Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet knoeien met tanken dan.Blijft een budget bike!
Die lopen ook zuiniger dan eerdere modellenMijn oude GSX600F deed gewoon 1:20. Was een 98er...
Ik denk eerder dat de naaldbuizen versleten zijn.Aangezien ik toch oude topics uit de dood opwek, kan deze ook wel weer een schop gebruiken.
Ondanks mijn eigen verwachting heb ik Bertha nog steeds. En nog erger boven verwachting; ze functioneert nog steeds! Enige nadeel is dan het verbruik van 1:13. Dat is voor woon-werk dan weer iets minder.
Bertha is een geval apart. Als 1988 gsx600f heeft ze van origine een andere carburateur dan de opvolgende modellen. Uiteraard was mijn carb door ouderdom finaal naar de kloten. Dus heb ik er een nieuwer model carburateur ingeswapt.
Dat past... Maar werkt niet plug and play. Na veel experimenteren zit ik momenteel op een stabiele afstelling zonder stotters/hikjes of algehele traagheid. Om de carburateurs te krijgen zoals ik ze nu heb heb ik de vlotterhoogte van 13mm naar 16mm (armer) gezet. En de gaten in de gasschuif van 2x 2,5mm naar 1x 1,5mm (minder snel de naald omhoog) veranderd.
Verbruik is natuurlijk belabberd, maar al een stuk beter dan de initiële 1:8 toen ik de swap had gedaan, maar tips zijn altijd welkom. Ik neig ernaar om haar op de dyno te zetten, maar het is zo veel leuker om er werkelijk waar geen cent aan uit te geven.
Gecheckt! Waren nog perfect.Ik denk eerder dat de naaldbuizen versleten zijn.