Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

1 t/m 3 juli 2016 (BMW) toerrit Heimbach (Eifel)

Sla op in de telefoon, schrijf in de agenda of op de keuken deur:

Op 16 april gaan we een Heimbach pre-meet opwarmingsrondje rijden in het midden van het land.

Start is hier bij een lokale drank & taart gelegenheid en de finish ligt in het wereld beroemde pannenkoeken dorp.

Verzamelen rond een uur of 10:00 - 10:15.

De Boxerdame is op dit moment een mailtje in elkaar aan het flansen.

Exacte route volgt nog, moet binnenkort ff sjekken of de A1/A6 verbouwing geen roet in het eten aan het gooien is, want probeer jullie bij de snelweg vandaan te houden

Nog even het rooster van Hennie afwachten.......en evt. ruilen.
Maar wij zijn aanwezig tenzij het weer enorm tegen zit

Heb er zin in!

In agenda geblokt, mits het weer enorm tegenzit ben ik van de partij.

Verjaardagstaart bij Jeroen

Staat ook hier in de agenda

Nu maar duimen voor mooi weer...anders gaat de "Directie" niet mee...

Roelof.

Laatst bewerkt:
Staat in de agenda en op de kalender. Ik ben er bij.

Henk

Ehhhh

Volgens mij is 15 t/m 17 april het Superbike weekeinde in Assen.
Laat ik daar nu altijd naar toe gaan.

Weekje later ??

Als iedereen kan wel, maar ga d'r vanuit dat een aantal het weekend aan 27 april vast knoopt.

Dus laat maar horen

Volgens mijn agenda kunnen we 16 April niet maar we gaan er alles aan doen om toch aanwezig te kunnen zijn Hopelijk op de LC

Laatst bewerkt:
Als iedereen kan wel, maar ga d'r vanuit dat een aantal het weekend aan 27 april vast knoopt.

Dus laat maar horen
Het weekend van 23 april verhuizen wij (tijdelijk) naar Bakkum
16 april komt ons het beste uit.

Laatst bewerkt:
Wat een grappig verjaardagskadootje: een heerlijke rit met gezellige mensen! Karin is een beetje in de stress want er is 's avonds wel visite (blijft ook slapen enz.). Maaruuhhh, wie is er nu ook al weer jarig?? Ben in ieder geval zeker te weten vrij (want: SuperJoker er tegen aan geknalt). Grappig genoeg gaan wij dus niet naar Assen, maar komt Assen die dag naar ons (en blijft slapen). Nu maar duimen voor mooi weer...

Ehhhh

Volgens mij is 15 t/m 17 april het Superbike weekeinde in Assen.
Laat ik daar nu altijd naar toe gaan.

Weekje later ??

Vergis jij je niet? Volgens mij rijden de superbikes door het midden van het land en eindigen ze in Lage Vuursche...

Geven het aantal reacties denk ik dat we 'm maar op de 16e moeten laten staan.

Als je trek hebt in koffie; het SjatOotje heeft pas een goede koffievoorziening gekregen.