Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

スズキGSR 600 版14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een update (ovb inschrijvingen) over de BBQ, het zijn er nog geen 20 ... .

GSR-en
01 Bar-E
02 Roeleey
03 Rendier1988
04 SoesM (ovb)
05 Farao (ovb)
06 Erwin_83
07 CorvetteFreak (ovb, al dan niet met kater van de dag ervoor)
08 RCXVO (miss nog op de GSR )
09 Mark300 (kan mooi helpen opbouwen )
10 GeeJeeDee
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Anders moois:
01 Denzis (Aprillia RSVmille)
02 Bas (??, hoort bij Soesm, ovb)
03 IQski (Yammie FJR, ovb, met aanhanger?)
04
05
06

Laatst bewerkt:
Er is hier vast wel iemand die mij helpen. Ik heb nog geen schijfremslot dus die wil ik eerdaags gaan kopen maar ze lijken allemaal zo groot en de ruimte onder het zadel zo klein. Dus welke moet ik nemen die onder het zadel past en dus altijd bij me heb.

Alvast bedankt.

Ik heb deze. Past ook precies. Kettingslot heb ik alleen voor als ie hier voor mn huis een nacht bivakkeert.

Als je de looks van de GSR wil behouden moet je een GPR Ghost nemen, eventueel met een sportluchtfilter. Dan heb je genoeg geluid en de DB killer kan je er in laten.

Of een sportluchtfilter en de catalysator eruit halen. Nog goedkoper ook

Welkom nieuwelingen!

Ben er niet met de bbq, sorry toppers!

Veel veilige kilometers allemaal.

#enweerdoor!

Aangezien jullie allemaal mee hebben gedacht met het zoeken naar een eventuele oplossing leek het me wel zo leuk om te laten weten hoe dit afgelopen is.

Afgelopen zaterdag hebben we er een sleuteldagje van gemaakt waarbij ook de GSR aan bod kwam. Allereerst moet ik zeggen dat het een ontzettend makkelijke motor is om aan te sleutelen. Alles zit simpel in elkaar waardoor je in no-time de motor kunt strippen. Heerlijk!
Het probleem was uiteindelijk een bougie. Drie van de vier zagen er goed uit, maar eentje was wat vochtig. Vier nieuwe bougies erin en de motor liep weer als een zonnetje.
Het luchtfilter gelijk schoongemaakt aangezien dat toch allemaal open lag, maar ook dat zag er nog goed uit.

Ohja, ook het gereedschapssetje is gevonden

Na afloop heb ik een rondje op mogen rijden en het is een geinige motor om op te rijden. Soms vergeet je hoe leuk een 600 ook op de weg is

10 minuten vermaak als je niet van wielrenners houd.
Ook al gezien, bloed begint gewoon te koken van die gasten.
En hier op de zaak (Brabant) ook veel van die wielrenners eh fietsers eh sukkels die zich eraan ergen dat wij ons eraan ergeren dat zij in de weg fietsen

Zooooo jammer dit

Laatst bewerkt:
Roel heeft je overgeslagen, de plek van Kwark maar overnemen dan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.