ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Tja...de dealer zal zeggen "zo kreeg ik hem binnen"....... Je weet hoe het gaat / hoe ze praten...
Dan zou ik qua prijs wel hiermee rekening houden. Kilometerstand zegt niet altijd wat maar dan zou ik zeggen "ik hou dan rekening met een 1 ervoor".

Voor de rest gezond verstand, schades, beschadigingen op vreemde plekken?
 
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij was deze eerst een ZRX 1100 R, die na wat schade weer is opgeknapt. Topkuipje mist, originele tellerset ook.
Is nu dus een N geworden. Spuitwerk ziet er net uit, maar is ook niet origineel, de Kawa letters missen op de tank en zijn nu decals.
Het ziet er wel net uit, en het kan ook best een goede motor zijn.
 
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij was deze eerst een ZRX 1100 R, die na wat schade weer is opgeknapt. Topkuipje mist, originele tellerset ook.
Is nu dus een N geworden. Spuitwerk ziet er net uit, maar is ook niet origineel, de Kawa letters missen op de tank en zijn nu decals.
Het ziet er wel net uit, en het kan ook best een goede motor zijn.
Bedankt zover. Ik probeer mijn kennis te attenderen op een groene R te gaan kijken die in Doetinchem te koop staat. Dat is volgens mij mooier en "betrouwbaarder" exemplaar..... Maar ja "ieder heeft zijn budget".
Als er nog meer opmerkingen en tips over die blauwe zijn dan hou ik me aanbevolen 👍
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik qua prijs wel hiermee rekening houden. Kilometerstand zegt niet altijd wat maar dan zou ik zeggen "ik hou dan rekening met een 1 ervoor".

Voor de rest gezond verstand, schades, beschadigingen op vreemde plekken?
Dat digitale tellerpartij begint natuurlijk nieuwe uit de doos met "nul" km... Die ga je bij inbouw niet omzetten naar 40dkm als beginstand.
Dus inderdaad...40dkm met de nieuwe teller excl. de stand van oude klok.
 
Bedankt zover. Ik probeer mijn kennis te attenderen op een groene R te gaan kijken die in Doetinchem te koop staat. Dat is volgens mij mooier en "betrouwbaarder" exemplaar..... Maar ja "ieder heeft zijn budget".
Als er nog meer opmerkingen en tips over die blauwe zijn dan hou ik me aanbevolen 👍
Zo op het oog een "betere" ZRX maar wel erg aan de prijs voor particulier verkoop...
Screenshot_20231228_190931_Marktplaats.jpg
 
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij was deze eerst een ZRX 1100 R, die na wat schade weer is opgeknapt. Topkuipje mist, originele tellerset ook.
Is nu dus een N geworden. Spuitwerk ziet er net uit, maar is ook niet origineel, de Kawa letters missen op de tank en zijn nu decals.
Het ziet er wel net uit, en het kan ook best een goede motor zijn.
De schade is een aanname? Of heb je meer info?
 
Terug
Bovenaan Onderaan