dr. Kawa
MF veteraan
Ach - met jouw hobby is het maar beter dat je ze mist !Ik mis er nog wel meer zie ik nu........
heb je al lopen knallen met die nieuwe Super Soaker van je ?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach - met jouw hobby is het maar beter dat je ze mist !Ik mis er nog wel meer zie ik nu........
Ach - met jouw hobby is het maar beter dat je ze mist !
heb je al lopen knallen met die nieuwe Super Soaker van je ?
wij doen het zo:
en wij doen het binnenkort met de Chinook CH-47F zo...
en hebben jullie het ook al gehoord van die trage donder die gewoon vrolijk in deel 4 nog zat te posten? bedankt voor de heads up HPJ
we gaan vrolijk verder met deel 5 van het wapen forum ehhh zx-12r forum
Update Ina.
Teentje is weer genezen.
Knie is ook weer redelijk OK.
Linker schouder is nog pijnlijk.
oke je heb altijd baas boven baas
(mag ik hem een keer lenen voor op de schietvereneging....... )
Ik heb ook nog geprobeerd om zo een minigun op mijn verlof te laten bijschrijven............
bleek geen KNSA discipline voor te zijn, dus dat ging niet door
jammer ik had er erg graag een doosje kogels voor over.
OK - maar je moet toegeven dat zo'n filmpje wel veeeeeel leuker is om te zien !Jazeker wel
Maar jij als ex-marinier hebt natuurlijk allang gezien dat ik een compensator heb gemonteerd Dus de terugslag is een stuk minder dan op dat filmpje
Zoooooo !!! WTF is dat zeg !! Lijkt wel een Star Wars filmen wij doen het binnenkort met de Chinook CH-47F zo...
we gaan vrolijk verder met deel 5 van het wapen forum ehhh zx-12r forum
Ik wil in de periode 5-12 juni iets gaan doen richting oostenrijk of iets dergelijks mede in deze periode omdat er 2 personen zijn die al iets hebben op 13 en 14 juni.
Er staat nog niets vast maar kunnen jullie ook kijken of deze periode ook uitkomt .
Zagetta
Zoooooo !!! WTF is dat zeg !! Lijkt wel een Star Wars film
Inderdaad; duidelijk geval van baas boven baas !
Gebruiken ze dat ook in Irak / Afghanistan ? Die heb ik op YouTube nog niet gezien.
Wow - gaat lekker hier !
Nog een leuke voor Suraka;
Ja - Volgens mij wil Steve zeker weten dattie de hele winter in z'n vrij geparkeerd staat.@ steve, geweldig, boom om hakken
@dr.kawa, wel een doos zeg, suzinki schoot ook altijd met mijn desert eagle .44 mag.
maar die stond er niet mee te zwaaien. (ze schoot er zelf beter mee dan ik)
Motor staat in ieder geval lekker binnen, en met dit weer wordt er niet gereden, alleen al die pekel .
Ik mis chucky nog op de foto in de OP Of heeft hij ondertussen zn ZX al ingeruild voor een custom