Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aaah die is mooi geworden zeg, echt heel strak zo !
verrekte gaaf!
al zou ik toch wellicht overwegen om je kentekenplaat wat naar achteren te verplaatsen, voor wat bjorn al zegt: gezeik van de politie voorkomen.... met zo'n bike val je toch al op!
(en terecht, echt gaaf!)
waar heb jeje koplamp gevonden?
Ik ben er al een tijdje naar op zoek, maar ik ben ze nog niet tweedehands tegen gekomen.
Staat er wel een op MP van een 2006 model. (veel mooier)p.s. iemand nog een kennis met een 2007 CBR600RR achterbrug (zonder complete motorfiets eraan vast, )
Staat er wel een op MP van een 2006 model. (veel mooier)p.s. iemand nog een kennis met een 2007 CBR600RR achterbrug (zonder complete motorfiets eraan vast, )
http://motoren.marktplaats.nl/onder...at.html?thumb_click=1&scroll_to_image=1#photo
Dank je Dusss.Bedankt voor de tip, maar dit bouwjaar is te breed en dit type brug is niet echt makkelijk aan te passen (zoals een SP2 brug ) . Ik had al even met de beste man gemailed, en hij was zo aardig om hem exact op te meten En ik zit ook nog te twijfelen of een zwartebrug misschien mooier staat. Misschien maar eerst photoshoppen......moet ik wel photoshop aanschaffen.....
p.s. mooi project, waar je zelf mee bezig bent Ik ben benieuwd hoe de koeler gaat werken in het kontje.
Dank je Dusss.
Jouw fiets ziet er ook top uit, erg mooi !
Ik denk toch al dat zo'n cbr 600rr/1000rr brug lastiger is pas te maken omdat je met dat nieuwe link systeem zit. (unitrack of zo) waar de schokbreker aan de bovenkant in de brug hangt.
En dat heeft jou blade natuurlijk niet.
Anders kijk je voor een andere mooie brug ?