Vraagje;
Vergelijken jullie je kilometerteller wel eens met bij GPS?
Afgelopen week had ik mijn mobi op mijn tanktas liggen met een GSP tracker aan en mij viel de grote afwijking op.
Bij 100 (GSR) was het 95 (GPS)
Bij 120 (GSR) was het 113 (GPS)
Bij 150 (GSR) was het 140 (GPS)
Bij 170 (GSR) was het 158 (GPS)
Als ik dit in mijn auto (Hyundai I30) vergelijk kom ik op veel kleinere afwijkingen (max 3 kilometer)
Is dan de teller van de (of mijn) GSR dan zo afwijkend?
Hmm ik ga het dan waarschijnlijk wel laten doen, bij Hyperpro in Alphen.
Vraagje;
Vergelijken jullie je kilometerteller wel eens met bij GPS?
Afgelopen week had ik mijn mobi op mijn tanktas liggen met een GSP tracker aan en mij viel de grote afwijking op.
Bij 100 (GSR) was het 95 (GPS)
Bij 120 (GSR) was het 113 (GPS)
Bij 150 (GSR) was het 140 (GPS)
Bij 170 (GSR) was het 158 (GPS)
Als ik dit in mijn auto (Hyundai I30) vergelijk kom ik op veel kleinere afwijkingen (max 3 kilometer)
Is dan de teller van de (of mijn) GSR dan zo afwijkend?
En nu zo'n filmpje over motorrijders.
Wat ik wil zeggen is: alle motorrijders zijn asociaal! Oh en alle wielrenners ook! En mensen in Volkswagen Golfs met petjes op, ook allemaal aso's.
Want zo reageert iedereen ook op deze filmpjes. Er zijn groepen die het verpesten voor de rest. Voor motorrijders geldt dat net zo hard als voor wielrenners. Schiet je niets mee op met dit soort compilaties.
Als we allemaal zo'n setje nemen dan kunnen we communiceren tijdens de Eiffel 2016
Mooi! Help je ook boodschappen doen?
En nu zo'n filmpje over motorrijders.
Ff de mail door gespit.
Set veren voor en achter en montage 399 euro bij Hyperpro
Set veren voor en achter zonder montage 239 euro (bij MLM-parts)
Bij mij zat er wel wel iets levertijd op de veren en bij Hyperpro zijn ze in ieder geval op de zaterdagen erg druk (was toen 2 maanden wachten, dus elders laten monteren)
Ff de mail door gespit.
Set veren voor en achter en montage 399 euro bij Hyperpro
Set veren voor en achter zonder montage 239 euro (bij MLM-parts)
Bij mij zat er wel wel iets levertijd op de veren en bij Hyperpro zijn ze in ieder geval op de zaterdagen erg druk (was toen 2 maanden wachten, dus elders laten monteren)
Ik had een streetbox gedaan. Kost 550 ongeveer
Maar bevalt goed dus?
Correct!Dan heb je een completen achter demper toch ipv alleen een nieuwe veer ?
Vraagje voor de kenners : wie weet er van welk materiaal de benzinetank van de gsr is ?
Ik dacht eerst aan aluminium, maar dan dacht ik ook dat alu niet magnetisch is ( en ik heb een tanktas met magneten ) , dus dacht ik aan staal ? Of een combi ?
Missch een domme vraag...
Dinsdag afspraak om het uitlaatsysteem van de GSR van mijn vrouw te laten ombouwen en testen op de bank bij Mile Pajic.
Het moet er zo uitgaan zien
[afbeelding]
Achterlicht vervangen door 1x van een Speed Triple en de onderzijde van de kont dicht maken met een plaat. ( dus nog wel wat werk te doen )
Zal een stuk anders tonen verwacht ik
De cat zal er tussen uit gaan en een nieuwe lambda sensor aansluiting gemaakt worden.
Heb nog een mooie CNC gefreesde alu. uitlaat beugel van een GSX1400 die aan het frame bevestigd wordt om de uitlaat te dragen.
Wij zijn benieuwd hoe het totaal plaatje wordt ( moet ongeveer gelijk worden als het gefotoshopte plaatje )
Zal niet iedereen zijn smaak zijn maar na 9 jr tijd voor verandering.
idd...... Vind juist het kontje van de GSR zo mooi met 2 uitlaten en de achterlichten. Maar idd ieder zn ding.
Dat ik dat zou zeggen met al 40 jr motorplezier achter de rug .
We wachten het resultaat af speedtripple. Komt je vrouw nog naar de BBQ?
O je houd info achter voor haar