ZRX trefpunt deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
is ook nog iemand die nog een setjeschijven te koop heeft voor de zrx 320mm
Schijven kopen via e-bay.
Kost werkelijk geen ruk
Hebben ook wave en andere imitatie schijven te koop.
Moet maar eens snuffelen.

Groetjes
Bart

Oke een vraag!
Ik vind deze motoren echt prachtig, het is mijn favo motor.
Maar het is zeker gekke werk om zoon motor als eerste motor te nemen eventuuel?
Weet het antwoord al eigenlijk maar wil het even horen haha!

Prachtige fietsen komen ervoorbij

In dat geval moet het wel meevallen, maar wees gewaarschuwd, ze lopen wel wat harder dan je auto (tenzij je een enzo rijdt ofzo :P)

Van het weekend weer eens iemand van de zrx overtuigd. Liet em even een stukkie rijden en hij kwam er weer vanaf met oor-tot-oor grijns 8-)

In dat geval moet het wel meevallen, maar wees gewaarschuwd, ze lopen wel wat harder dan je auto (tenzij je een enzo rijdt ofzo :P)

Van het weekend weer eens iemand van de zrx overtuigd. Liet em even een stukkie rijden en hij kwam er weer vanaf met oor-tot-oor grijns 8-)

Ben toch benieuwd als ie op de nieuwe Vmax gereden heeft....

Misschien een leuk idee!
Op 29 augustus is er de kyro verstraeten memorial rit (was een veelbelovende limburgse supersport rijder die veel te jong is gestorven aan kanker).
Dit is een toertocht van ongeveer 185 km die start in hingen-echt(30 min voor maastricht) de kosten zijn 5 euro en die gaan naar het kankerfonds.
Na de tocht is bbq bij de dorps kroeg.
Je kan mee rijden in een groep maar je kan de tocht ook zelf rijden met een eigen groepje

Toertocht

Klopt het dat aankomend weekend de motorforum megameeting is?

Is daar ergens een aankondiging van?

yep ton ,zondag 29 . kijk ff bij de index daar vindt je er wel wat over . of bij waar is wat te doen . grts

Ola allemaal,

Rob Bart,Hoelaat gaan we naar stolwijk ?????? heb er zin in .....
Heb een probleempje, mannen.
Ik kan niet.
Niet vanwegen t weer, maar kan echt niet.
Sorry maar volgende keer beter.
Veel plezier .

Bart

@martin ,als het niet plenst van de regen rij ik een uur of een weg bij shell verloon goudse poort daar kom je langs als je van de A12 afkomt en richting gouda/stolwijk gaat . ik hoor het morgen wel van je . grts rob

Ik heb net ff naar buiten gekeken en ik haak af ,de streetfighter day in stolwijk zal wel een wetfighter day worden zo te zien , ik ga met het koekblik naar stolwijk .

Nou ik ben even in stolwijk geweest op de streetfighter day , een twintigtal motoren verzaagd verziekt en verbouwd , niet de moeite waard om er langer dan een kwartier te blijven . meer er over schrijven heeft dan ook geen zin .

zo de aanhanger is klaar!

moeten nog een paar zaken gebeuren maar dat moet na de vakantie maar gebeuren.

zoals afschilderen, nog zijlampjes monteren e.d.
full

zo de aanhanger is klaar!

moeten nog een paar zaken gebeuren maar dat moet na de vakantie maar gebeuren.

zoals afschilderen, nog zijlampjes monteren e.d.[afbeelding]

Ziet er mooi uit. Helemaal naar Spanje er mee?

Ik vind het een eng idee, als dat gaat hobbelen en scharen is alles aan gruzelementen.

Een Kawadealer bij mij in de buurt is op zo'n manier twee auto's verloren.

gewoon rustig aan rijden. tussen de 90 - 100 km per uur. je moet natuurlijk geen 140 gaan knallen.

we hebben afgelopen zaterdag een proefrondje gemaakt en het zat als een huis achter de auto.

wat ik zeg lekker rustig aan dan komen we er wel en weer terug.

Mooie aanhanger hoor. Staat ook stoer met twee gelijke motoren in dezelfde kleur erop...

Hopelijk kunnen we deze week hier in NL ook nog een paar mooie DROGE rondjes maken. Man, wat een K.. weer de laatste tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan