Bowler, ik heb de rollen nu eens om gedraaid. Deze aktie is echt, de rest is nep. Een grote nepperij van heb ik jou daar...
Gijs, normaal gesproken doe ik niet zo ongeduldig en drastisch. Maar vanmiddag zag ik er geen gat meer in!
Matthias, ja dat kan ik wel. En asjes draaien, maar verder...
Okee, het is buiten ondertussen gigantisch afgekoeld en ik heb inmiddels het gat gedicht. Uiteraard met fotosjoep!
De juiste volgorde bij mijn type GS is:
eerst de inlaatrubbers monteren,
dan het luchtfilterkast in het frame steken,
daarna het filterhuis er achter laten zakken,
en dan die laatste twee aan elkaar vastzetten met een lange imbussleutel (met een bolletje eraan),
achterspatbord uit de rubbers trekken,
de kast en huis zover mogelijk naar achter trekken en vastzetten met elastiek oid,
dan kan de carbs ertussen gefriemeld worden.
Ook moet je de slangklemmen in de gaten houden, ze verdraaien geheid tijdens het geklungel,
de carbs met behulp van siliconenspray in de rubbers drukken,
dan de kast over de carbs drukken (wel eerst het elastiek oid loshalen, he),
het geheel kan dan vast gezet worden.
Dan heb je goede kans dat het er zo uit komt te zien:
Plus accubak, met een nieuw matje:
Waar een waslijn al niet goed voor is: