Niet het grote broertje van jouw Versys?Ik ben wel benieuwd waarom! Na twee GSA's denk ik soms wel eens iets anders als volgende motor te nemen en de Tiger 1200 blijft dan eigenlijk als enige op het lijstje over.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet het grote broertje van jouw Versys?Ik ben wel benieuwd waarom! Na twee GSA's denk ik soms wel eens iets anders als volgende motor te nemen en de Tiger 1200 blijft dan eigenlijk als enige op het lijstje over.
Na elke 20000 km sta je met de Tiger een groot deel dag op de brug voor kleppen, is dat met een gs 1200 ook zo of is dat door de uitstekende cilinderkoppen makkelijk? Ook met DOHC?Ik ben wel benieuwd waarom! Na twee GSA's denk ik soms wel eens iets anders als volgende motor te nemen en de Tiger 1200 blijft dan eigenlijk als enige op het lijstje over.
nope, is bij een GS max 2 uur extra werk, en alleen als er wat afgesteld moet worden, controle is in 45 minuten gedaan.Na 20000 km sta je met de Tigerde hele dag op de brug voor kleppen, is dat met een gs 1200 ook zo of is dat door de uitstekende cilinderkoppen makkelijk? Ook met DOHC?
Iemand al eens gekeken naar de hooligan van biqer
Heb er een vrijblijvend bod op gedaan,
Bekijk bijlage 1975111
Dat heb ik niet geschreven, vind het inderdaad een non argument.Dus omdat jij het niet nodig vindt en het je niet kan voorstellen mag iemand anders dat niet op z'n wensenlijstje hebben ?
Jakkie bahIemand al eens gekeken naar de hooligan van biqer
Heb er een vrijblijvend bod op gedaan,
Bekijk bijlage 1975111
Ieder zijn ding, toch? Blijkbaar rijd ik harder dan jij.Dank voor je verhaal @Rense 69, maar je opmerking dat de Tiger maar iets meer dan 200 km per uur kan vind ik echt een l*l verhaal. Is dat waar je een motor op beoordeeld? Wanneer rij je dat en hoe vaak?
Heb met de Pan 1 keer meer dan 180 gereden. Dat was 1 keer en dat vond ik genoeg,
ThanksDus omdat jij het niet nodig vindt en het je niet kan voorstellen mag iemand anders dat niet op z'n wensenlijstje hebben ?
Klopt! Jij hebt inderdaad een andere kijk op snelheid dan ik en dat mag zeker. Topsnelheid is niet een punt wat ik op mijn shortlist zet bij de keuze van een andere motor.
Verder rij ik het liefst maximaal 1 a 1,5 uur op de snelweg. Daarna graag binnendoor.
En daarom is er zoveel keuze, zoals je zelf aangeeft. En dank voor de link van het filmpje. Had ik nog niet gezien.
Ik rijd meestal binnendoor tot Baden Baden en daarna alles binnendoor. Daar is een motor uiteindelijk voor gemaakt.Klopt! Jij hebt inderdaad een andere kijk op snelheid dan ik en dat mag zeker. Topsnelheid is niet een punt wat ik op mijn shortlist zet bij de keuze van een andere motor.
Verder rij ik het liefst maximaal 1 a 1,5 uur op de snelweg. Daarna graag binnendoor.
En daarom is er zoveel keuze, zoals je zelf aangeeft. En dank voor de link van het filmpje. Had ik nog niet gezien.
Bij mijn weten heeft de (Guzzi) Stelvio toch altijd een cardan gehad?Na elke 20000 km sta je met de Tiger een groot deel dag op de brug voor kleppen, is dat met een gs 1200 ook zo of is dat door de uitstekende cilinderkoppen makkelijk? Ook met DOHC?
Oh, en er komt een Stelvio met cardan
Van het grootste minpunt van de Triumph 1200 merk je hier Nederland eigenlijk niet zoveel van, maar vooral in de bergen, met name vanuit de haarspeldbochten vond ik het een drama. De gasreactie is echt aan/uit al rijdend vanuit een haarspeldbocht.
Nu ben ik ook geen fan van de Tiger, maar dat aan/uit gevoel valt op te lossen he.. je hebt ook nog een koppeling ter beschikking...
De nieuwe GS is het voor mij helemaal NIET meer... en de hoop dat Yamaha nog eens met een nieuwe Supertenere op de proppen komt is ook al van de baan.. dusja... veel schiet er niet meer over.
De nieuwe Stelvio wil ik wel eens bekijken en zeker eens mee gaan rijden.
Gelukkig heb ik één van de laatste GSA's en daar kan ik nog wel even mee verder... wie weet wordt het wel eens heel iets anders als ik deze ga vervangen..
Een HD Street Glide lijkt mij ook wel iets bv...
Dat is een aparte....Iemand al eens gekeken naar de hooligan van biqer
Heb er een vrijblijvend bod op gedaan,
....
Ik had een weg die nog steiler (30%) was en 1,5 m breed..... daar heb ik wel regelmatig de koppeling erbij gepakt.Ik heb in Frankrijk en Italie zeer smalle wegen gereden (lees 1,5 tot 2 meter breed) met 20% stijgingspercentage en dan moet je kunnen vertrouwen op je motor en dan moet je niet ineens halverwege de koppeling erbij moeten pakken omdat de motor met een flinke ruk vooruit schiet....
Bij mijn weten heeft de (Guzzi) Stelvio toch altijd een cardan
Ik ben best in een 1200 GS geïnteresseerd, wat mankeert er aan? Veel mankementen en zijn dat bepaalde typen en jaartallen? Stel dat ik een 1200gs koop met 20.000 km. Uit 13 t/ m 2017. Waar moet ik rekening mee houden?Nu ben ik ook geen fan van de Tiger, maar dat aan/uit gevoel valt op te lossen he.. je hebt ook nog een koppeling ter beschikking...
De nieuwe GS is het voor mij helemaal NIET meer... en de hoop dat Yamaha nog eens met een nieuwe Supertenere op de proppen komt is ook al van de baan.. dusja... veel schiet er niet meer over.
De nieuwe Stelvio wil ik wel eens bekijken en zeker eens mee gaan rijden.
Gelukkig heb ik één van de laatste GSA's en daar kan ik nog wel even mee verder... wie weet wordt het wel eens heel iets anders als ik deze ga vervangen..
Een HD Street Glide lijkt mij ook wel iets bv...
Ik ben best in een 1200 GS geïnteresseerd, wat mankeert er aan? Veel mankementen en zijn dat bepaalde typen en jaartallen? Stel dat ik een 1200gs koop met 20.000 km. Uit 13 t/ m 2017. Waar moet ik rekening mee houden?
Even goed lezen...AS Moto heeft het over een nieuwe GS.Ik ben best in een 1200 GS geïnteresseerd, wat mankeert er aan? Veel mankementen en zijn dat bepaalde typen en jaartallen? Stel dat ik een 1200gs koop met 20.000 km. Uit 13 t/ m 2017. Waar moet ik rekening mee houden?
Ik vroeg deze voor mijzelf..als hij geen nieuwe bmw meer wilt, impliceert dat toch dat hij ergens niet tevreden over is? Nieuwsgierig naar omdat ik mij oriënteerEven goed lezen...AS Moto heeft het over een nieuwe GS.