ZX-12R topic '' Deel 5 ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach - met jouw hobby is het maar beter dat je ze mist !

;)

heb je al lopen knallen met die nieuwe Super Soaker van je ?

_O-

Jazeker wel :Y

Maar jij als ex-marinier hebt natuurlijk allang gezien dat ik een compensator heb gemonteerd :Y Dus de terugslag is een stuk minder dan op dat filmpje *O*

wij doen het zo:

en wij doen het binnenkort met de Chinook CH-47F zo... 8-)

en hebben jullie het ook al gehoord van die trage donder die gewoon vrolijk in deel 4 nog zat te posten? bedankt voor de heads up HPJ :$

we gaan vrolijk verder met deel 5 van het wapen forum ehhh zx-12r forum :+

Tja Steve je was te laat _O- en van grote hoogte vanuit je helicoptetter is het moeilijk te zien dat wij al met deel 5 bezig waren maakt niets uit hoor maar heb jij nog een foto van je bike.

:W Zagetta

Laatst bewerkt:

en hebben jullie het ook al gehoord van die trage donder die gewoon vrolijk in deel 4 nog zat te posten? bedankt voor de heads up HPJ :$

oke je heb altijd baas boven baas :} :} :}
(mag ik hem een keer lenen voor op de schietvereneging....... }) )

oke je heb altijd baas boven baas :} :} :}
(mag ik hem een keer lenen voor op de schietvereneging....... }) )

Ik heb ook nog geprobeerd om zo een minigun op mijn verlof te laten bijschrijven............

bleek geen KNSA discipline voor te zijn, dus dat ging niet door -O-

_O- _O- _O- _O-

jammer ik had er erg graag een doosje kogels voor over. :X

neem maar een paar doosjes mee :P tenminste als je er een boom mee om wil 'zagen'

@ Zagetta ik heb deze foto voor je :
full

ps : hou allemaal het rubber beneden en de blije gezichten boven (winter en zx-12 super / hyper 'supersonisch' je kent het wel - gaan niet echt samen) lang leve het knutselen in de garage!

Jazeker wel :Y

Maar jij als ex-marinier hebt natuurlijk allang gezien dat ik een compensator heb gemonteerd :Y Dus de terugslag is een stuk minder dan op dat filmpje *O*
OK - maar je moet toegeven dat zo'n filmpje wel veeeeeel leuker is om te zien !
Ik had de tranen over m'n wangen rollen (van het lachen, gelukkig)... man man, wat een prutsers ..

Zoooooo !!! WTF is dat zeg !! :o Lijkt wel een Star Wars film }) })

Inderdaad; duidelijk geval van baas boven baas !
Gebruiken ze dat ook in Irak / Afghanistan ? Die heb ik op YouTube nog niet gezien.

Wow - gaat lekker hier !
Nog een leuke voor Suraka;

Ik wil in de periode 5-12 juni iets gaan doen richting oostenrijk of iets dergelijks mede in deze periode omdat er 2 personen zijn die al iets hebben op 13 en 14 juni.
Er staat nog niets vast maar kunnen jullie ook kijken of deze periode ook uitkomt .

:W Zagetta

Lijkt me super. Heb de smaak te pakken na het Eifel weekend.

Ina: mooi om te horen dat het weer beter gaat, ik hoop dat je schouder ook snel opknapt.

Ron

Zoooooo !!! WTF is dat zeg !! :o Lijkt wel een Star Wars film }) })

Inderdaad; duidelijk geval van baas boven baas !
Gebruiken ze dat ook in Irak / Afghanistan ? Die heb ik op YouTube nog niet gezien.

Wow - gaat lekker hier !
Nog een leuke voor Suraka;

:+ dr Kawa die video had ik in deel 4 nog net weten te posten (jaja ik weet het daar kijken we natuurlijk niet meer op want we zitten al lang in 5... vond mezelf ook wel een kleinnn beetje stom na de vriendelijke tip van HPJ :z

ja de engelsen en amerikanen vliegen er nu al mee, maar wij als NL vliegen momenteel nog met 3x de MAG aan boord. Onze instucteurs tijdens de vliegopleiding in de states hadden er al mee gevlogen en 1 van die mannen was eerst nog minigun operator bij de nightstalkers speciale eenheid geweest. die kopen de patronen niet per doosje zeg maar 8-)

Afghan Summer 07 by Marc Hazlewood

heee even on topic - voor de afwisseling : ik zoek nog een gear indictaor van hoe heet ie ook alweer acumen oid? de plug en play versie in ieder geval voor de 2002 nieuw model zx-12. heeft iemand er eentje in de aanbieding?

@ steve, geweldig, boom om hakken _O-

@dr.kawa, wel een doos zeg, suzinki schoot ook altijd met mijn desert eagle .44 mag.
maar die stond er niet mee te zwaaien. (ze schoot er zelf beter mee dan ik) :(

Motor staat in ieder geval lekker binnen, en met dit weer wordt er niet gereden, alleen al die pekel :( .

@ steve, geweldig, boom om hakken _O-

@dr.kawa, wel een doos zeg, suzinki schoot ook altijd met mijn desert eagle .44 mag.
maar die stond er niet mee te zwaaien. (ze schoot er zelf beter mee dan ik) :(

Motor staat in ieder geval lekker binnen, en met dit weer wordt er niet gereden, alleen al die pekel :( .
Ja - Volgens mij wil Steve zeker weten dattie de hele winter in z'n vrij geparkeerd staat.

Het betere handwerk;

En hier is de Uberbaas boven baas:

Ik mis chucky nog op de foto in de OP :Y Of heeft hij ondertussen zn ZX al ingeruild voor een custom :/

jhon ik ga er aan werken dat mijn foto er ook op komt te staan. :9 :')
Nee ik ga de Costum nog niet kopen ik zit er aan te denken om ook zo's hoog puch stuur op mijn motor te zetten. 8-) :P

link vrouwtje die miranda met zo'n super sooker, ik zal maar oppassen, ziet er gemeen uit. *O* :W O-)

vraagje aan superdief.

zie dat jouw velgen van je zx12 gepolijst zijn of verchroomd. dit wil ik ook met mijn zrx doen.

kan je mij aangeven of je velgen zijn verchroomd of gepolijst.

heb je dit zelf gedaan of heb je dit laten doen.

Ze zijn verchroomd
ja ik heb ze laten doen in rotterdam het kost 500 per set en het duurt +/- 2 maanden .

Laatst bewerkt:
Hoi
Het Eselectro metaal tolenaar bv
Koepelstraat 30/32
3031 vd Rotterdam
Tel 0104136828
Vraag voor : Mike

De eerste foto is niet mooi daarom deze tweede.

Wie kan mij vertelen hoeveel de kroon plaat kost met zo´n gp stuur, en waar kan je deze bestellen.

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan