Vonkenboer
MF veteraan
Is die niet het zelfde als van de SMT 17-41?
Ik rij zelf met 17-42
Zie ook website gearing commander
Ik rij zelf met 17-42
Zie ook website gearing commander
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
das klote. Kan je helaas niet helpen met onderdelen. Ik denk dat de kans groot is dat van je cockpit kuip deel je knipperlicht bevestiging is afgebroken. Ik heb die 2 jaar geleden toen ik een ongeluk heb gehad ook moeten vervangen. Je hebt geluk dat voor jouw model nog alle kuip delen te bestellen zijn. Dat is bij de 2009-2010 modellen dus niet.Heeft iemand nog een kuipruit, tank en zijkapoen van een smt liggen?
Bekijk bijlage 1994903Bekijk bijlage 1994904
ik , maar niet in de juiste kleur alleen...Heeft iemand nog een kuipruit, tank en zijkapoen van een smt liggen?
Bekijk bijlage 1994903Bekijk bijlage 1994904
Welke kleur wel?ik , maar niet in de juiste kleur alleen...
Niet helemaal de kleur die ik zoek inderdaad.tank mat zwart.
zijkap oranje
kuipruit heb ik ook .
heeft wel allemaal een liche beschadiging. heb nu zo geen foto s
Waarschijnlijk de TPS sensoren.Wellicht kunnen jullie meedenken met het volgende euvel.
Mijn 990 Adventure 2006 blijft na de koude start onregelmatig stationair lopen.
Hij loopt na de koude start 1500rpm om vervolgens naar 3000rpm te gaan. Tijdens het opwarmen varieert het toerental tussen 3000 en 2000tpm. Om vervolgens tussen de 2000 en 1500tpm de fluctueren. Is de motor eenmaal warm loopt hij netjes 1500tpm. Voorheen liep de motor na de koude start netjes 2000tpm om vervolgens snel 1500tpm te draaien. Zonder onregelmatigheid. Wat heb ik gedaan. Omdat ik vond dat de motor niet lekker op en doortrok en het gevoel had dat hij brandstof te kort kwam. Heb ik het brandstofliter vervangen. Dat was nodig want deze was behoorlijk zwart. En het reservoir van de pomp flink vervuild. Alles in elkaar gezet, starten en lopen. Maar wel met de eerder beschreven symptomen. Heeft er iemand ooit hetzelfde meegemaakt en wat was de oplossing ?
Oja, de 15 minuten reset heb ik inmiddels gedaan en de motor loopt aanzienlijk beter dan voorheen. Trekt beter op en trekt goed door. Er zit een Akra mapping op met de O2 sensoren uitgeschakeld.
Alvast bedankt voor de input.
Oke, de TPS sensoren. Als ik het goed heb zijn deze af te stellen. Moet voor deze handeling de motor aan TuneEcu aangesloten worden ? Of is dit ook zonder computer doen ?Waarschijnlijk de TPS sensoren.
Ze zijn af te stellen met tune ecu en multimeter idd. Is zeer secuur werkje. Het advies is om ze allebei te vervangen.Oke, de TPS sensoren. Als ik het goed heb zijn deze af te stellen. Moet voor deze handeling de motor aan TuneEcu aangesloten worden ? Of is dit ook zonder computer doen ?
Dat is dus ondertussen gebeurd@Dozer ik log net even in op het LC8 forum en zie daar jouw post en nu pas maak ik de connectie tussen jouw forumnaam daar en hier en dat wij elkaar persoonlijk kennen .
Ik wou je net deze week eens appen om te horen hoe het ondertussen gaat ...
Ik zat te kijken op MSP. Maar daar zie ik bij de 2006-2007 990 Adventure geen TPS sensoren bij de gasklephuizen. Wel bij de 2008 modellen. Het zal toch niet dat de 2006-2007 geen TPS sensoren hebben ?Ze zijn af te stellen met tune ecu en multimeter idd. Is zeer secuur werkje. Het advies is om ze allebei te vervangen.
Nog 2 filmpjes van gemaakt.
Ik zat te kijken op MSP. Maar daar zie ik bij de 2006-2007 990 Adventure geen TPS sensoren bij de gasklephuizen. Wel bij de 2008 modellen. Het zal toch niet dat de 2006-2007 geen TPS sensoren hebben ?
Aha, samen met Bommes als ik zo mijn twee forums over elkaar heen leg