Zwaar ongeval MeanBlueMan

en anders kan je een nier prima missen toch ?!
Liever niet natuurlijk maar het schijnt allemaal prima te gaan.

Sommige mensen leven zonder ruggengraat.. dat is pas erg :P

Gescheurde nier en lever heeft men bij mij verder niet behandeld, moest moeder natuur zelf maar doen.
Gelukkig heeft het bloedonderzoek nu uitgewezen dat het goed gekomen is.

Ik heb nu een titanium versterkte ruggengraat.... gaat m'n 'baas' blij mee zijn, die verheugd zich vast nu al op de eerstvolgende discussie O-) :X :+
 
Gescheurde nier en lever heeft men bij mij verder niet behandeld, moest moeder natuur zelf maar doen.
Gelukkig heeft het bloedonderzoek nu uitgewezen dat het goed gekomen is.

Ik heb nu een titanium versterkte ruggengraat.... gaat m'n 'baas' blij mee zijn, die verheugd zich vast nu al op de eerstvolgende discussie O-) :X :+
Als tie niet recht blijkt te zijn, plausible deny ability. :X
 
Klopt, mijn moeder heeft nog 16 jaar met 1 nier gedaan.
Kennis van mij heeft zn zoon aan 1 gezonde nier geholpen en zelf ook 1 gehouden.
Die zoon knapte er meteen van op.
De vader moest de eerste paar weken/maanden even wennen maar had op zich weinig last/klachten.

Ik vind het knap dat ze zulke dingetjes kunnen.

Gescheurde nier en lever heeft men bij mij verder niet behandeld, moest moeder natuur zelf maar doen.
Gelukkig heeft het bloedonderzoek nu uitgewezen dat het goed gekomen is.

Ik heb nu een titanium versterkte ruggengraat.... gaat m'n 'baas' blij mee zijn, die verheugd zich vast nu al op de eerstvolgende discussie O-) :X :+
Ergens denk ik dat jij al voorzien was van een hele sterke ruggengraat :)
Niet dat je ineens een echte vent bent hoor, een echte vent word namelijk geen agent :P
Zonder gekheid, ik heb respect voor je "hardheid" en ook voor de dingen die je hier allemaal verteld hebt en hoe dankbaar je bent voor wat steun van af een forum. Het werk wat je doet maakt dan voor mij niet uit
 
Dankzij de aanrijding m'n 2e vaccinatie nooit meer gehaald. ( discussie daarover ga ik echt niet aan, daar hebben we een ander topic voor ;) ) maar in overleg huisarts zou ik daar nu genoeg voor aangesterkt zijn.
Gister die tweede prik gehaald. Gister nergens last van allen wat extra moe 's avonds.
Vannacht 9 uurtjes geslapen maar kolere....wat bleef ik moe. En geen echte spierpijn, maar wel een raar gevoel in m'n spieren gecombineerd met echt 0 kracht. Koffiekopje optillen valt me al zwaar.
Vandaag ook echt niets gedaan, behalve smiddags nog s 2 uurtjes geslapen.

Morgen wil ik weer fysiek m'n benen een uurtje gaan trainen en m'n rechter arm en rug, voor zover dat gaat.

Maandag is m'n huisarts er weer, zijn assistentie had voor m opgeschreven dat hij CT scan met spoed moest aanvragen.
En dan nog maar weer proberen druk uit te oefenen op de chirurg in t UZA, als dat nut heeft.

Ik heb fysiek vandaag niet zoveel last van m'n arm gehad maar heb dan ook de hele dag niets uitgevoerd.

Wel weer een geweldige kaart mogen ontvangen :} ;) Onder de indruk hoeveel mensen toch bijdragen op die manier, erg tof !!C:}
 
Hey...ik roep maar iets onder invloed van veel speciaal bier en THC verhogende attributen....trek je van mijn misplaatste opmerkingen vooral niets aan :t
Maak je geen zorgen: Als compensatie voor het gebrek aan inname van genoemde attributen heb ik vanavond last van een ernstige aanval van relativeringsvermogen ;)
 
ik vraag me alleen af hoe je je hoofd stoot aan het deurkozijn van de wc ? ..... :? :X
Al zwalkend en auwhoerend met je drinkmaat de plee doortrekken, voorover buigend om te kijken waar dat water heen gaat, omdraaien om iets terug te roepen naar je maat en vervolgens in 1 stap proberen de plee te verlaten....het is mogelijk, geloof me..

Ik ga stoppen met typen want dit duurt veel te lang, elk woord springt dat autocorrectschern te voorschijn
 
1636243138225-1414915741.jpg
 
Ik had bij mijn ongeval in 1986 naast een gescheurde milt ook een beschadigde nier en lever.
De milt is verwijderd nadat deze op de eerste hulp scheurde en een hartstilstand veroorzaakte. De nier en lever zijn uit zichzelf genezen. Dus het kan wel.....
Ik ben geboren in '86, niet het enigste ongelukje dat jaar dus... 🤔
 
Al zwalkend en auwhoerend met je drinkmaat de plee doortrekken, voorover buigend om te kijken waar dat water heen gaat, omdraaien om iets terug te roepen naar je maat en vervolgens in 1 stap proberen de plee te verlaten....het is mogelijk, geloof me..

Ik ga stoppen met typen want dit duurt veel te lang, elk woord springt dat autocorrectschern te voorschijn

Ik geloof je....maar er gaan vragen ontstaan over WAT er dan mogelijk is, geloof me O-)
 
Mijn telefoon geeft soms de volgende waarschuwing als je een foto hebt gemaakt:
"Hevig schudden kan leiden tot wazige foto's"
Die waarschuwing komt meestal na een forse hoeveelheid genotsmiddelen. Of in de ochtend daarna.:P
Ik vind t al heel wat dat ie die foto überhaupt op M-F heeft gekregen :? :X :+

@Framblij je weet dat je je eigen reply kunt wijzigen he ? Indien gewenst kan ik de quotes ook aanpassen ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan