Zwaar ongeval MeanBlueMan

@Ramsteen en @RoyalClub, dat is een antwoord op mijn vraag waar ik wat mee kan. Ik heb liever dat er een aanbod staat waar geen gebruik van gemaakt wordt dan dat ergens iemand met de handen in het haar zit te wachten op dat stelletje MFfers met de gedachte van dat ze je in de blubber laten zakken als het nodig is

Mochten er later een paar handen nodig zijn, geef maar een bericht.


Eerst maar eens duimen, dat hij eenmaal wakker alles nog kan bewegen.
 
@Duderuud , wederom dank voor de update, dit ziet er allemaal al een stuk positiever uit dan een goede week geleden.

Voor wat het MBM en MGG helpen met de badkamer e.d. Ik ben niets te bedonderd om ook mee te helpen als dat nodig is. Maar laten we eerst even afwachten wat er nodig is. Zolang niemand weet hoe MBM thuiskomt, weten we ook niet wat er eventueel aan aanpassingen nodig is.
Ik hoop van niets, en geduld is een schone zaak.
 
Effe afwachten hoe de man er uitkomt, maar het klinkt hoopvol.

Uiteraard is er mankracht en materiaal beschikbaar om het een en ander aan te pakken indien gewenst.
Tegelen kan ik niet :) , maar transport / aan en afvoer kan worden geregeld, is het groot/zwaar stelt m'n werkgever de middelen
hiervoor beschikbaar uiteraard. ( mocht ie meelezen , baas.. bij deze .. je bent een sponsor, leef er mee :) )
 
Effe afwachten hoe de man er uitkomt, maar het klinkt hoopvol.

Uiteraard is er mankracht en materiaal beschikbaar om het een en ander aan te pakken indien gewenst.
Tegelen kan ik niet :) , maar transport / aan en afvoer kan worden geregeld, is het groot/zwaar stelt m'n werkgever de middelen
hiervoor beschikbaar uiteraard. ( mocht ie meelezen , baas.. bij deze .. je bent een sponsor, leef er mee :) )

Ik ben ook meer van jouw categorie geloof ik. Alleen een klein kutkereltje ipv een grote lange vent.

Gewoon een tegeltje op de badkamermuur: Sponsored by the employer of Stefan666. Ze praten daar toch ook Engels als het interessant over lijkt te komen?
 
Update:

De operatie is geslaagd! Er zijn 2 wervellichamen vervangen omdat de tweede toch te zwak was.
De artsen waren technisch helemaal tevreden.
Wel heeft hij bacteriën in zijn bloed waar hij extra antibiotica voor krijgt en dat wordt goed in de gaten gehouden.
Nu is hij klaar met de zware operaties voorlopig en gaan ze hem morgen langzaam wakker laten worden. Dat kan uren tot dagen in beslag nemen. En dan kan er getest worden of alles nog beweegt. Fingers crossed!
Dat is al behoorlijk posief nieuws, mooi zo.
Enig idee welke bacterie het om gaat? Sommige "vleesetende" bacteriën wil je echt niet in je lijf hebben.....
Een collega van mij heeft dat gehad, en dat heeft een hele tijd geduurd voordat ze dat onder controle hadden. Niet alle soorten reageren op antibiotica......
 
Hier leven we ook nog steeds mee. Uiteraard is het doorkomen van die operaties belangrijk. Het moment van bijkomen en checken van alle functies lijkt me voor Serge en de mensen om hem heen erg spannend. Nogmaals sterkte!
 
Ik ben ook meer van jouw categorie geloof ik. Alleen een klein kutkereltje ipv een grote lange vent.

Gewoon een tegeltje op de badkamermuur: Sponsored by the employer of Stefan666. Ze praten daar toch ook Engels als het interessant over lijkt te komen?

M'n baas of ik zorgen meer dat de oude tegeltjes weggemoffeld worden,
( en alle andere meuk die er vrij komt bij het oud hollands huis-aanpassen / slopen / opnieuw opbouwen . )

Of dat de nieuwe tegeltjes afgeleverd worden voor de tegelaars


Slopen ben ik ook vrij goed in volgens geruchten :)



Maar om het wat on-topic te houden, natuurlijk ( indien nodig/van toepassing ) , worden de afvoer van het afval en de benodigde containers + transport beschikbaar gesteld.
MBM en MGG hun werkgever is een klant van ons, d'r durft geen hond nee te zeggen ;p ;p
( heb je ook wat, baas.. bij deze .. )
 
Heftig zeg. Doet altijd weer beseffen hoe kwetsbaar we zijn met deze bezigheid.

Gelukkig zijn de updates tot nu toe positief. Hopelijk zet dit zich voort en wordt die weer helemaal de oude.
 
Allemachtig wat een naar nieuws toch!!
ik was hier al een langere tijd niet geweest en lees ineens dit...echt heftig,
uiteraard sterkte voor de familie en vrienden

En complimenten voor iedereen die zich belangeloos gaat inzetten voor wat er dan ook nodig is om MBM weer in zijn
eigen thuis mobiel te maken, hulde daarvoor.
 
Paar dagen minder op MF en dan zulk slecht nieuws tegenkomen. Gelukkig al direct ook updates dat het al een stuk de goede kant op gaat. Heel veel sterkte voor Serge en allen die dicht bij hem staan. Hopelijk een goed herstel voor hem.

Mocht er iets nodig zijn dan horen we het wel 👍
 
Update:

Het lijkt steeds beter te gaan met Serge.
Hij ademt al deels zelf met behulp machine.
Hij heeft een paar keer flink met zijn handen geknepen. Maar is nog wel ver weg.
De ontstekingen zitten er nog maar hebben ze redelijk onder controle.
En…. Bianca heeft zijn beide benen en armen zien bewegen! Hij vertikt het bij de verpleging maar Bianca heeft het wel gezien. 🤞🤞
 
Update:

Het lijkt steeds beter te gaan met Serge.
Hij ademt al deels zelf met behulp machine.
Hij heeft een paar keer flink met zijn handen geknepen. Maar is nog wel ver weg.
De ontstekingen zitten er nog maar hebben ze redelijk onder controle.
En…. Bianca heeft zijn beide benen en armen zien bewegen! Hij vertikt het bij de verpleging maar Bianca heeft het wel gezien. 🤞🤞

Fantastisch nieuws, @Duderuud !
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan