´94 Blade

Ondertussen al wat veranderd zoals 17'' voorwiel , hugger ingekort en nog wat dingen..

Succes verder met het verbouwen gaat zeker vet worden!

Ondertussen al wat veranderd zoals 17'' voorwiel , hugger ingekort en nog wat dingen..

Succes verder met het verbouwen gaat zeker vet worden!

Hier wat foto´s na de eerste proefrit. FF kijken of alles werkte :]

Hierna kwam pas het echte werk ;) Schuren en plamuren en lijnen uitzetten.

imagg.
full

FF tussendoor: Iemand op de hoogte van de inbouwbreedte van een 600RR achterbrug van 2004 t\m 2007.

Die plek heb ik mijn kenteken ook gehad, maar toch heel snel veranderd. Hij is gewoon TE slecht zichtbaar, en je wilt niet aangehouden worden voor zoiets lulligs en vervolgens je fiets kunnen laten staan voor alles wat ze daarna nog vinden...

Wel mooie brommer zo hoor ;)

@limbofighter, bij techno bike in Belgie hebben ze zo van die covers.

@dusss ik zou het zitje een klein beetje meer naar de tank zetten zodat de achterkant
iets meer naar binnen komt, steekt wat te ver uit nu.
verder gaat het een mooie worden!

Laatst bewerkt:
FF tussendoor: Iemand op de hoogte van de inbouwbreedte van een 600RR achterbrug van 2004 t\m 2007.
Daar noem je 3 verschillende achterbruggen. 2003/2004 model, 2005/2006 model en het 2007 model. 2003 t/m 2006 is redelijk gelijk behalve waar de schrokbreker boven in de achterbrug zit gebout. 2007 is volledig anders qua dimensies, inbouwbreedte van de 2007 zal wellicht smaller zijn dan ander jaren door het smallere frame van de 2007.

Laatst bewerkt:
heb je misschien deoriginele accubak/taartschep nog? zoja: rwpstuntriding@hotmail.com!!

Daar noem je 3 verschillende achterbruggen. 2003/2004 model, 2005/2006 model en het 2007 model. 2003 t/m 2006 is redelijk gelijk behalve waar de schrokbreker boven in de achterbrug zit gebout. 2007 is volledig anders qua dimensies, inbouwbreedte van de 2007 zal wellicht smaller zijn dan ander jaren door het smallere frame van de 2007.

Joh :$ Dat wist ik niet :N Maar ik zoek inderdaad de brug met de schokbreker in de brug vastgebouwd. Mocht je details weten dan hou ik mij graag aanbevolen!

@limbofighter, bij techno bike in Belgie hebben ze zo van die covers.

@dusss ik zou het zitje een klein beetje meer naar de tank zetten zodat de achterkant
iets meer naar binnen komt, steekt wat te ver uit nu.
verder gaat het een mooie worden!

Bewust zo gedaan met het zitje, ik ben zelf nogal lang en zit ver naar achteren met rijden
Tevens moet er nog een ander achterbrug in. De altenatieven die er tot nu toe zijn, zijn allen 2 tot 3 cm langer. Tevens zit het achterwiel erg naar voren gemonteerd, i.v.m. groter achter tandwiel.

Maar.... bedankt voor de postieve reactie´s *D

heb je misschien deoriginele accubak/taartschep nog? zoja: rwpstuntriding@hotmail.com!!

Ik heb de orginele binnenkant nog wel, maar wil het liefst de gehele kuipset verkopen in een keer. Schadevrij!!

Zeg maar wat je wil............

ik vind de koelslang altijd zo in het oog springen bij de blade, dat is wel zonde.
is daar geen oplossing voor?
Tuurlijk, lucht gekoeld blok monteren ;)

Ik ben al opzoek naar een andere radiateur, met de aansluiting aan de bovenzijde en aan de motorzijde i.p.v. aan de wiel zijde. De slag kan namelijk ook binnendoor lopen langs het luchtfilterhuis en boven de cylinderkop langs.

Maar goed, tot die tijd.......................... :]

Weer ff tijd voor een update:

De spullen zijn binnengekomen van de spuiter. Alles even afgemonteerd om de lijnen uit te zetten. Ik ben erg gecharmeerd van de martini kleuren en de lijnen waarin deze lopen. De bedoeling is een enkele rechte baan over tank en kont.

Tevens wil ik een effect erin waardoor het lijkt alsof de lijnen weggeduwd worden door de tankdop en de gaten in de kontkap.

p.s.
Eerste keer dat ik dit gedaan heb. En ik kan zeggen, petje af voor de mensen die dit voor hun werk doen. Als de tijd die ik eraan besteed heb aan een klant moet berekend worden, dan kan ie beter een nieuwe fiets kopen, om van het engelen geduld :N O-) nog maar te zwijgen

Foto nummer een:

Alle kuipdelen en tank wit, ook de koplamp. Wielen en voorspatbord mat zwart.
full

Hier yoveel mogelijk gemonteerd........ :9~ :9~ Echt wat ik voor ogen had :Y
full

Mooi hoor, knalt er lekker uit dat wit!
Staat ook wel mooi bij het alu frame.

Terug
Bovenaan Onderaan