ZXR-400 bj 1998 met weinig km!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clein

MF veteraan
20 feb 2007
11.773
0
Tubbergen
Facebook
Verkocht!!

Bij deze zet ik mijn ZXR-400 uit 1998 te koop waar ik graag op heb gereden.
Er staat 25.xxx km op de teller (voor een ZXR-400 erg weinig).

Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om over te stappen op een naked omdat ik wel eens iets anders wil proberen.

De motor is ook geschikt voor de wat kleiner motorrijd(st)er, is zuinig en daarnaast ook erg goedkoop in de verzekering.

De Michelin Pilot Power banden zien er goed uit. De voorband is nauwelijks versleten en de achterband zit er nog maar een paar honderd kilometer op.

Ik heb er op dit moment een Bos uitlaat op zitten, waardoor de motor van ver al goed te horen is. Uiteraard heb ik de standaard uitlaat er nog gewoon bij.

De motor heeft tevens een coverseat en een duozitje. Dus solo of duorijden moet geen probleem zijn.

De motor is goed onderhouden en heeft 3000 km geleden nog een grote beurt gehad. Waarbij o.a. De accu is vervangen, de vloeistoffen zijn vervangen, alles is schoongemaakt en doorgesmeerd. Daarnaast is alles weer opnieuw afgesteld.

Het is daarnaast ook een goede beginnersfiets en 25 kw is mogelijk.

668135888_5_jap7.jpeg


1354164646_5_Sejd.jpeg


1354173171_5_iV_U.jpeg


1354169304_5_fkGM.jpeg

Meer foto's zijn beschikbaar. Stuur dan even een privébericht.

Vraagprijs: €2050
Of doe een goed bod.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er op dit moment een Bos uitlaat op zitten, waardoor de motor van ver al goed te horen is. Uiteraard heb ik de standaard uitlaat er nog gewoon bij.

Dat is ie zeker 8-)

Hopelijk vind je een goed nieuw baasje voor je Kwaak :Y
 
Kick voor dit leuke sportfietsje!
Gisteren nog (toevallig) achter gereden en hij klinkt leuk!! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan