst bewerkt:
Eerste poging: track automatisch omzetten naar route in de Zumo. Superhandig (NOT). Totale afstand 9 m, wat precies de afstand is tussen het parkeervak waaruit ik vertrok tot het vak waar ik 200 km later aankwam...

Wordt vervolgd
 
Eerste poging: track automatisch omzetten naar route in de Zumo. Superhandig (NOT). Totale afstand 9 m, wat precies de afstand is tussen het parkeervak waaruit ik vertrok tot het vak waar ik 200 km later aankwam...

Wordt vervolgd
Tip; Track uploaden naar Mapsource en daar omzetten naar route.

Omzetten van track naar route (of andersom) kan heel goed met het programma wingdb.exe (is via google makkelijk te vinden.) Wel eerst in Mapsource het aantal punten van je track dmv het filter terugbrengen naar maximaal 50. Anders krijg je veel te veel via punten.

Ik wil de track (of eventueel route) ook graag van je ontvangen.

Succes...!
 
Tip; Track uploaden naar Mapsource en daar omzetten naar route.

Omzetten van track naar route (of andersom) kan heel goed met het programma wingdb.exe (is via google makkelijk te vinden.) Wel eerst in Mapsource het aantal punten van je track dmv het filter terugbrengen naar maximaal 50. Anders krijg je veel te veel via punten.

Ik wil de track (of eventueel route) ook graag van je ontvangen.

Succes...!
Bedankt voor de tip. Hij is af en verstuurd.
 
Thanks voor het bestand. Ik ga kijken of ik deze kan gebruiken op de TOMTOM. Zal wel eerst moeten converteren.
Van Mapsource naar TomTom is niet gemakkelijk, maar zijn converteer programma's voor. Ik heb het ooit voor de 9e Fazermeeting gedaan om de mensen met een TomTom ook de kans te geven de route te volgen, maar hoorde later dat het niet helemaal goed werkte. TomTom werkt namelijk met tussenpunten maar kiest zelf hoe die je van punt naar punt leidt. Dat gaf afwijkingen.

Tip; probeer het programma ITN converter es. (ff opsnorren via Google)
Dit programma kan helaas niet rechtstreeks van .gdb naar .itn converteren. Je moet eerst het mapsource bestand omzetten naar (bijvoorbeeld) een .gpx bestand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan