ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Te koop
Achtertandwiel 46
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    368,3 KB · Weergaven: 1
  • image.jpg
    image.jpg
    330 KB · Weergaven: 2
Vandaag de wieltjes weer opgehaald , voorzien van een nieuw kleurtje en nieuwe bandjes , blij mee.
Ziet er goed uit :Y
Alleen een opmerking aan de banden monteur , die wist zeker niet waar die gele stip op de band voor diende die zit er niet voor niks op, slordigheid foutje.
 
Lichtse gedeelte van de band, dus deze plaatsen bij het ventiel scheelt theoretisch weer plakloodjes bij balanceren.
10 punten , U bent door naar de volgende ronde :Y
Lichtse gedeelte van de band, dus deze plaatsen bij het ventiel scheelt theoretisch weer plakloodjes bij balanceren.
Bij mijn ZRX was het te mooi om waar te zijn , Geen lood nodig 👍
Omdat de motorzaak de moeite deed om hier op te letten.
 
Jaren geleden heb ik een tijdje op een ZRX1100 en een ZRX1200 S gereden.
Nu kwam ik bij het opruimen van de schuur nog 4 originele oranje knipperlichtglaasjes tegen van de ZRX 1100 (met lampjes). Heeft iemand daar nog belangstelling voor?knippers ZRX.jpg
 
Ik ben bezig met de olie en filterwissel van mijn ZRX1100.
Nu viel met het op men het "deksel" niet op het filter maar eronder had gemonteerd. Tevens mis ik een ijzeren plaatje wat ik omcirkeld heb. weet iemand welke maat en dikte heeft? ik hoop dat ik het ding gewoon bij de plaatselijke ijzerhandel kan kopen.
Oliefilter.jpg
 
Ik denk dat het komt doordat de ring vastgeplakt zit aan het filter, je gooit het filter mét ring weg. Als je de zaak gewoon terugplaatst weet je niet eens dat er een ring tussen moet. Ik keek nu toevallig in het WP, daardoor zag ik dat er een ring tussen moet. Mijn vraag blijft staan.
 
Ik ben bezig met de olie en filterwissel van mijn ZRX1100.
Nu viel met het op men het "deksel" niet op het filter maar eronder had gemonteerd. Tevens mis ik een ijzeren plaatje wat ik omcirkeld heb. weet iemand welke maat en dikte heeft? ik hoop dat ik het ding gewoon bij de plaatselijke ijzerhandel kan kopen.

Hoi Kaxan ,
Die ring zit niet voor niks tussen het rubber van het filter en die veer, uiteraard kan het ook zonder maar met lijkt mij toch beter.
Die daar in Japan doen niks zo maar .
Maat Ring : 20,5 x 30 x1MM
Op cmsnl vind je veel vragen over maten e.d. , anders artnr goochelen ben je er zo achter, iedereen heeft ondertussen een smartphone , waar alles mee te achterhalen valt.
GREETZ
 
Terug
Bovenaan Onderaan