Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag deze week nog in Den Haag een ZX-12R rijden in de onopvallende kleur KNALoranje
Alles zit nu prima en het ziet er bliep uit.
Onee, sorry - het ziet er kewl uit.

Oranje = vast een voetbal fan! Ik denk dat hij hem speciaal zo heeft laten overspuiten om bij z'n voetbalshirt te laten passen.

En wat betreft dat achterlicht, hoe heb je dat gedaan achter die 20 nog-niet-uitgepakte dozen Helder plastic en geintegreerde knippers Ik zeg een foto is hier wel op zijn plaats

Het was wel precies die kleur ja, misschien was het Marco van Basten ?

Ik heb de dozen naar de bijkeuken geschoven en dat ruimt lekker op ...
Het is wel helder plastik, maar zonder knippers erin - ik vindt dat niet mooi. Ik had al heldere achterknippers dus nu past het achterlicht mooi daarbij.
Fotootje volgt nog, ook van de F1 spiegeltjes, nog eeeeeven geduld !

Ik hoop dat de carbon kapjes voor de luchthappers nu eens binnenkomen, zouden er op maandag al zijn, was gezegd. Maarja, dat hoor je wel vaker bij een motorzaak .. !
Grrrrrr ....

Ik heb ook nog in Frankrijk het ULTIEME ZX-R accesoire kunnen bemachtigen! Volgende meet ben ik de enige echte NINJA hahahahaha.........

Laatst bewerkt:
Maarja, dat hoor je wel vaker bij een motorzaak .. !

Motorzaken pfffft ! Die hebben het klant-concept nog niet helemaal onder de knie
Je mag blij zijn dat je überhaupt nog te woord wordt gestaan / wordt geholpen
Gaat zeker te goed in Nederland.............

Er zijn ruw weg drie modellen.

De eerste serie, ongetemd en onbegrenst. herken je aan het ruitje. Zit een bochel aan de zijkant.

De tweede serie heeft een kaars recht ruitje (zijkant).
Is de op ca. 150 punten verbeterde AAA serie.
Is ook begrenst. En een tammere vermogens opbouw. Deze is dus gebruiks vriendelijker en voorspelbaarder.

De derde uitvoering herken je aan de dubbele TPS. Twee zwarte kasjes bovenelkaar in de inlaatbuizen. Links van het motorblok.
De derde serie is dus ook iets zuiniger, Tam en nog iets gebruiks vriendelijker.

Elk produktiejaar heeft zijn eigen kleur stelling.

Grijs uit 2001 is anders grijs dan die van b.v. 2002 of 2003.

Aan de kleur kun je dus het produktiejaar herkennen.

maar er is dus geen lijst waarin de verschillen (of aanpassingen) per jaar staan.

Oh - as we speak

Er staat een donkerblauw/bronze 2002 op een trailer deze kant op - over ca 2 weken rijden dus

Laatst bewerkt:
maar er is dus geen lijst waarin de verschillen (of aanpassingen) per jaar staan.

Oh - as we speak

Er staat een donkerblauw/bronze 2002 op een trailer deze kant op - over ca 2 weken rijden dus

WWW.ZX12r.nl , is de oude site voor de bezitters van een zx12, dit forum liep niet, maar er staan nog wel alle modellen met kleur, ook specificatie, dus doe er je voordeel mee.

We zijn alweer een paar pagina`s verder lees ik, druk gehad met de nieuwe lawson bouwen, frame gelast, met wat aanpassingen, bijna klaar voor het epoxeren.

2 weekjes geleden nog even bij motorport uithoorn geweest, daar edwin zx12 gesproken, en gekeken hoe verschillende dingen van zijn zx12 afgesteld werden bij Jeroen van der Meer.

Morgen is de grote dag, dan gaat de zwarte ZX 12 R op de vermogensbank, om afgesteld te worden, hoop dat hij beter gaat rijden, starten met muzzy titaan pipe, zuiniger zou ook wel leuk zijn, maar is geen must.

In ieder geval zal hij flink afgeragd worden , gezien toen bij kawaramon.
Ook zal de titaan uitlaat bochten rood gloeiend worden, mmmmm maar even een paar leuke foto`s maken.

Nu ik zo achter de computer zit, en naar buiten kijk word ik niet vrolijk , hopen maar dat het beter weer is morgen.

nu kan ik eens kijken hoe jou motor mishandeld wordt, één voordeel heb ik nu wel als het met bakken uit de hemel komt, kom ik met koekblik .
camera is opgeladen, dus we zijn er klaar voor.

WWW.ZX12r.nl , is de oude site voor de bezitters van een zx12, dit forum liep niet, maar er staan nog wel alle modellen met kleur, ook specificatie, dus doe er je voordeel mee.

Hey top - gave site,
Site heeft alleen geen verbeteringen aan t.o.v. het vorige model.. Maar goed - ik ga op een 2002 rijden
Wel hopen dat het weer beter wordt zeg..

1:12 vin'k nie zuinig

Volgens mij staat die te koop:

http://www.marktplaats.nl/index.php...motoren-kawasaki/98887846-kawasaki-zx12r.html

Gisteren op de vermogensbank geweest om motor afgesteld te krijgen op muzzy uitlaat, het lijkt er op dat hij beter rijd, start, maar een test ritje zit er vandaag niet in, zo naar buiten te kijken.

Bij de laatste runs kwam er 176,5 hp bij 10425 rpm/141 nm 7305 rpm voor de dag, [achterwiel] er waren hogere waarden, maar deze staat op papier, en dat is toch wat telt.

Kawaramon en suzinki waren ook gekomen op de motor, terwijl het slecht weer was, altijd gezellig met die 2, ook hebben ze voor mijn gefilmd, zodat ik het nog eens na kan zien.

Later toen hij met de mijne klaar was, is de sulauki [rot computer] van suzinki op de bank geweest voor een run, en ja mannen, dat is een bike om rekening mee te houden.

Laatst bewerkt:
nog maar eentje, bij de vorige zaten er wat zuigerveren bij.

Hallo mannen, pas inderdaad maar op

Het lijkt misschien wat weinig hier, maar in de 5e versnelling 132.7pk en in de 6e versnelling 130.2 pk, topsnelheid 288 echte km-ters p/u.

Maar nu komt het........de pk's per 1kg:
gsxr750 163kg+62kg(ikke)=225kg ................0.589pk per kg
zx12-R 210kg+88kg(ramon)=298kg.............0.577pk per kg

Het gewicht pk verhouding dat zit het wel Okay

Ps. Lawson was weer gezellig, het filmpje is leuk geworden

Laatst bewerkt:

Knap werk Suzinki, laat ze maar eens zien wat een snelle fiets is. Traag hok zo'n ZX-12R...

Helaas komt het vermogen bij de Soes er pas bij 10.000 hard in, daaronder is het een tamme boel Dat is bij de 12 wel even anders). Als de soes net bij de 10.000 tpm komt en er zit ook maar een kleine oneffenheid komt het voorwiel los tot aan de 4e versnelling. Had ik niet verwacht van een 750 en is wel opletten geblazen.

Maar wat een speelfiets is de Gixxer zeg

Zo heb even geshopt op Ebay en het resultaat:

1-powercommander
2-K&N luchtfilter
3-Bagster tankcondoom met tasje ziet er niet uit, maar is wel makkelijk

alles 2de hands en voor een koopje

Status
Niet open voor verdere reacties.