ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Vandaag een oliebeurtje incl. filter gegeven. Luchtfilter beetje uitgeblazen maar was eigenlijk nog hartstikke schoon. Vanaf de vorige beurt een jaar geleden heb ik er eigenlijk ook maar 2800km mee gereden. :$

Maar dat zal wel weer wat meer worden aangezien ik er vanaf vandaag 1x per week mee naar Rotjeknor rijd vanuit mijn werk. :]
Dan is het in verhouding een duur beurtje en onnodig, en je gaat meer rijden ? , dan had ik die olie wissel +filter nog even uitgesteld.
 
Dan is het in verhouding een duur beurtje en onnodig, en je gaat meer rijden ? , dan had ik die olie wissel +filter nog even uitgesteld.
In verhouding duurder dan toen ik nog 10.000 motorkilometers per jaar maakte inderdaad, maar jaarlijkse oliebeurtje zit gewoon in m'n systeem.

Aan de andere kant heeft ie nu weer lekkere versie olie voor de komende periode :t
 
Tsjaa zo kan een ZRX er ook uit zien...
Screenshot_20230922_173716_Facebook.jpg
 
Te koop
Zonder bouten
Zijn gereviseerd.
 

Bijlagen

  • IMG_1136.jpeg
    IMG_1136.jpeg
    304 KB · Weergaven: 2
  • IMG_1135.jpeg
    IMG_1135.jpeg
    376,9 KB · Weergaven: 3
en waar haal je die adapters vandaan , heb al gezocht maar kan niets vinden.
Ik heb ook gezocht, maar ook ik heb ze nergens gevonden helaas..
Wel heb ik op ZRXOA er een topic over geplaatst, misschien weet iemand daar wel iets ervan, of heeft een setje te koop.
Daar zitten alle ZRX eigenaren in de US, zo ongeveer, en ook een hoop eigenaren uit andere landen, zoals ik.
Mocht ik een linkje toegestuurd krijgen, of andere info laat ik het je weten Johan.
 
Ik heb ook gezocht, maar ook ik heb ze nergens gevonden helaas..
Wel heb ik op ZRXOA er een topic over geplaatst, misschien weet iemand daar wel iets ervan, of heeft een setje te koop.
Daar zitten alle ZRX eigenaren in de US, zo ongeveer, en ook een hoop eigenaren uit andere landen, zoals ik.
Mocht ik een linkje toegestuurd krijgen, of andere info laat ik het je weten Johan.
oke , jij hebt toch een setje adapters op de zrx zitten , ik heb hier nog wel een set originele klauwen , hahaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan