ik ga wel weer mee. Dat ardennenritje was toen ook leuk met jullie!!!!!!!!!
ben er uiteraard ook weer bij.
en er zijn er maar enkele die weten hoe m'n fiets er dan weer uitziet maar dat ik bekijks zat krijg weet ik nu al
Zwijntjuhh
Over welk standje heb je het nu...dan zie je misschien ook wat er bij mij voor gaat (lees dan dus achterop gaat).
Jij denkt ook alleen maar aan 1 ding hè!
Misschien topicvervuiling, maar ik zie dit vaak staan, dat de organisator niet verantwoordelijk is...blablabla.O ja. Heel belangrijk. Deelname is gratis. Je gaat dan wel automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden, die vooral zeggen dat je ons niet aansprakelijk kunt stellen als je onderweg of tijdens het parker op je muil gaat of je motor om laat vallen.
Misschien topicvervuiling, maar ik zie dit vaak staan, dat de organisator niet verantwoordelijk is...blablabla.
Dus stel ik rijd mee, ik maak een valpartij door....???? weet ik het wat, motor wordt gestolen, ik val om, kan je de organisatie daarvoor aansprakelijk stellen
Je bent toch in het openbaar, en verantwoordelijk over je eigen gedrag
Als je nu bijvoorbeeld in een hal staat, en er valt iets op je motor, kan je de eigenaar van de hal aansprakelijk stellen, maar met bijvoorbeeld dit
Of wordt het te technisch uitgebreid om het uit te leggen
Oja, mooie rit zo te zien
Okee dan. Bedankt voor de uitleg.Als we er geld voor zouden vragen en zeggen dat we de boel georganiseerd hebben (we leveren dan een betaalde dienst) en er gebeurt iets wat wij mogelijkerwijs hadden kunnen voorzen, dan kun je de organisatie in gebreke stellen. Bijv. het gras waar de motoren geparkeerd worden is zompig en je motor valt om. Dat had je natuurlijk zelf moeten zien en een plankje oid onder je standaard moeten leggen. Maar wettelijk gezien zijn er dan mogelijkheden om de organisatie aansprakelijk te stellen. Die hadden je er op moeten wijzen. We hebben dit gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik weet het dus niet uit de praktijk en vind het ook grote BS. Maar voorkomen is beter dan genezen. Dus sluiten we het uit en vragen we geen geld voor deelname aan toerritten.
Is een mooie rit idd
zei dit topic toen ik het een schop gaf...Au...
Vermoedelijk zijn wij ook van de partij. Ik zie dit topic nu pas. Halverwege februari had ik zelf ook al een topic over deze tocht geopend. Zie: Sjoko Toer 2007 (maar daar vraag ik dus een slotje voor aan, dan kunnen we gezellig in dit topic verder).
Heeft iemand nog meer foto's van de vorige sjoko-tochten?
Jammer. Maar studie is belangrijker.helaas ik kan niet. te druk met afstuderen.
Ja in Veghel zitten ze al weer op je burnout te wachtenik kom de boel ook weer ff teroriseren ofzo iets
Ja in Veghel zitten ze al weer op je burnout te wachten