´94 Blade

En dan nog wat detail foto´s

full

Tank embleem, helaas zijn de foto´s iets in kwaliteit veranderd door het verkleinen.

full

Erg mooi! Ik vind vooral het yamahonda logo erg strak met alleen een omlijning..

Maar goed ; hij is rijdbaar :] .....Net nu ze gepekeld hebben :(

Is wel weer een goede reden om van de winter het volgende aan te pakken:

- bedrading cockpit beter wegwerken
- Embleem voor op de koplamp ontwerpen....suggesties zijn welkom :Y
- Met een beetje mazzel een 2007 CBR600RR achterbrug, compleet met die aparte schokker constructie, monteren. Adressen om dit type brug te vinden zijn welkom!!
- Ander koplamp ophangbeugels.
- Tankdop veranderen in iets.......weet ik nog niet.....

Afijn, hij is nooit af........ :)

Bedankt voor de positieve reacties!! *D :$

Leuk om te horen in deze "donkere dagen" voor kerst... _O- _O-

Gr. Paul
:W

verrekte gaaf!
al zou ik toch wellicht overwegen om je kentekenplaat wat naar achteren te verplaatsen, voor wat bjorn al zegt: gezeik van de politie voorkomen.... met zo'n bike val je toch al op!

(en terecht, echt gaaf!)

ziet er goed uit, welke voorvork heb je daar gebruikt en heb je gewoon de pen overgezet?

Gr Tim.

Motor ziet er verdomde goed uit *O* en waar komt dat lampemasker vandaan als ik vragen mag :}
Denk dat een vette bugspoiler er ook niet slecht voor was :Y maar das natuurlijk ieders eigen smaak.

greetz Limbo *:)

Echt 'n retevette paint is dit! Heel strak gedaan joh :} :} :}

Laatst bewerkt:
verrekte gaaf!
al zou ik toch wellicht overwegen om je kentekenplaat wat naar achteren te verplaatsen, voor wat bjorn al zegt: gezeik van de politie voorkomen.... met zo'n bike val je toch al op!

(en terecht, echt gaaf!)

Wat betreft de kentekenplaat, dit gaat zeker anders worden. Komt in de buurt van het achterlicht. Dus nog een item aan het "too-do" lijstje ;) :

- kenteken plaat houder fabriceren.

Allereerst: Wat een complimenten..... :$ :$ Dat had ik ook weer niet verwacht. In iedergeval hartstikke tof van iedereen!! Ook al bouw je hem voor jezelf, als een ander je ideeen mooi vindt is dat de slagroom op de taart :Y :Y

De voorvork komt van een 2002 R1 (compleet met voorwiel en remmen), want deze heeft bijna dezelfde lengte. Helemaal in een keer ging het niet, want de offset is anders, dus moest ik andere stuuraanslagen maken. Tevens is de balhoofdpen opmaat gemaakt. Het onderste lager is identiek :) , maar het bovenste lager van de fireblade is een stuk kleiner dan de R1. De orginele balhoofdpen van de Fireblade is net te kort om over te zetten, en verlengen met lassen wilde ik niet risceren :X ....dus een nieuwe balhoofdpen laten draaien.

Bijkomend effect, de fireblade knapt er met sturen behoorlijk van op :} :]

De koplamp is van een Yamaha MT-03. Helemaal glad geschuurd, erg "leuk" werk B| B|, en laten spuiten. De ophangbeugels moesten zo onopvallend mogelijk. Dit is met de bovenste beugel wel gelukt, maar de onderste kan beter. Komt wel. Een buspoiler....hmmm is misschien wel wat.....

p.s. nog fijne dagen!! *:) :W

wat een brute motor, ziet er ook veel belovend uit :D !

Laatst bewerkt:
waar heb jeje koplamp gevonden?

Ik ben er al een tijdje naar op zoek, maar ik ben ze nog niet tweedehands tegen gekomen.

Zeker superstrak!Sjappo! *O*
Mooi eigenwijs ding. :Y

waar heb jeje koplamp gevonden?

Ik ben er al een tijdje naar op zoek, maar ik ben ze nog niet tweedehands tegen gekomen.

Ik heb hem nieuw gekocht. Ik vond het voor deze lamp niet teveel geld en ik had een beetje korting, dusss.... Ik heb zelf ook een tijdje gekeken naar tweedehands, maar dan is ie inderdaad niet te vinden.

Gr. Paul

p.s. iemand nog een kennis met een 2007 CBR600RR achterbrug (zonder complete motorfiets eraan vast, ;) )

p.s. iemand nog een kennis met een 2007 CBR600RR achterbrug (zonder complete motorfiets eraan vast, ;) )
Staat er wel een op MP van een 2006 model. (veel mooier)

http://motoren.marktplaats.nl/onder...at.html?thumb_click=1&scroll_to_image=1#photo

Bedankt voor de tip, maar dit bouwjaar is te breed en dit type brug is niet echt makkelijk aan te passen (zoals een SP2 brug ;)) . Ik had al even met de beste man gemailed, en hij was zo aardig om hem exact op te meten :Y En ik zit ook nog te twijfelen of een zwartebrug misschien mooier staat. Misschien maar eerst photoshoppen......moet ik wel photoshop aanschaffen..... |(

p.s. mooi project, waar je zelf mee bezig bent :Y Ik ben benieuwd hoe de koeler gaat werken in het kontje.

Bedankt voor de tip, maar dit bouwjaar is te breed en dit type brug is niet echt makkelijk aan te passen (zoals een SP2 brug ;)) . Ik had al even met de beste man gemailed, en hij was zo aardig om hem exact op te meten :Y En ik zit ook nog te twijfelen of een zwartebrug misschien mooier staat. Misschien maar eerst photoshoppen......moet ik wel photoshop aanschaffen..... |(

p.s. mooi project, waar je zelf mee bezig bent :Y Ik ben benieuwd hoe de koeler gaat werken in het kontje.

Dank je Dusss.
Jouw fiets ziet er ook top uit, erg mooi !
Ik denk toch al dat zo'n cbr 600rr/1000rr brug lastiger is pas te maken omdat je met dat nieuwe link systeem zit. (unitrack of zo) waar de schokbreker aan de bovenkant in de brug hangt.
En dat heeft jou blade natuurlijk niet.
Anders kijk je voor een andere mooie brug ? :)

Dank je Dusss.
Jouw fiets ziet er ook top uit, erg mooi !
Ik denk toch al dat zo'n cbr 600rr/1000rr brug lastiger is pas te maken omdat je met dat nieuwe link systeem zit. (unitrack of zo) waar de schokbreker aan de bovenkant in de brug hangt.
En dat heeft jou blade natuurlijk niet.
Anders kijk je voor een andere mooie brug ? :)

Hee Fighterfan,

1000RR brug gaat zeker niet lukken. Bij komend voordeel van de 2007 600rr brug is de link aansluiting op het frame, deze is bijna hetzelfde als op de fireblade. Het enige wat nog onduidelijk is of de schokker in dezelfde lijn zit als de huidige schokker positie. Voor de bovenzijde is dit niet belangrijk omdat hij toch in de brug afsteund, maar voor het linksysteem wel. Als het niet in lijn zit moeten er ander dogbones komen, als de rest van de brug maar wel netjes past.

We gaan voorlopig nog voor dit type brug, of je moet nog een SP2 brug weten..... :9~ :)

Terug
Bovenaan Onderaan