Zwaar ongeval MeanBlueMan

Of zwemmen.
Moet je dat wel kunnen natuurlijk.
Anders wordt het niks.
Zwemmen is ook gezond alleen houd ik dat minder lang vol en ik vind het slootwater te koud en te ondiep. Zou wel weer eens naar het zwembad willen of ik wacht tot de zomer en dan eens naar het strand.
Maar voor nu moet ik even genoegen nemen met wandelen.
DCBE8C93-7E56-46E8-B53B-CFB53238FB68.jpeg
 
Zwemmen is ook gezond alleen houd ik dat minder lang vol en ik vind het slootwater te koud en te ondiep. Zou wel weer eens naar het zwembad willen of ik wacht tot de zomer en dan eens naar het strand.
Maar voor nu moet ik even genoegen nemen met wandelen.
Bekijk bijlage 1698239
Niks mis mee, gewoon rustig doorgaan. Je kan altijd nog uitbreiden naar zwemmen, of hardlopen :+
 
Zwemmen is ook gezond alleen houd ik dat minder lang vol en ik vind het slootwater te koud en te ondiep. Zou wel weer eens naar het zwembad willen of ik wacht tot de zomer en dan eens naar het strand.
Maar voor nu moet ik even genoegen nemen met wandelen.
Bekijk bijlage 1698239

Kijk aan.... ik zou nog geen 1% daarvan halen, dus je bent supergoed bezig ;)
 
Respect - dat is een behoorlijk stukje !
Het gaat de goede kant op.
Niks mis mee, gewoon rustig doorgaan. Je kan altijd nog uitbreiden naar zwemmen, of hardlopen :+
Ik kan het hooguit een anderhalve kilometer op hardlopen laten lijken. Dan nog zo’n tweehonderd meter op iemand die op de vlucht is maar al twee keer geraakt is door een schot hagel uit een jachtgeweer en dan volgt het perfecte rondje lijken op een lijk met een hartaanval. Dat is gewoon niet gezond dus ik houd het op wandelen. Vinden m’n knieën ook fijn. Zwemmen, misschien ernaast doen.
Kijk aan.... ik zou nog geen 1% daarvan halen, dus je bent supergoed bezig ;)
Dat dit niet in één dag lukt is heel begrijpelijk maar let maar op dat het heel vlot kan gaan. En uit eerdere opschepperij heb ik begrepen dat jij een hele grote kerel bent met een binnenbeenlengte van 112cm. Als ik iets buk zou ik tussen je benen door kunnen lopen. Met m’n binnenbeenlengte van 78cm zit ik met bijna 15 km aan een hele hoop stappen van 35/40cm. Dan is dit stukje voor jou straks een uurtje.
 
Het gaat de goede kant op.

Ik kan het hooguit een anderhalve kilometer op hardlopen laten lijken. Dan nog zo’n tweehonderd meter op iemand die op de vlucht is maar al twee keer geraakt is door een schot hagel uit een jachtgeweer en dan volgt het perfecte rondje lijken op een lijk met een hartaanval. Dat is gewoon niet gezond dus ik houd het op wandelen. Vinden m’n knieën ook fijn. Zwemmen, misschien ernaast doen.

Dat dit niet in één dag lukt is heel begrijpelijk maar let maar op dat het heel vlot kan gaan. En uit eerdere opschepperij heb ik begrepen dat jij een hele grote kerel bent met een binnenbeenlengte van 112cm. Als ik iets buk zou ik tussen je benen door kunnen lopen. Met m’n binnenbeenlengte van 78cm zit ik met bijna 15 km aan een hele hoop stappen van 35/40cm. Dan is dit stukje voor jou straks een uurtje.
Als ik die kaart zo zie werkt de omgeving ook wel mee*O*
 
Ik krijg daar zo'n beeld bij. :XO-)
Wat dacht van dat slepende gevoel op m’n hoofd…
Als ik die kaart zo zie werkt de omgeving ook wel mee*O*
De omgeving helpt zeker. Dit is ook het stuk met de minste geluidsdruk door verkeer. Af en toe een tractor en meeste is heel vlak wat het lopen ook aangenaam maakt.
Van een reus en een dwerg die de zelfde route afleggen om te kijken wie de snelste is? :+
Vroeger zou ik aangeslagen zijn door dat “dwerg”, tegenwoordig eindig je op m’n negerlijst.
 
Wat dacht van dat slepende gevoel op m’n hoofd…

De omgeving helpt zeker. Dit is ook het stuk met de minste geluidsdruk door verkeer. Af en toe een tractor en meeste is heel vlak wat het lopen ook aangenaam maakt.

Vroeger zou ik aangeslagen zijn door dat “dwerg”, tegenwoordig eindig je op m’n negerlijst.
Ik ben ook niet heel lang hoor ;)
Kameraad van mij is 2,04 m
Ben ik met mijn 1,75 ook gewoon een dwerg bij _O- _O-
 
Ik ben ook niet heel lang hoor ;)
Kameraad van mij is 2,04 m
Ben ik met mijn 1,75 ook gewoon een dwerg bij _O- _O-
Nederlanders zijn uitzonderlijk lang, de gemiddelde lengte van de gehele volwassen wereldbevolking is 1,65 dus ik zit bijna perfect in het gemiddelde.
Maar gelukkig ben ik helemaal niet kleinzerig aangelegd ten aanzien van m’n lengte. Het meeste maak ik in omvang weer goed.😊 Nog wel dan, ben ik dat straks ook weer kwijt. Dan blijft m’n grootste kracht straks dat ik erg sterk ruik.

😞
 
Sorry, nog een klein stukje off topic. dat weggetje waar je langs loopt "Zwarte dijk" is jaren terug een keer tot het mooiste motor weggetje iin Nederland verklaart in Motor of Moto73.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan