ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Die andere reed door de grindbak.. werd je nou aangetikt of niet?? :)
 
Je staat er lekker op ;) . Maar wel klote dit zeg, hopelijk valt je schade mee. En gelukkig kon die andere rijder een alternatief pad kiezen :Y.
Ik heb de spullen niet voor je maar zie dat Boonstra wel iets heeft liggen:
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    47 KB · Weergaven: 21
Je staat er lekker op ;) . Maar wel klote dit zeg, hopelijk valt je schade mee. En gelukkig kon die andere rijder een alternatief pad kiezen :Y.
Ik heb de spullen niet voor je maar zie dat Boonstra wel iets heeft liggen:
Haha, zeker en was ik ook heel blij mee!

Thnx zal eens kijken. Schade viel heel erg mee gelukkig. Alleen die deksel en een clipon :)
 
Ik ben sinds eergisteren zx10loos.
Mss kan ik iemand van hier nog blij maken met onderdelen.
 
Was het maar zoeen feest xd. Wordt heel het seizoen al geteisterd door een raare storing. Na een x aantal ronden valt het vermogen op zijn gat
Shit, das balen zeg :/. Zag in het filmpje twee keer nr 137 in het kuipruitje staan, ging er daarom vanuit dat je lekker had gereden, maar niet dus.
Mbt die storing, heb je een quickshifter gemonteerd die raar kan doen? Of een power commander? Bij mijn oude 10 waren mijn bobines van binnen rot, zag je aan de buitenkant niets van. Alleen liep die koud ook al wat raar waardoor je kon merken dat er iets mis was.
 
Shit, das balen zeg :/. Zag in het filmpje twee keer nr 137 in het kuipruitje staan, ging er daarom vanuit dat je lekker had gereden, maar niet dus.
Mbt die storing, heb je een quickshifter gemonteerd die raar kan doen? Of een power commander? Bij mijn oude 10 waren mijn bobines van binnen rot, zag je aan de buitenkant niets van. Alleen liep die koud ook al wat raar waardoor je kon merken dat er iets mis was.
Heb je wel eens helaas van die jaren. Shifter al eens los gekoppeld, lost niets op. Branstof pomp vervangen. Leek het op te lossen... Maar helaas. Heb ook geen foutcodes. Op de bank vertoont het kut ding geen problemen. Ook alle sensoren nagelopen en uitgelezen...heb nu de bugies nog vervangen. Andere drukregelaar in de pomp gezet, en heel de kabelboom nagelopen en alle stekkers schoon gemaakt... Morgen testen op assen
 
Dit soort storingen zijn echt een "pain in the ass". Laat een storing òf consequent zijn òf wegblijven, maar af en toe komen buurten is waardeloos.
Succes morgen met testen :t
 
:^

Een motor moet gewoon rijden, geen gezeur met remmen of electronica. :N

Mijn 2004 had in 2008 de klep bij de uitlaat die dicht bleef.
Best relaxt ..een topsnelheid van 220 km/u. :')
 
Weet iemand toevallig of de velgen van een 08 zx10r zo 1 op 1 passen op een 04-05?

Of iemand toevallig een setje velgen te koop?

Wil volgend seizoen toch echt eens slicks proberen :P
 
Weet iemand toevallig of de velgen van een 08 zx10r zo 1 op 1 passen op een 04-05?

Of iemand toevallig een setje velgen te koop?

Wil volgend seizoen toch echt eens slicks proberen :P
Achtervelg wel, voor niet.
Tenzij je de lagers wisselt. De as van de 04/05 is kleiner (20mm ipv 25mm)
 
Los van het feit dat dit een hele mooie foto is :Y, gaaf om te zien dat beide rijders op bijna dezelfde plek in de bocht met wat anders bezig zijn. #66 is toch Sykes? Die lijkt al te kijken naar de plek waar hij de bocht uit wil, terwijl Rea zich meer lijkt te focussen om de apex (nog) te halen. Stand van het voorwiel is ook heel anders (bocht nog halen vs op weg naar de exit).
 
Los van het feit dat dit een hele mooie foto is :Y, gaaf om te zien dat beide rijders op bijna dezelfde plek in de bocht met wat anders bezig zijn. #66 is toch Sykes? Die lijkt al te kijken naar de plek waar hij de bocht uit wil, terwijl Rea zich meer lijkt te focussen om de apex (nog) te halen. Stand van het voorwiel is ook heel anders (bocht nog halen vs op weg naar de exit).
Nou ja, het is maar een momentopname natuurlijk.
Sykes moet wat meer zijn best doen om de lijn krapper te maken / is hij mee bezig / de deur open laten staan.
En Johnny plempt hem er net tussen.

Maar er meer naast zitten is dan wat derden zeggen als ik er zo op sta. :+ ;)
Anders druk je de motor plat en ga je onderuit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan