ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus ze is om 22.05 u vertrokken ..
is ze nu nog steeds niet terug met die Big Mac ?
Dan zou ik 'r maar effe bellen; misschien is haar RBW ook ingevorderd onderweg.

:+

??? heb haar nog steeds niet gezien, vond het alleen raar dat ze ook een koffer in de auto gooide. :? en al haar kleren waren uit de kast en haar motor stond er niet???
ach, ze zal zo wel weer terug zijn. :Y

??? heb haar nog steeds niet gezien, vond het alleen raar dat ze ook een koffer in de auto gooide. :? en al haar kleren waren uit de kast en haar motor stond er niet???
ach, ze zal zo wel weer terug zijn. :Y
:o

Ojee, was die hele goedkope Soes 750 Yoshi op Marktplaats.nl van Suzinki ?

Sorry - hij staat inmiddels op mijn naam ...
De bemiddelaar zei dat 3.000 euro genoeg was voor een ticket naar de Bahamas voor de eigenares, dus de koop was snel rond.

Zal ik al troost een Big Mac naar je opsturen via DHL ? :P

:o

Ojee, was die hele goedkope Soes 750 Yoshi op Marktplaats.nl van Suzinki ?

Sorry - hij staat inmiddels op mijn naam ...
De bemiddelaar zei dat 3.000 euro genoeg was voor een ticket naar de Bahamas voor de eigenares, dus de koop was snel rond.

Zal ik al troost een Big Mac naar je opsturen via DHL ? :P

dat hoeft niet hoor, maar oke nu weet ik in ieder geval waar ze is, kan ik nu mijn vriendin bellen en zeggen dat ze vanavond hier eet. _O- (kawakarin _O- )

Hee Phatzak - doe je ook mee ??!!
Met 3 naked ZX12R-en naar de spuiter, dat moet korting opleveren ! })

Eeh Dr. Kawa :+

De mannen die aan mijn motor werken hebben overal wel een adresje voor. Dus volgens mij heb ik daar geen invloed op waar het gespoten gaat worden. :P Volgens mij is de boel nu eindelijk bijna klaar -behalve het spuiten dan- maar zou wel weer graag willen rijden eigenlijk B|

Zo, hier ben ik weer even.

Sleutelen aan de lawson staat even op een laag pitje, hij wil het nog steeds niet goed doen.

De motor loopt, maar nog niet goed, ook wil hij niet in de versnellingen vallen, dus dat is nog een serieus probleem.

Als het tegen zit, zal hij weer helemaal uit elkaar moeten, maar in eerste instantie gaan we de carterpan maar even lichten, misschien dat de schakelvorken er af/naast liggen.

Lees wel steeds even mee, en er zijn er meer met problemen. BMW rijder

Ook wordt er nog weinig over de winter/voorzomer meeting geschreven [bowlen/eten], als we nog iets willen ondernemen, moeten we niet wachten tot sint juttemus. _O- _O-

laten we even kijken wie er interesse hebben, en data mailen, aangezien ik toch nooit wat te doen heb, Ik/Wij kunnen elke zaterdag in maart. _O- :W

Wij kunnen alleen op 1 maart de rest van de maand zit ik vol helaas.
IK hoor het wel.

:W Zagetta

Laatst bewerkt:
Wij kunnen alleen op 1 maart de rest van de maand zit ik vol helaas.
IK hoor het wel.

:W Zagetta
Maart kan ik eigenlijk elk weekend behalve 1 maart !
Dan ben ik nog even met iets anders bezig ..

full

})

Vrouwen mee ook leuk (misschien durft de NIEUWE mevr. HPJ ook wel mee :) - ja druk geweest de laatste tijd _O- )
:W
Het is zo'n mooie voorzet van HPJ en niemand wil 'm inkoppen ...
Nou - vooruit dan maar;

Wat is er dan met de OUDE mevr. HPJ gebeurt ????

Ben je onlangs nog bij de videotheek langsgeweest ..

full

;)

Jeeej !

Net een brief van arrondisementsparket dat ik maandag tussen 09.00 en 11.00 m'n rijbewijs mag komen ophalen. Dus maandag ochtend eerst dat maar even doen voordat ik naar m'n werk ga.
Daar wil ik namelijk wel even te laat voor komen.

Ben helemaal gestoord geworden na een week bus/metro/trein. Volgens mij heb ik er een levenslang trauma aan overgehouden :(

Maandag ook gelijk maar eens vragen hoe en wat mbt bekeuring ofzo. Want daar heb ik ook nog niets van gehoord. Of het is gewoon helemaal verkeerd gegaan en hebben geen voet meer om op te staan.. dat kan ook. Dat zou het mooiste zijn :P

Vanmiddag hebben we 12 even uitgelaten of was het nou anders om. :? :? :?
Altijd even wennen de 1ste keer. Het is toch altijd een kunst om het voorwiel aan de grond te houden, want met zoveel wind is wheelien geen pretje.

We zijn wel allebei met een big smile afgestapt :9~ :9~

en de hotcam zonder dB-killer is O-) O-)

:W :W :W

Laatst bewerkt:
Vanmiddag hebben we 12 even uitgelaten of was het nou anders om. :? :? :?
Altijd even wennen de 1ste keer. Het is toch altijd een kunst om het voorwiel aan de grond te houden, want met zoveel wind is wheelien geen pretje.

We zijn wel allebei met een big smile afgestapt :9~ :9~

en de hotcam zonder dB-killer is O-) O-)

:W :W :W

zelfs ik heb vandaag even een rondje gemaakt, kwam iemand tegen met een zzr1400 met 2 yoshimura uitlaten, hij stond ook bij de dealer, toen zijn we samen terug naar haarlem gereden gevlogen, gewoon lekker volgas achter elkaar aan knallen, alleen had ik eigenlijk verwacht dat hij me voorbij zal knallen :N :N :N .
Dan mag de 1400 meer pk's hebben maar hij heeft ook meer gewicht, en de 10 voelde wel erg licht aan bij hoge snelheid maar wel lekker :P
(op 20 kilometer rijden 4 wheelies valt best mee)

-
Effe kijken ... 4 x 5 km = 20 km

best een mooi gemiddelde - vier wheelies van 5 km lang !
opschepper ! ;)

Doc moet dat ook maar eens proberen op de 12 ..
en dan te bedenken dat die zx10 van jou er een is van het tamme type .
die van dit jaar is weer een echt beest.
gister is de zxr.club echt van stard gegaan bij nol bikker .in noordeloos .was echt gezelig. zie voor verdere dingen op www.zxr- club .nl

Laatst bewerkt:
-en dan te bedenken dat die zx10 van jou er een is van het tamme type .
die van dit jaar is weer een echt beest.
gister is de zxr.club echt van stard gegaan bij nol bikker .in noordeloos .was echt gezelig. zie voor verdere dingen op www.zxr- club .nl

Ja klopt het type hiervoor was echt een kamikaze motor, veel te aggressief.
Op dit type kan je ook normaal rijden maar als je echt aan het gas gaat hangen wil die
alleen maar op het achterwiel rijden ik moet zeggen ik ga er nu al een beetje aan wennen. :Y
Voor de rest rijdt hij echt lekker, hij klinkt lekker rauw en al zit hij ver voor over is het toch goed vol te houden.

O ja die jongen waar ik mee terug reed vanaf de dealer kwam ik vandaag weer tegen, heb gelijk maar even een foto van zijn zijn 1400 gemaakt. :9~ :9~ :9~

full

:W

een beetje kontverwarming is nooit weg in de winter natuurlijk :P
ja die knippers moeten ze dan ook iets anders gaan plaatsen })

hmm gewoon alweer pagina 100 van deel 3 joh.
best hard gegaan tov vorige draadjes.

Laatst bewerkt:
een beetje kontverwarming is nooit weg in de winter natuurlijk :P
ja die knippers moeten ze dan ook iets anders gaan plaatsen })

hmm gewoon alweer pagina 100 van deel 3 joh.
best hard gegaan tov vorige draadjes.
:Y
Nog maar 29 postjes te gaan ...

Ohnee, nu nog maar 28 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan