ZX6R meeting goes Zeeland

ZX6R Meeting wanneer??

  • 17 juli

    Stemmen: 2 7,1%
  • 24 juli

    Stemmen: 1 3,6%
  • 28 aug

    Stemmen: 23 82,1%
  • 11 sept

    Stemmen: 1 3,6%
  • 18 sept

    Stemmen: 1 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja waarom niet eigenlijk een ZX6R en ZX9R meeting samen???

als de datum staat maak ik een polletje voor een gezamelijke meeting of niet!!
vind het best.........kon tijdens die zx9 meeting ze ook allemaal makkelijk bijhouden, dus geen probleem wat mij betreft :]
 
Denk dat Hengel voor een 2e krat gaat }) :Y
ik rijd altijd rustig O-) O-) maar een extra kratje bier met dit weer is natuurlijk nooit verkeert. :P :P
het is alleen wel in zeeland en daar zijn wel heel veel rechtestukken met flauwebochten, ben benieuwd

groeten hengel
 
Owww ik gaat ook mee lees ik :+ 8-)Niet zo zeike wijf })YEAHH heavey! go-go-go! leuk weer te meeten. Gaat Rickey,JJ1, janB en je vrouwtke ook mee? O-) OF wordt dan de zx6r dag ontrkracht ;) *D

Ricky niet is met z,n motor gecrast zijn hem nu aan het opknappen en dat wij meemogen vind ik heel tof ,maar het moet wel een zx6 meeting blijven
 
Owww ik gaat ook mee lees ik :+ 8-)Niet zo zeike wijf })YEAHH heavey! go-go-go! leuk weer te meeten. Gaat Rickey,JJ1, janB en je vrouwtke ook mee? O-) OF wordt dan de zx6r dag ontrkracht ;) *D

Ricky niet is met z,n motor gecrast zijn hem nu aan het opknappen en dat wij meemogen vind ik heel tof ,maar het moet wel een zx6 meeting blijven


SHIIT 4real?! Alles goed met ricky?! heeft hij nog iets opgelopen???
en wat is de materieele schade?

Ach wel leuk toch wat kawasnol zegt? zx6 en zx9 meeting saampies?
alleen wat meer groepjes vormen dan })

ga jij nu nog langzamer rijden zodat we samen een kratje winnen *O* *O* *O*

Alleen als ik een aandeel krijg dan in het bier ;)
Kga eens proberen boggies te oefenen op vakantie eerst ;) :}


We zx9
hebben rekening met je gehouden marco hebben ons tempo een beetje laten zakken
*D *D *D

Pest die marcoz niet zo joh. Das mijn taak! ;) :+
 
SHIIT 4real?! Alles goed met ricky?! heeft hij nog iets opgelopen???
en wat is de materieele schade?

Ja het is echt waar,op de heenweg naar de Eiffel ,bij Antwerpen,Topkuip kapot ,linkerzijkant in de poier,achterkant beschadigd,zelf heeft hij een pijnlijke heup,is erg geschrokken en baalt ontzettend,maar gaat goed komen.

Ach wel leuk toch wat kawasnol zegt? zx6 en zx9 meeting saampies?
alleen wat meer groepjes vormen da
Had het nog niet gelezen voordat ik Keezs antwoorde,maar is wel een leuk idee,stel het eens voor op de zx9 club

Pest die marcoz niet zo joh. Das mijn taak! ;) :+

Okee Keezs,als het goed is heb ik van de week mijn nieuwe videocamera en dan kan ik met de Tankcam leuke beeldjes schieten
[/quote]
:] :]
 
Rival, ik kan bij je aanhaken vanaf Oegstgeest (bij Leiden). Is niet helemaal omgeving Amsterdam, maar dan hoef je niet het hele stuk alleen te rijden
:]

Ik hoor het wel! Groet, David

kijk, dat hoef ik iig vanaf leiden niet meer eenzaam te zijn! dat is een goed idee.. plannen doen we wel als de definitieve datum bekent is! :W
 
Hee Kawa S de datum is nog niet bekend ,maar waar gaan jullie verzamelen weet je dat al??????????
het ziet er naar uit dat de datum 28 aug. wordt.
ben zelf ook wel benieuwd waar we gaan verzamelen en wat voor route we precies gaan rijden. heb er zin in duurt alleen best nog wel lang :(
 
nou net even alles terug gelezen,klinkt gezellig :} dus kawasn ik ga graag mee *O* al is het alleen om wat zx9 te :P :P :P :P
 
het is idd niet erg druk hier!!

zijn er nog meer mensen die mee willen en kunnen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan