Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In mijn lijstje sta je wel hoor GeeJeeDeeEven een update (ovb inschrijvingen) over de BBQ, het zijn er nog geen 20 ... .
GSR-en
01 Bar-E
02 Roeleey
03 Rendier1988
04 SoesM (ovb)
05 Farao (ovb)
06 Erwin_83
07 CorvetteFreak (ovb, al dan niet met kater van de dag ervoor)
08 RCXVO (miss nog op de GSR )
09 Mark300 (kan mooi helpen opbouwen )
10 GeeJeeDee
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Anders moois:
01 Denzis (Aprillia RSVmille)
02 Bas (??, hoort bij Soesm, ovb)
03 IQski (Yammie FJR, ovb, met aanhanger?)
04
05
06
Grote verzakers
01 KWARK89
02
Zooooo jammer dit
M'n ouwe brommert staat weer te koop... ofwel sic doet hem van de hand. Stond op mp.
SORRY!
Heb de OP overgenomen en daar sta jij dus niet in...
Heb 2 nachten gehuild, maar ik denk dat ik het je vergeven hebt. Maar niet vergeten
Mooi! Help je ook boodschappen doen?Helpen opbouwen is goed Barry! Graag zelfs.
Vraagje;
Vergelijken jullie je kilometerteller wel eens met bij GPS?
Afgelopen week had ik mijn mobi op mijn tanktas liggen met een GSP tracker aan en mij viel de grote afwijking op.
Bij 100 (GSR) was het 95 (GPS)
Bij 120 (GSR) was het 113 (GPS)
Bij 150 (GSR) was het 140 (GPS)
Bij 170 (GSR) was het 158 (GPS)
Als ik dit in mijn auto (Hyundai I30) vergelijk kom ik op veel kleinere afwijkingen (max 3 kilometer)
Is dan de teller van de (of mijn) GSR dan zo afwijkend?
Oke, dan voortaan maar de GPS aanhouden.....Is heel normaal Barry, dus nee je teller wijkt niet meer af dan de rest
En nu zo'n filmpje over motorrijders.10 minuten vermaak als je niet van wielrenners houd.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6661509/d6609d98/wielrenners_zijn_kut.html
Dat valt nog best mee. M'n auto kan dat een stuk gekker. 95km/h is dan op de GPS 80 . Rij er ook altijd heel zuinig mee... Althans, zo lijkt het.Vraagje;
Afgelopen week had ik mijn mobi op mijn tanktas liggen met een GSP tracker aan en mij viel de grote afwijking op.
Als ik dit in mijn auto (Hyundai I30) vergelijk kom ik op veel kleinere afwijkingen (max 3 kilometer)
Weet jij toevallig nog wat het prijskaartje was voor hyperpro de GSR? Is het het waard? (Vast wel iedereen zegt doen)
Vraagje;
Zal het vanavond ff opzoeken, heb de hyper prijs betaald bij de lokale motorzaak. Een losse set koop je op internet vordeliger als bij hyperpro zelf.
Is er iemand hier toe hyperpro vering op de GSR heeft zitten?
Iemand nog interesse in een Bluetooth head set voor communicatie onderling? Een set voor nog geen €50,-
Geen id of het wat is maar voor het geld hoef je het niet te laten.
http://www.aldi.nl/aldi_motorhandsfree_48_5_16131_26504.html
Telt bijna ook?