スズキGSR 600 版14

Status
Niet open voor verdere reacties.
De politie gaat er op vooruit.

2ns26hx.jpg

Even een update (ovb inschrijvingen) over de BBQ, het zijn er nog geen 20 ... -O- -O- .

GSR-en
01 Bar-E
02 Roeleey
03 Rendier1988
04 SoesM (ovb)
05 Farao (ovb)
06 Erwin_83
07 CorvetteFreak (ovb, al dan niet met kater van de dag ervoor)
08 RCXVO (miss nog op de GSR *O* *O* *O* )
09 Mark300 (kan mooi helpen opbouwen :Y )
10 GeeJeeDee
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Anders moois:
01 Denzis (Aprillia RSVmille)
02 Bas (??, hoort bij Soesm, ovb)
03 IQski (Yammie FJR, ovb, met aanhanger?)
04
05
06

Grote verzakers ;) ;)
01 KWARK89
02
In mijn lijstje sta je wel hoor GeeJeeDee :Y :Y

M'n ouwe brommert staat weer te koop... ofwel sic doet hem van de hand. Stond op mp.

Hij gaat niet weg hoor, wilde kijken of ik een exemplaar met abs er voor terug kon kopen maar kreeg al gauw spijt. Hij blijft gewoon lekker bij zijn huidige baasje.

Ik wil een zwaardere motor erbij kopen en dan blijft de gsr er gewoon bij waar ook mijn vrouw gebruik van kan maken dan, moet ze maar niet zo hard remmen :+

*O* *O* *O*

Dan mag je vooraan parkeren met de Barry BBQ als je op de GSR komt.

Vraagje;

Vergelijken jullie je kilometerteller wel eens met bij GPS?

Afgelopen week had ik mijn mobi op mijn tanktas liggen met een GSP tracker aan en mij viel de grote afwijking op.
Bij 100 (GSR) was het 95 (GPS)
Bij 120 (GSR) was het 113 (GPS)
Bij 150 (GSR) was het 140 (GPS)
Bij 170 (GSR) was het 158 (GPS)

Als ik dit in mijn auto (Hyundai I30) vergelijk kom ik op veel kleinere afwijkingen (max 3 kilometer)
Is dan de teller van de (of mijn) GSR dan zo afwijkend?

Vraagje;

Afgelopen week had ik mijn mobi op mijn tanktas liggen met een GSP tracker aan en mij viel de grote afwijking op.

Als ik dit in mijn auto (Hyundai I30) vergelijk kom ik op veel kleinere afwijkingen (max 3 kilometer)

Is heel normaal Barry, dus nee je teller wijkt niet meer af dan de rest ;)

Is heel normaal Barry, dus nee je teller wijkt niet meer af dan de rest ;)
Oke, dan voortaan maar de GPS aanhouden.....

Wel jammer, dacht ik dat ik 200 had gereden (ergens waar het mocht O-) O-) , voor als de coppers meelezen) ben ik waarschijnlijk niet harder gegaan dan de gemiddelde Fiat Panda uit 1984 :]

En nu zo'n filmpje over motorrijders.

Wat ik wil zeggen is: alle motorrijders zijn asociaal! Oh en alle wielrenners ook! En mensen in Volkswagen Golfs met petjes op, ook allemaal aso's.

Want zo reageert iedereen ook op deze filmpjes. Er zijn groepen die het verpesten voor de rest. Voor motorrijders geldt dat net zo hard als voor wielrenners. Schiet je niets mee op met dit soort compilaties ;).

Vraagje;

Dat valt nog best mee. M'n auto kan dat een stuk gekker. 95km/h is dan op de GPS 80 :+. Rij er ook altijd heel zuinig mee... Althans, zo lijkt het.

GSR eigenlijk nooit getest, maar dit is wel een handig overzichtje. En zolang ie niet minder aangeeft dan je rijd is 't niet zo erg :)

Weet jij toevallig nog wat het prijskaartje was voor hyperpro de GSR? Is het het waard? (Vast wel iedereen zegt doen)

Zal het vanavond ff opzoeken, heb de hyper prijs betaald bij de lokale motorzaak. Een losse set koop je op internet vordeliger als bij hyperpro zelf.

Vraagje;

:Y Heel normaal inderdaad...Hou altijd +10 aan :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan