Zwaar ongeval MeanBlueMan

Als een banaan vast geplakt met ducktape aan de muur al een paar €1000,- opbrengt.

Moet dit toch wel minimaal een half miljoen waard zijn.:+
Street-art is dan toch een stuk minder populair, ook niet toen ik het als performance-art opvoerde. Geen enkel bod op m’n ter plekke overgeproduceerde Street-pizza. Ik nog op m’n knieën om er een calzone van te vouwen..
 
Goed gelukt ook. Ik probeer ook wel een bewust wazige foto's te maken, maar dat mislukt telkens.
16363111901641117302970.jpg



Ik dacht al dat het aan mij lag...maar de camera is naar zijn mallemoer...iets met google maps willen hebben op de motor...
 
In het kader van.....de onbenullige dingen waar je niet over nadenkt maar die toch ook een dingetje zijn na een ongeluk met lichamelijk letsel: Slapen is toch ook een dingetje.

Op links liggen is met die arm al geen optie, en tijdens m'n coma hebben ze daar twee behoorlijke slangen m'n lijf in geduwd wat ook nog pijnlijk blijft.
Op m'n rug of op rechts dus. Waarbij ik niet gewoon slapend kan omrollen, dat is echt een actief proces :+ waarbij ik iedere keer ff echt wakker ben.

Afgelopen dagen dankzij m'n vaccinatie was ik absoluut krachtloos, staan wilde plots niet meer en zelf koffie drinken voelde als een hele opgave.
Wel lekker veel geslapen en als je slaap voel je niets O-) ;)
En ik merk dat ik eigenlijk al vanaf het moment dat ik uit coma kwam last het van ' slaapstuipen', dat had ik daarvoor nauwelijks maar nu is t soms iedere 5 minuten 10 seconden lang, waardoor in slaap vallen dan weer vervelend word. Of korte momenten dat echt heel mijn lijf daaraan meedoet, incl m'n linker arm die dan daarna vervolgens ook weer een kwartier pijn blijft doen :(

Maar goed, daar staat dus tegenover dat ik het mijzelf gun om 'smiddags dus nog s lekker anderhalf uur te gaan slapen ;) Heerlijke slaapjes zijn dat waarbij ik voor m'n gevoel vaak beter slaap dan 'snachts.


Afgelopen nacht was echter op alle vlakken geweldig, snel in slaap gevallen, paar keer rustig omgedraaid zonder pijn en heerlijk diep geslapen.
Wakker geworden en ik voelde me gelijk 'beter' dan de afgelopen drie dagen bij elkaar *D
Nu ook weer zin en energie om iets te doen. Koffieautomaat is kapot, die ga ik nu s lekker slopen en hopelijk repareren, afgelopen dagen had ik daar absoluut geen fut voor gehad. En in het kader van " dagelijkse dingen zijn de beste fysiotherapie" heeft t wellicht nog nut voor m'n arm ook, dat gepriegel :)
 
In het kader van.....de onbenullige dingen waar je niet over nadenkt maar die toch ook een dingetje zijn na een ongeluk met lichamelijk letsel: Slapen is toch ook een dingetje.

Op links liggen is met die arm al geen optie, en tijdens m'n coma hebben ze daar twee behoorlijke slangen m'n lijf in geduwd wat ook nog pijnlijk blijft.
Op m'n rug of op rechts dus. Waarbij ik niet gewoon slapend kan omrollen, dat is echt een actief proces :+ waarbij ik iedere keer ff echt wakker ben.

Afgelopen dagen dankzij m'n vaccinatie was ik absoluut krachtloos, staan wilde plots niet meer en zelf koffie drinken voelde als een hele opgave.
Wel lekker veel geslapen en als je slaap voel je niets O-) ;)
En ik merk dat ik eigenlijk al vanaf het moment dat ik uit coma kwam last het van ' slaapstuipen', dat had ik daarvoor nauwelijks maar nu is t soms iedere 5 minuten 10 seconden lang, waardoor in slaap vallen dan weer vervelend word. Of korte momenten dat echt heel mijn lijf daaraan meedoet, incl m'n linker arm die dan daarna vervolgens ook weer een kwartier pijn blijft doen :(

Maar goed, daar staat dus tegenover dat ik het mijzelf gun om 'smiddags dus nog s lekker anderhalf uur te gaan slapen ;) Heerlijke slaapjes zijn dat waarbij ik voor m'n gevoel vaak beter slaap dan 'snachts.


Afgelopen nacht was echter op alle vlakken geweldig, snel in slaap gevallen, paar keer rustig omgedraaid zonder pijn en heerlijk diep geslapen.
Wakker geworden en ik voelde me gelijk 'beter' dan de afgelopen drie dagen bij elkaar *D
Nu ook weer zin en energie om iets te doen. Koffieautomaat is kapot, die ga ik nu s lekker slopen en hopelijk repareren, afgelopen dagen had ik daar absoluut geen fut voor gehad. En in het kader van " dagelijkse dingen zijn de beste fysiotherapie" heeft t wellicht nog nut voor m'n arm ook, dat gepriegel :)

Ook na een stapje achteruit, komen er weer stapjes vooruit 👍
 
En in het kader van " dagelijkse dingen zijn de beste fysiotherapie" heeft t wellicht nog nut voor m'n arm ook, dat gepriegel :)

Dat kan ik VOLLEDIG onderschrijven - is ècht zo!
Ik herken de klachten/wakkerworden tijden het omdraaien 's nachts ook.
Ik had veel baat bij een klein rond nekkussentje in plaats van mijn gewone hoofdkussen.
Sterker nog, ik slaap er nog steeds op... (ruim een jaar na dato!) Mijn kwetsbare plek zat dan wel rechtsboven (schouder) en naast het nekkussen gebruik ik ook nog steeds eenzelfde kussentje onder mijn rechterarm, zdat deze wat hoger komt te liggen en de schouder ontlast wordt. Wat voor jou het beste werkt zul je proefondervindelijk moeten gaan ervaren.
 
In het kader van.....de onbenullige dingen waar je niet over nadenkt maar die toch ook een dingetje zijn na een ongeluk met lichamelijk letsel: Slapen is toch ook een dingetje.

Op links liggen is met die arm al geen optie, en tijdens m'n coma hebben ze daar twee behoorlijke slangen m'n lijf in geduwd wat ook nog pijnlijk blijft.
Op m'n rug of op rechts dus. Waarbij ik niet gewoon slapend kan omrollen, dat is echt een actief proces :+ waarbij ik iedere keer ff echt wakker ben.

Afgelopen dagen dankzij m'n vaccinatie was ik absoluut krachtloos, staan wilde plots niet meer en zelf koffie drinken voelde als een hele opgave.
Wel lekker veel geslapen en als je slaap voel je niets O-) ;)
En ik merk dat ik eigenlijk al vanaf het moment dat ik uit coma kwam last het van ' slaapstuipen', dat had ik daarvoor nauwelijks maar nu is t soms iedere 5 minuten 10 seconden lang, waardoor in slaap vallen dan weer vervelend word. Of korte momenten dat echt heel mijn lijf daaraan meedoet, incl m'n linker arm die dan daarna vervolgens ook weer een kwartier pijn blijft doen :(

Maar goed, daar staat dus tegenover dat ik het mijzelf gun om 'smiddags dus nog s lekker anderhalf uur te gaan slapen ;) Heerlijke slaapjes zijn dat waarbij ik voor m'n gevoel vaak beter slaap dan 'snachts.


Afgelopen nacht was echter op alle vlakken geweldig, snel in slaap gevallen, paar keer rustig omgedraaid zonder pijn en heerlijk diep geslapen.
Wakker geworden en ik voelde me gelijk 'beter' dan de afgelopen drie dagen bij elkaar *D
Nu ook weer zin en energie om iets te doen. Koffieautomaat is kapot, die ga ik nu s lekker slopen en hopelijk repareren, afgelopen dagen had ik daar absoluut geen fut voor gehad. En in het kader van " dagelijkse dingen zijn de beste fysiotherapie" heeft t wellicht nog nut voor m'n arm ook, dat gepriegel :)
Heel openhartig. :t
En dingen repareren ipv weggooien is natuurlijk een extra :t

Ik zeg: Keep up the good work en "welterusten" de komende dagen 8-)
 
En die motor is natuurlijk ook wel heel verleidelijk om er een stukkie op te toeren…nog een paar nachtjes slapen…en dan gaat tie :]
 
De “slaapstuipen” waar je van spreekt, is dat zoiets als onrustige benen, het zogeheten “Restless Legs Syndrome”?
De dame hier heeft dat heel erg en kent er een remedie voor.

Ja sorry, ik heb al die tijd niets kunnen bijdragen...:P
 
De “slaapstuipen” waar je van spreekt, is dat zoiets als onrustige benen, het zogeheten “Restless Legs Syndrome”?
De dame hier heeft dat heel erg en kent er een remedie voor.

Ja sorry, ik heb al die tijd niets kunnen bijdragen...:P
Die remedie wil ik dan ook graag weten. Vrouwlief hier doet ook heel de nacht de trappelzak boogy... :+
Slikt al van alles, pramipexol, magnesium supplement en gabapentin, maar helpt allemaal maar matig
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan