1 t/m 3 juli 2016 (BMW) toerrit Heimbach (Eifel)

Ze hebben het forum aardig verbouwd zeg, weer even wat meer bij de tijds gemaakt :)

Helaas hebben wij familieverplichtingen op de 16de dus gaat het ons helaas niet lukken.
We kijken erg uit naar het weekend! Leuk om iedereen weer te zien en te spreken.

Groeten uit Pokhara Nepal. Ik kom 16 april graag meedoen (Chozom komt pas in mei weer naar het kikkerland). PeterD

Groeten uit Pokhara Nepal. Ik kom 16 april graag meedoen (Chozom komt pas in mei weer naar het kikkerland). PeterD

Ik zie dat het daar op dit moment 21 graden is....wat tref je het!

Hier is het op het moment - 1,5 C

Roelof.

Laatst bewerkt:
Pre-meet 16 april
Rob heeft gepuzzeld met de route, die nu grotendeels klaar is. Moet nog wel worden voorgereden. Ze zijn her en der aan het klieren aan de weg en we willen er tenslotte geen puzzeltocht van maken O-)

Dus als jullie nou zorgen dat de pekel van de weg spoelt en aansluitend een beetje leuk lente weer, dan gaan wij fijn een stukje rijden :]

Wie gaan er mee?
Popopeter (Peter)
Abhteh (Ab & Rina)
Jeroen 1969 (Jeroen & Karin)
Ootje (Bart & Annemieke)ovb
Thijs67 (Thijs & Noortje)
black_bull (Marina en Martin) ovb
Janc'borg (Jan & Marian)
Peregrinus (Patrick & Marjolein)
Far (Roelof & Janny)
HV121456 (Henk)
Beekberger (Paul)
Special quests (Ron & Jeannet)
RSL & 1pk (Ruben & Rianca)
Boxertall & Boxerdame (Rob & Petra)

17 motoren en 25 man tot nu toe!

Laatst bewerkt:
Pre-meet 16 april
Rob heeft gepuzzeld met de route, die nu grotendeels klaar is. Moet nog wel worden voorgereden. Ze zijn her en der aan het klieren aan de weg en we willen er tenslotte geen puzzeltocht van maken O-)

Dus als jullie nou zorgen dat de pekel van de weg spoelt en aansluitend een beetje leuk lente weer, dan gaan wij fijn een stukje rijden :]

Wie gaan er mee?
Popopeter (Peter)
Abhteh (Ab & Rina)
Ootje (Bart & Annemieke)
Janc'borg (Jan & Marian)
Far (Roelof & Janny)
HV121456 (Henk)
Beekberger (Paul)

15 motoren en 21 man tot nu toe!

Wij (Marina en Martin) dus onder voorbehoud (agenda en weer) :)

Voor mij is het ook een voorbehoud; er is een zeer grote kans dat we in Friesland zitten.
De 23 ste kan ik in ieder geval niet vanwege de Batavierenrace.

Misschien kan ik Annemieke nog overhalen voor de 16e.

Voor mij is het ook een voorbehoud; er is een zeer grote kans dat we in Friesland zitten.
De 23 ste kan ik in ieder geval niet vanwege de Batavierenrace.

Misschien kan ik Annemieke nog overhalen voor de 16e.

En wat kunnen wij doen om Annemieke over te halen?

Om wat minder uit de toon te vallen op het Heimbach weekend heb ik ook maar een R1200RT (2008)aangeschaft (nou ja, het kwam toevallig zo uit dat de koper van mijn zijspan deze wilde (in) ruilen). Blauw stond mij altijd goed en ik ben nu al zeer onder de indruk van het vermogen en het comfort. Er zit alles op, zelfs een geïntegreerde radio/CD/Ipod speler (en ik gebruik normaal zelfs de audio van de Garmin niet...). Chozom zal als een prinses (en met naar wens een zacht geroosterd achterwerk) achterop zitten.
full

full

Oh ja, helaas geen DOHC motor (Roelof!), maar ook geen urine potjes op het stuur en nog de BMW eigen richting aanwijzer schakelaars (schakelt ook vanzelf uit na ongeveer 10 seconden of 200 meter..)

Laatst bewerkt:
Om wat minder uit de toon te vallen op het Heimbach weekend heb ik ook maar een R1200RT (2008)aangeschaft (nou ja, het kwam toevallig zo uit dat de koper van mijn zijspan deze wilde (in) ruilen). Blauw stond mij altijd goed en ik ben nu al zeer onder de indruk van het vermogen en het comfort. Er zit alles op, zelfs een geïntegreerde radio/CD/Ipod speler (en ik gebruik normaal zelfs de audio van de Garmin niet...). Chozom zal als een prinses (en met naar wens een zacht geroosterd achterwerk) achterop zitten.[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, helaas geen DOHC motor (Roelof!), maar ook geen urine potjes op het stuur en nog de BMW eigen richting aanwijzer schakelaars (schakelt ook vanzelf uit na ongeveer 10 seconden of 200 meter..)

Gefeliciteerd met deze mooie RT.

Henk en Patrick, dank jullie wel. De kleur trok me eigenlijk wel over de streep en ook een proefrit in december met een 2008 RT (even gewisseld van motor bij een groepsrit...ik zoek nog iemand met een 1200RS ha ha ha)waarbij ik verbaasd was over het gemak waarmee die motor vlot te rijden was.
PeterD

Ziet er mooi uit Peter, een echte troon voor Chozom!
Heel veel mooie km's gewenst op deze mooie blauwe!

Ja Petra,
ze geeft niet zoveel om motoren, maar het comfort zal ze wel kunnen waarderen denk ik. Ze is nog in Nepal tot begin Mei, maar ze weet al wel dat ik deze deal gemaakt heb.

Dank je wel Paul, ik heb net de bestelde spullen van Mr GPS binnen voor mijn Zumo zodat ik de bedrading netjes weg kan werken (die andere set heeft een stekker en verhuist van de ene naar de andere motor).
De gereviseerde R100RT heeft al even gelopen en daarmee ga ik zo een blokje om bij wijze van inrijden.

Pre-meet 16 april

Nog 3 weekjes en dan is er de pre-meet!!!!!!!!!!
Puzzel is compleet Ootje moet mee! Heb niet voor nix een zeer speciale Ootje stop gepland... :+
Gisteren het probleem stuk verkend en dat is nu ook opgelost dus niets staat ons nog in de weg.

Wie gaan er mee?
Popopeter (Peter)
Abhteh (Ab & Rina)
Ootje (Bart & Annemieke) ovb
black_bull (Marina en Martin) ovb
Janc'borg (Jan & Marian)
Far (Roelof & Janny)
HV121456 (Henk)
Beekberger (Paul)
Special quests (Ron & Jeannet)

Als het zeer belabberd weer is dan stellen we gewoon uit en tis een mooie gelegenheid om de nieuwe brommerts van Mart & Peter te bewonderen.

Ik zal straks aan een ieder (ook die niet meegaan, sja een mens kan zich bedenken...) de route en verdere info toe sturen.

Tot de 16e om 11:00 uur bij de Dikke Muis!!!!!!!!!

Volgend weekend gaan wij de rit voorrijden :] .
Checken of alles klopt,Rob kenende zal dat wel en of er niks is afgezet |(.
Van Thijs al een waarschuwing gehad dat er bij hem in de buurt gegraven en geklust wordt aan een weg.
Rob zal dus nog wel een nieuwere versie moeten maken.

Ook nog de vreettenten bezoek, we zullen ze maar waarschuwen dat er veel hongerig volk komt :9~

..en voor wij het weten...

Gaan wij op pad en dit keer met 3 rijdende dames *O*

Zin in,jullie allemaal veel te lang niet gezien!

Re:: Pre-meet 16 april: wij hebben er zin in!

Roelof & Janny

Terug
Bovenaan Onderaan