spiraldive
MF veteraan
- Onderwerp starter
-
- #1.726
Auw, dat doet pijn. Ik las vanochtend over het ongeluk van Pieter, zelden zo rustig naar mijn werk gereden. Daar wordt je stil van. Sneu ook voor Pieter, want het is een leuke vent die de ZRX goed kan beheersen. Vette pech dus.
@Pieter: ik hoop dat je snel hersteld en weer op een ZRX stapt
@guntherrex: ik heb de OSCO bij Motoport voor de vriendenprijs van 140 euro (belachelijk duur) aangeschaft. Als je een beetje googled kom je meer en goedkopere aanbieders tegen en ze worden ook 2e hands aangeboden. Ik had toevallig geld te veel en geen zin om veel moeite te doen
@ajv: Toevallig afgelopen weekend nog zelf de kleppen gesteld. Ik doe het, volgens het boekje, elke 12.000 KM. Heb het alweer voor de vierde keer gedaan. Ik moet gemiddeld, per beurt, 4 à 5 kleppen stellen. Dus wacht er niet te lang mee.
Groet, De Maan
Hoi Heren,
Bedankt voor de tip's...
Zal de Z. een dezer dagen laten verwennen...
Staat nu op dik 64000km,maar loopt als een zonnetje,hoor geen tikken,ofzo...
Band is nu echt op,Zit een spijker in,Zal ook een beurt laten geven,is al weer tijd geleden.
Heb geprobeerd foto bij mijn Profiel te zetten maar bestand is te groot,(Computer say's No...)!
Groet, AJ
Foto 's , AJ[afbeelding]
foto 2e poging... Blond he![afbeelding]
Beste Maan, hoe kom je op die naam?
Foto, Italie,Doen al jaar of 18 motorvakantie's,maar dit was 1e keer op Kawa,Kan ook niet meer voorstellen voortaan op HD naar het Zuiden te gaan...
Groet,AJ
[afbeelding]
Dag Spiraldive,
Niets bijzonders. Ik heet Danny en daar maakten mijn vrienden vroeger DanTheMan (Van VanTheMan van Van Morrison) van. Ik vond Daan een mooiere naam en maakte van DanTheMan, DaanDeMaan. Toen mijn eerste zoon geboren werd, noemde ik (wij) hem natuurlijk meteen Daan. In feite is zijn bijnaam nu DaanDeMaan en beperk ik mij nu tot De Maan.
Leuk, om te horen hoe het een tot het ander leidt!
Bij het klimmen van de jaren komt ook vaak extra gewicht, pas daar voor op anders ben je opeens een volle maan!
Ik spreek uit ervaring, ik ben nu 30kg kwijt, en gelukkig kan ik weer in alle motorkleding aan waar ik eerst totaal niet meer in kon!
Ben ook niet meer zo van de Bridgestone's...
Vanochtend mijn Vriendin der Gsx plat gereden in flauwe bocht in Breda,Nat wegdek,overklaarbaar,(Niet geremd maar Voorwiel schoof zo weg)...
Al het plastic kapot en zelf gebroken Rib...
Doet mega pijn met bewegen,en ademmen!
Groet,AJ