Ok, vanaf vandaag is dit het nieuwe trefpunt voor alle Kawasaki ZRX-rijders, 1100, 1200 en uitgeboorde 1300+'ers. Het is de bedoeling dat we weer net zo veel ZRX-wetenswaardigheden bij elkaar sprokkelen als in deel #1.
Voor als je nog effe terug wil naar Deel #1:
ZRX Trefpunt
Ja, een mooie blauwe, met onderkuip en Akra. Buddy ziet er gelikt uit.http/www.sitzbankbezieher.de/
jongens kijk hier ff op hier vermaken ze je buddy naar eigen smaak best leuk hoor staat ook een zrx 1200 op .
de link stond bij gsx forum , ik dacht mischien ook wel leuk voor jullie .......ja ik denk nog wel eens aan jullie hoor .....er staat precies zo'n zrx als van dino op ....groetjes
Zrxtrefpunt 2....... Leuk dat voortleeft. Hier bij mij op aruba heb ik pas 1 zrx gezien.......zag er zielig uit.
In ieder geval veel plezier en ik kijk nog regelmatig mee.
Je bent er ff niet bij en gelijk gaan ze een nieuw forum opzetten............ en dan deel 2 noemen, had je niet een sugestie lijst kunnen maken????
ZRXers of zo of andere sugesties
Oja voorlopig ligt de ZRX1100 nog in de barrels..... Donorblok is onvindbaar, dus dan maar repareren. hopelijk deze zomer wel weer rijden op de ZRX.
groetsels aan iedereen.
Nog ZRX'ers die volgende week naar 's-Hertogenbosch gaan voor de beurs?
Ik ga zelf zondag de 12....
Ik hoor zie lees het wel.....
ZReX
hoi piepelepoi.
Ik ga de 16de naar U-treg op de zrx natuurlijk , dus als er nog meer op donderdag gaan zie ik ze wel verschijnen ..............TOCH???
ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggROetjEs
aan je VOetJeS
hoi piepelepoi.
Ik ga de 16de naar U-treg op de zrx natuurlijk , dus als er nog meer op donderdag gaan zie ik ze wel verschijnen ..............TOCH???
ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggROetjEs
aan je VOetJeS
Schaam me diep, maar ligt nog onbewerkt in de garage...@Dino/Bob-Bob: heb je je undertray nog creatief kunnen spuiten in blauw en wit? Zoja pictures.