Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Inderdaad, voor dat "karakter" hadden motorrijders van de oude Triumps & Nortons etc. Altijd een schroevendraaiertje bij de hand.
(Nu zou dat een mini-laptop worden bij de huidige generatie😊)
En je vergeet Harley ;-)
Die nieuwe band? Wel aardig :-)
Maar zo zonde die roest op je uitlaat en bok (wat moet je ermee op een terreinmotor. extra dood gewicht)
 
Die nieuwe band? Wel aardig :-)
Maar zo zonde die roest op je uitlaat en bok (wat moet je ermee op een terreinmotor. extra dood gewicht

Die uitlaat... tja.. ik gebruik het ding meer dan dat ik 'm poets, niets aan te doen.
Motor is één jaar oud en ik ben vrij zeker dat er velen de tranen in de ogen krijgen als ze 'm van dichtbij komen bekijken.. maar goed, ik rij de winter door. De onderkant van onze auto's gaan we toch ook niet poetsen?


En die bok, da's voor de GSA een noodzaak vind ik. En voor dat beetje terrein dat ik ermee rij maakt dat beetje extra gewicht geen verschil hoor.
 
Oke,
Mijn dimlicht werkte niet.
Knutsel knutsel lamphuis open, nieuwe lamp en weer dicht.
Op contact, lamp schijnt niet?! B|
Zoeken naar een zekeringkastje, ehhhhh... is er niet op het 2006 model?
Gebruiksaanwijzing gezocht, nee, iets automatisch en als de lamp vervangen is zou ie het gewoon weer moeten doen.
Moet ik nu echt 'm bij de garage aan de computer laten hangen omdat dat kutlampie het niet gaat doen?!
Pffff, leuk als je onderrweg bent en je dimlicht scheid er mee uit in het donker |(
 
Gisteren ritje Amersfoort en ook de BOS laten plaatsen...... ;)
IMG_8317.jpg
 
Hi,

Ik weet dat dit topic al ruim een half jaar oud is. Maar is er nu wel of niet iemand bij HP Motoren geweest in Eemnes?
Hij heeft er een mooie motor staan voor een goede prijs. De prijs klopt met andere motoren die er te koop staan.

waarschijnlijk ben ik er in de buurt aankomende week. Maar wilde toch even het sentiment proeven qua de verkoper.
Het lijkt me dat hij toch motoren zal verkopen anders besta je niet zo lang.
1 jaar pas :? O-)
Snap dat je doorrijdt en geen tijd vindt om te poetsen in de winter. Maar zodra het zonnetje doorbreekt zou ik er wat aan doen.
Zeg niet dat mijn "nieuw" is aan de onderkant, maar geen roest of aanslag.
En niet nieuw houden aan de onderkant, kijk eens op Fabrieksnieuw

Hier zie je échte poetsfanaten.
 
Oke,
Mijn dimlicht werkte niet.
Knutsel knutsel lamphuis open, nieuwe lamp en weer dicht.
Op contact, lamp schijnt niet?! B|
Zoeken naar een zekeringkastje, ehhhhh... is er niet op het 2006 model?
Gebruiksaanwijzing gezocht, nee, iets automatisch en als de lamp vervangen is zou ie het gewoon weer moeten doen.
Moet ik nu echt 'm bij de garage aan de computer laten hangen omdat dat kutlampie het niet gaat doen?!
Pffff, leuk als je onderrweg bent en je dimlicht scheid er mee uit in het donker |(
🤔
Normaal zou die 't gewoon moeten doen, dat was toch zo bij mijn 2004 GS
 
Oke,
Mijn dimlicht werkte niet.
Knutsel knutsel lamphuis open, nieuwe lamp en weer dicht.
Op contact, lamp schijnt niet?! B|
Zoeken naar een zekeringkastje, ehhhhh... is er niet op het 2006 model?
Gebruiksaanwijzing gezocht, nee, iets automatisch en als de lamp vervangen is zou ie het gewoon weer moeten doen.
Moet ik nu echt 'm bij de garage aan de computer laten hangen omdat dat kutlampie het niet gaat doen?!
Pffff, leuk als je onderrweg bent en je dimlicht scheid er mee uit in het donker |(
Heb je 'm ook gestart? Meestal werkt het licht alleen met draaiende motor (dacht ik)
 
Dat zal best! Ik mis dat niet op mijn 1250. Heb 3 KTM’s gehad waaronder de 2 nieuwste 1290 Adventure met bakken PK. Leuk, maar mis het niet t.o.v. mijn 1250! Snel en gretig zat…
Zal toch een puntje zijn, anders was het niet uitgebracht (en niet enkel om de pk-strijd tussen de anderen merken).
 
Feller en gretiger……waar gaat het in godsnaam over?
Er zijn toch nog steeds mensen die niet begrijpen waar de letters GS voor staan.
Er staat toch ook niet dat ie perse feller en gretiger moet zijn ?
Iemand heeft schijnbaar geconstateerd dat het zo is.
Simpel toch ?
 

BESTE GASREACTIE OOIT SINDS EURO5​

Dat BMW uit 1300cc nog steeds ‘maar’ 145 PK haalt, maakt de groei met 46 cc weliswaar de reden voor de nieuwe naam, maar het is niet de grootste upgrade. Die eer is namelijk voor de injectie in het algemeen en de gasreactie in het bijzonder. Vooral het oppakken van gesloten gas, maar ook gasgeven bij deellast en afsluiten van het gas, gaan werkelijke fenomenaal goed. Geen enkele motorfiets heeft dat op dit moment zo ontzettend goed voor elkaar als deze R1300GS, die toch voldoet aan de Euro5 normering, die er bij alle andere motoren voor zorgt dat dit alles veel minder lekker aanvoelt. BMW bewijst nu dat het dus echt wèl kan, zeer knap gedaan!

Zo kan het ook!
Bovenstaand bericht is van “ testmotor “
 
Terug
Bovenaan Onderaan