Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Groeten uit Pokhara Nepal. Ik kom 16 april graag meedoen (Chozom komt pas in mei weer naar het kikkerland). PeterD
Pre-meet 16 april
Rob heeft gepuzzeld met de route, die nu grotendeels klaar is. Moet nog wel worden voorgereden. Ze zijn her en der aan het klieren aan de weg en we willen er tenslotte geen puzzeltocht van maken
Dus als jullie nou zorgen dat de pekel van de weg spoelt en aansluitend een beetje leuk lente weer, dan gaan wij fijn een stukje rijden
Wie gaan er mee?
Popopeter (Peter)
Abhteh (Ab & Rina)
Jeroen 1969 (Jeroen & Karin)
Ootje (Bart & Annemieke)
Thijs67 (Thijs & Noortje)
Janc'borg (Jan & Marian)
Peregrinus (Patrick & Marjolein)
Far (Roelof & Janny)
HV121456 (Henk)
Beekberger (Paul)
RSL & 1pk (Ruben & Rianca)
Boxertall & Boxerdame (Rob & Petra)
15 motoren en 21 man tot nu toe!
FF voor mijn begrip: iedereen route op GPS of is er nog iemand die een voorkeur voor de routerol heeft.....
Wij (Marina en Martin) dus onder voorbehoud (agenda en weer)
Heb geen gps, voorkeur voor lekker achter jullie aan te kachelen
FF voor mijn begrip: iedereen route op GPS of is er nog iemand die een voorkeur voor de routerol heeft.....
Voor mij is het ook een voorbehoud; er is een zeer grote kans dat we in Friesland zitten.
De 23 ste kan ik in ieder geval niet vanwege de Batavierenrace.
Misschien kan ik Annemieke nog overhalen voor de 16e.
Om wat minder uit de toon te vallen op het Heimbach weekend heb ik ook maar een R1200RT (2008)aangeschaft (nou ja, het kwam toevallig zo uit dat de koper van mijn zijspan deze wilde (in) ruilen). Blauw stond mij altijd goed en ik ben nu al zeer onder de indruk van het vermogen en het comfort. Er zit alles op, zelfs een geïntegreerde radio/CD/Ipod speler (en ik gebruik normaal zelfs de audio van de Garmin niet...). Chozom zal als een prinses (en met naar wens een zacht geroosterd achterwerk) achterop zitten.[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, helaas geen DOHC motor (Roelof!), maar ook geen urine potjes op het stuur en nog de BMW eigen richting aanwijzer schakelaars (schakelt ook vanzelf uit na ongeveer 10 seconden of 200 meter..)