ZRX Trefpunt (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel wijs besluit, en natuurlijk welkom hier!! :W :W

Wie heeft er iets met de tandwiel verhouding van zijn ZRX1100 / 1200 gedaan? Ik wil nog een tandje groter voor in Luxemburg / Duitsland e.d. Bovendien schijnt Zolder ook redelijk krap te zijn????

*O* *O* Renthal maakt ze voor de ZRX1100 tot 48tands *O* *O*

Ik heb op men 1200 enkel tand minder vooraan en in de bergen of op zolder gaat het perfect. In alle versnellingen trekt hij lekker door. Veel beter als origineel. Pffffffff was het maar terug goed weer om op die heerlijke moto te rijden. In ieder geval zou zon kleiner tandwiel aan iedereen aanraden,wereld van verschil :W :W

Windbescherming is beperkt en inderdaad alleen op borstniveau, hoofd is volledig in de wind. Heeft als voordeel dat hoge snelheden ook direkt opvallen en zo iets de blootstelling aan radarvallen verminderd. Mocht je dat tegenstaan kijk dan naar de "S" uitvoering met tophalf, biedt meer bescherming maar uiteraard behoorlijk minder estetisch genot. (ok, dit is subjectief)
Speciale punten bij aankoop zou ik niet zo weten, hij houdt niet van lage olieniveaus en als ie gevallen is met draaiende motor terwijl hij ligt dan heeft ie waarschijnlijk schade aan krukaslagers. Dat is uiteraard behoorlijk uitzonderlijk maar mocht je recente valschade zien vraag daarnaar en indien niet afdoende zoek een andere. Uiteraard de normale punten als algehele onderhoud / schade / roest / km stand / mechanische geluiden.
De zrx stuurt redelijk vlot, zeker met goede banden. Maar blijft toch zo'n 230-250kg dus het is geen R6. In vergelijkingstests met de cb1300 en xrj1300 kwam de zrx er altijd uit als de best sturende en met de meest inspirerende motor. :]

Ik zou zeggen maak een proefritje!

ik heb ook een zrx 1100 met een eddie lawson kuipje erop zitten,
ik heb het orginele ruitje vervangen voor een zogenaamde flip-over ruitje
er zit als het ware een soort spoiler op de kuipruit en das net genoeg om een
heel stuk minder uit de wind te zitten dan met een orginele standaard kuipruitje erop.
het is van het merk mdi.en is in de zelfde smoke kleur als het orgineel
kosten waren geloof ik iets van 100 tot 130 euro ofzo ???

Zouden jullie een nieuw topic willen openen? Deze zit "vol".

en waar is dat dan? Voor die fotos in het begin,heb er eens gepost. Vinden jullie die terug of wat moet ik doen? Kwestie van nog een belg erbij te zetten :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan