1 t/m 3 juli 2016 (BMW) toerrit Heimbach (Eifel)

En vandaag zagen we zowaar zo'n GSX 1400 is Blauw/wit rijden, grofweg bij Nijmegen/Groesbeek

Ik zal morgen ook even de financien regelen. Ben even uit de lucht geweest. De vrouw van mijn motor maat en ondertussen beste vriend is nieuwjaarsdag overleden na een korte ziekte. Een kl... tijd gehad dus.

Mbt het geluid. Ik heb inmiddels als het goed is een goed passende standaard demper, dus qua geluid in Dland komt het wel goed. De Akra is overigens vervangen door een mooie zwarte Bos demper voor wat meer ( geintje) geluid.Mijn topkoffer ligt bij de dealer,nik wil hem toch ook blauw ipv grijs hebben.

En verder........kunnen we alhier niet wachten tot het weer mooier weer word.

Ik zal morgen ook even de financien regelen. Ben even uit de lucht geweest. De vrouw van mijn motor maat en ondertussen beste vriend is nieuwjaarsdag overleden na een korte ziekte. Een kl... tijd gehad dus.

'( waardeloos en dan ook nog op nieuwjaarsdag...
Sterkte!

@GLK,
En daar wordt zelfs ik stil van. Ik heb iets dergelijks ook meegemaakt, maar dan een jaar of twintig geleden. Blij dat hij in jou een goede vriend heeft, dat helpt.
Peter

Na een kleine verbouwing en andere projectjes, is het geld overmaken er bijna bij ingeschoten.......maar alsnog geregeld.

Bedoeling is dan om in Heimbach met een "nieuwe" GS te komen.........bijna een KTM undercover. ;)

Laatst bewerkt:
Na een kleine verbouwing en andere projectjes, is het geld overmaken er bijna bij ingeschoten.......maar alsnog geregeld.

Bedoeling is dan om in Heimbach met een "nieuwe" GS te komen.........bijna een KTM undercover. ;)
:? Bedoel je een als Supermotard verbouwde GS??

Foto's!!!

Deze gaat mee naar de Eifel.

720.jpg

Vandaag opgehaald *O*

Even iets anders hv, ik zie dat je ook een K1200GT hebt gehad en daarna boxerfiel bent geworden. Kun je daar iets meer over vertellen?

Terug
Bovenaan Onderaan