Oeps, smiley vergetenWat bedoel je?
Ik neem toch aan dat hij zeker weet dat het oliepijl goed is voordat hij een motor probeert te starten. En als het goed is hebben de carb's een overloop, dan hoeft je blok echt nog niet zomaar vol benzine te staan.
Als 2e.
Eerst de post van superrobke.
Of dat ene rubbertje is gaar...Een manier om te testen of je vlotternaalden goed afsluiten; benzineslang aan de carburateurs laten zitten, carburateurs op de kop houden, als je door de benzineslang heen kunt blazen sluiten de naalden niet goed af.
Gebruik SKF keerringen ,die zijn beter dan originele,en controleer de geleider bussen op slijtage,versleten of beschadigdeUpdate
Na het halen van het revisiesetje, in de carburateur schroeven was er eindelijk leven en draait te motor stabiel.
Vandaag olie ververst, nieuw olie filter & brandstof filter erop geschroeft en alles draait nu redelijk soepel.
Volgende stap word voorvorkkeering controleren (deze lekt aan de linker zijde) en terug schroeven naar 35kw (helaas).
Mochten mensen nog tips of tricks, leuke opmerkingen of vragen hebben.
Leef je uit en ik zal mijn best doen hier op te reageren.
Even synchroniseren is ook geen slecht idee, redelijk soepel klinkt alsof er nog winst te halen isUpdate
Na het halen van het revisiesetje, in de carburateur schroeven was er eindelijk leven en draait te motor stabiel.
Vandaag olie ververst, nieuw olie filter & brandstof filter erop geschroeft en alles draait nu redelijk soepel.
Volgende stap word voorvorkkeering controleren (deze lekt aan de linker zijde) en terug schroeven naar 35kw (helaas).
Mochten mensen nog tips of tricks, leuke opmerkingen of vragen hebben.
Leef je uit en ik zal mijn best doen hier op te reageren.