Voor in het smoelenboek een plaatje van mijn ZRX ;-)
Al heb ik hier al eerder zo af en toe eens een posting geplaatst, voorgesteld had ik me hier nog niet echt.
Mijn naam is Frank (46 jaar), ik woon in Den Haag, getrouwd en twee kinderen (9 en 10) en al bijna 30 jaar een motorfanaat.
De ZRX is mijn huidige liefde na de eerdere GPz-jes die ik heb gehad, de laatse GPZ900R zelfs voor 16 jaar en 90.000 km. Zo weinig kilometers alleen omdat onze kinderen mij thuis hielden... met de ZRX in de afgelopen 16 maanden al weer 26.000
De kinderen zijn nu ook wat ouder en ik mag van het vrouwtje zo af en toe alleen weg op de brommert ;-)
Nog even en ze mogen met ons mee achterop, vrouwlief heeft ook haar eigen Kawa ZXR400, nu alleen dat rijbewijs nog.
Voor het hele verhaal, lees:
Op de koffie, dus even voorstellen...
Ik ben een conservatieve rijder, mag echt wel eens een lekker bochtje pakken en/of de snelheidslimiet overschrijden, maar houd me normaliter aan de regels. Drie total-loss-jes is genoeg geweest... afgezien van de persoonlijke schade.
Wil ik kneedownen dan trek ik het leer aan en pak ik de 400 als het even kan, de ZRX kan het ook maar met de 400 is dat echt leuker.
De mods:
Zadel, home-made RVS-uitlaatdemper (lees: open pijp met een machtige grom),
Xenon, spiegels, richtingaanwijzers, afgezaagd achterspatbord en rimstriping en natuurlijk een MF-stikker.
Verder gewoon standaard, hij is al erg goed zoals die de fabriek verliet. :-)
Motorgroetsels,
Frank