Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

スズキGSR 600 版14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Roeleey kan je de OP updaten met wat dingen van mij?

Verjaardag
15-09-1988

Foto



Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:

Nja, de GSR heeft een flinke afwijking, was me al opgevallen met de navnav op het stuur. Anderzijds, je koekblik heeft respectievelijk weinig afwijking, als die 3 km rond de 120 is, zeg maar. Mijn vorige koekblik deed bij 127 op de naald, 120 echte km's, de huidige doet 125 om 120.

Geen idee wat de opa-fiets doet, vanochtend nadat een bumperklever (aan de voorkant) opzij ging, even aan het gas gehangen. Tis gewoon te makkelijk hoe de tuppeware machine je vooruit slingert.
 
Hmm ik ga het dan waarschijnlijk wel laten doen, bij Hyperpro in Alphen.

Ff de mail door gespit.

Set veren voor en achter en montage 399 euro bij Hyperpro

Set veren voor en achter zonder montage 239 euro (bij MLM-parts)

Bij mij zat er wel wel iets levertijd op de veren en bij Hyperpro zijn ze in ieder geval op de zaterdagen erg druk (was toen 2 maanden wachten, dus elders laten monteren)

 

Ik hou altijd de TomTom snelheid aan en de afwijking is ongeveer 10 % uit me hoofd.
 

Ja klopt helemaal, er is altijd een groepje die het verpest voor een grotere groep.
 
Als we allemaal zo'n setje nemen dan kunnen we communiceren tijdens de Eiffel 2016

Gaan we maar met zijn vieren dan? Ik heb een cheap ebay setje en gebruik deze alleen voor de TomTom en die is wel redelijk kwa kwaliteit.
 


Maar bevalt goed dus?
 

Ik had een streetbox gedaan. Kost 550 ongeveer
 
Maar bevalt goed dus?


ik moet nog wel een keer met de afstelling aan de gang. Maar heb er nog geen spijt van. En het was tevens een stukje onderhoud want er zit nu weer verse olie in de veerpoten.
 
Vraagje voor de kenners : wie weet er van welk materiaal de benzinetank van de gsr is ?
Ik dacht eerst aan aluminium, maar dan dacht ik ook dat alu niet magnetisch is ( en ik heb een tanktas met magneten ) , dus dacht ik aan staal ? Of een combi ?
Missch een domme vraag...
 


Je geeft zelf al het antwoord ; staal
 
Dinsdag afspraak om het uitlaatsysteem van de GSR van mijn vrouw te laten ombouwen en testen op de bank bij Mile Pajic.

Het moet er zo uitgaan zien




Achterlicht vervangen door 1x van een Speed Triple en de onderzijde van de kont dicht maken met een plaat. ( dus nog wel wat werk te doen )
Zal een stuk anders tonen verwacht ik

De cat zal er tussen uit gaan en een nieuwe lambda sensor aansluiting gemaakt worden.

Heb nog een mooie CNC gefreesde alu. uitlaat beugel van een GSX1400 die aan het frame bevestigd wordt om de uitlaat te dragen.

Wij zijn benieuwd hoe het totaal plaatje wordt ( moet ongeveer gelijk worden als het gefotoshopte plaatje )

Zal niet iedereen zijn smaak zijn maar na 9 jr tijd voor verandering.
 
Laatst bewerkt:


idd...... Vind juist het kontje van de GSR zo mooi met 2 uitlaten en de achterlichten. Maar idd ieder zn ding.
 
idd...... Vind juist het kontje van de GSR zo mooi met 2 uitlaten en de achterlichten. Maar idd ieder zn ding.



Vonden wij ook toen mijn vrouw 'm kocht in 2006 maar onderhand wel gezien en tijd voor een andere look.

Een nieuwe motor kost zoveel meer en geeft eigenlijk niet veel meer rijplezier.

Is onderhand ouderwets na 9 jr , uitlaten in de kont.

Dat ik dat zou zeggen met al 40 jr motorplezier achter de rug tegen iemand die net begint.
 
Laatst bewerkt:
We wachten het resultaat af speedtripple. Komt je vrouw nog naar de BBQ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.