ZRX Trefpunt (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dinosaurus

Die hard MF'er
20 mrt 2003
818
0
Purmerend
Ok, vanaf vandaag is dit het nieuwe trefpunt voor alle Kawasaki ZRX-rijders, 1100, 1200 en uitgeboorde 1300+'ers. Het is de bedoeling dat we weer net zo veel ZRX-wetenswaardigheden bij elkaar sprokkelen als in deel #1.

Voor als je nog effe terug wil naar Deel #1:
ZRX Trefpunt

Voor de ZRX'ers die nog geen fotootje van zichzelf met ZRX hebben gepost:
we are expecting your pictures as well 8-) .

** Het ZRX Smoelenboek ** 8-)
Click the thumbnails to enlarge...

full

ZRex72 (noord-holland)

full

Rickyboy (noord-holland)

full

DarthDave (Zuid-holland)

full

Ex-ZRX'er webtech (Zuid-holland)

full

zrx gum (zuid-holland)

full

Dinosaurus (noord-holland)

full

ron zrx (zuid-limburg)

full

peertjenl (noord-brabant)

full

Lip zrx 1100 (zuid-holland)

full

Divingrex (zuid-holland)

full

Babozrx1200s (zuid-holland)

full

Charrel (noord-holland)

full

Windzak (Flevoland)

full

Dynozrx (noord-brabant)

full

Rex (Noord-Holland)

full

kawahebik (Noord-Brabant)

full

awakzrx (Belgie)

[afbeelding]~[/quote]
 
Laatst bewerkt:
Welkom zullen we dan maar zeggen..
greetz peer
Ok, vanaf vandaag is dit het nieuwe trefpunt voor alle Kawasaki ZRX-rijders, 1100, 1200 en uitgeboorde 1300+'ers. Het is de bedoeling dat we weer net zo veel ZRX-wetenswaardigheden bij elkaar sprokkelen als in deel #1.

Voor als je nog effe terug wil naar Deel #1:
ZRX Trefpunt
 
Je bent er ff niet bij en gelijk gaan ze een nieuw forum opzetten............ en dan deel 2 noemen, had je niet een sugestie lijst kunnen maken????
ZRXers of zo of andere sugesties :] :] :W :W
Oja voorlopig ligt de ZRX1100 nog in de barrels..... Donorblok is onvindbaar, dus dan maar repareren. hopelijk deze zomer wel weer rijden op de ZRX. '( ;(
groetsels aan iedereen.
 
http://www.sitzbankbezieher.de/
jongens kijk hier ff op hier vermaken ze je buddy naar eigen smaak best leuk hoor staat ook een zrx 1200 op .
de link stond bij gsx forum , ik dacht mischien ook wel leuk voor jullie .......ja ik denk nog wel eens aan jullie hoor .....er staat precies zo'n zrx als van dino op ....groetjes *D *D *D *D
 
Zrxtrefpunt 2....... Leuk dat voortleeft. Hier bij mij op aruba heb ik pas 1 zrx gezien.......zag er zielig uit.
In ieder geval veel plezier en ik kijk nog regelmatig mee. :} :} *O* 8-)
 
http://www.sitzbankbezieher.de/
jongens kijk hier ff op hier vermaken ze je buddy naar eigen smaak best leuk hoor staat ook een zrx 1200 op .
de link stond bij gsx forum , ik dacht mischien ook wel leuk voor jullie .......ja ik denk nog wel eens aan jullie hoor .....er staat precies zo'n zrx als van dino op ....groetjes *D *D *D *D
Ja, een mooie blauwe, met onderkuip en Akra. Buddy ziet er gelikt uit.
 
Zrxtrefpunt 2....... Leuk dat voortleeft. Hier bij mij op aruba heb ik pas 1 zrx gezien.......zag er zielig uit.
In ieder geval veel plezier en ik kijk nog regelmatig mee. :} :} *O* 8-)
:} :} He Nico, hoe gaat het met je?
Tijd niets van je gehoord.
Is er nog enige kans dat je terug komt naar het met zon overgoten Holland of blijf je daar in de kou zitten |( |( _O-
Nee, echt leuk om weer eens wat van je te horen.
Het weer zit niet echt mee op dit moment, ben net 10 minuten terug van een motorritje maar mijn klauwen vroren er bijna af.

groetjes aan je voetjes
Bart
 
Je bent er ff niet bij en gelijk gaan ze een nieuw forum opzetten............ en dan deel 2 noemen, had je niet een sugestie lijst kunnen maken????
ZRXers of zo of andere sugesties :] :] :W :W
Oja voorlopig ligt de ZRX1100 nog in de barrels..... Donorblok is onvindbaar, dus dan maar repareren. hopelijk deze zomer wel weer rijden op de ZRX. '( ;(
groetsels aan iedereen.
*O* *O* *O* HE DINO *O* *O* *O*
er staat een zrx blok op e-bay voor een zeer aantrekkelijke prijs denk ik.
Ook stonden er een aantal blokonderdelen te koop, misschien is het wat.
Kijken kan geen kwaad dacht ik dus ik laat het je maar ff weten.

groetjes
 
Nog ZRX'ers die volgende week naar 's-Hertogenbosch gaan voor de beurs?
Ik ga zelf zondag de 12....
Ik hoor zie lees het wel.....

}) ZReX })
 
Zou in de eerste instantie met een motorloze vriend gaan maar die kan waarschijnlijk niet. Dus is de kans zeer groot dat ik op de motor ga.(Of het moet echt meer dan klote weer zijn)(= lees pekel, hagel, sneeuw...) Wil wel nog het eea aanschaffen maar ik neem wel een grote rugtas mee.

ZReX72 :]
 
De Icoontjes zijn verplaatst naar de openingspost.

Voor de ZRX'ers die nog geen fotootje van zichzelf met ZRX hebben gepost:
we are expecting your pictures as well 8-) .


full
 
Laatst bewerkt:
hoi piepelepoi.
Ik ga de 16de naar U-treg op de zrx natuurlijk , dus als er nog meer op donderdag gaan zie ik ze wel verschijnen ..............TOCH???

ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggROetjEs
aan je VOetJeS _O-
 
hoi piepelepoi.
Ik ga de 16de naar U-treg op de zrx natuurlijk , dus als er nog meer op donderdag gaan zie ik ze wel verschijnen ..............TOCH???

ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggROetjEs
aan je VOetJeS _O-

Ik ga ook de 16de naar Utrecht, met de trein... Daar ga ik ook een jubileumshirtje halen bij de stand van de Kawasaki Merkclub.
 
@Dino/Bob-Bob: heb je je undertray nog creatief kunnen spuiten in blauw en wit? Zoja pictures 8-) .
Schaam me diep, maar ligt nog onbewerkt in de garage... |( |(
Zit thuis in een verbouwing, ben laatste weken beetje ZRX-afgekickt. Ook omdat de CB400 al 2 maanden de honneurs waarneemt. D'r ligt nog steeds pekel op de weg, voor mij toch nog te veel om de ZRX er doorheen te laten ploegen.

Ga ook niet naar de beurs, moet eindelijk die &*#$@%-verbouwing klaar zien te krijgen.

Mannû, tot in het voorjaar.
 
Misschien ff een leuk idee om op dit deel 2 een soort van ZRX-smoelenboek op te zetten?
Ik geef alvast een opzetje.

full



ZReX72 })
 
Mooi man,hier mijn smoel .Ik hoop dat er nog meer volgen.
Groetjes,Rickyboy en mogelijk totziens in Utrecht op de beurs.... :W

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/317387/0454447ae8425bdd8df3dab918caf2d5 (Kawa klein.JPG)​
 
Mijn bijdrage aan het ZRX-smoelenboek 8-) :
full

uiteraard mag een plaatje van het nieuwe toegevoegde plastic niet ontbreken ;)
 
Leuk zo'n smoelenboek van knappe kerels (en mischien dat er later ooit eens dames bijkomen) met goede smaak :] .

@Dinosaurus
Misschien leuk zoiets in de openingspost van dit topic op te nemen voor alle ZRX'ers die met een fotootje komen? (de thumbnails zijn klikbaar)

Edit: thumbnails verplaatst naar de eerste pagina
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan